Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Звіт міського голови щодо здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами міської ради у 2019 році

Створено: 2019-12-26 13:41:22Оновлено: 2019-12-26 13:43:41

Одним з пріоритетів міської влади у  2019 році було формування  та  провадження прозорої регуляторної політики в місті. Регуляторна політика є інструментом досягнення балансу інтересів між органами місцевого самоврядування, підприємцями й територіальною громадою міста Кривого Рогу, запорукою зменшення навантаження на малий бізнес та забезпечення формування конкурентоздатного бізнес-середовища.

Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», з метою реалізації принципів державної регуляторної політики виконавчим органом Криворізької міської ради проводилася робота, спрямована на:

- ухвалення економічно доцільних ефективних регуляторних актів;

- удосконалення правового регулювання господарських відносин, а також адміністративних відносин між регуляторними органами та суб’єктами господарювання;

- регулювання діяльності суб’єктів господарювання виключно в межах, визначених законодавством;

- усунення перешкод для розвитку господарської діяльності;

- створення сприятливого бізнес-клімату та інвестиційного клімату в місті;

- підготовку експертних висновків щодо регуляторного впливу проєктів регуляторних актів та направлення їх до Державної регуляторної служби України (постійна комісія міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва, що визнана відповідальною постійною комісією, та наділена повноваженнями в здійсненні регуляторної політики);

- проведення експертизи регуляторних актів на відповідність вимогам чинного законодавства України та супроводження проєктів при розгляді на сесії міської ради (постійні комісії міської ради з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності та етики, свободи слова; планування бюджету та економіки; комунального господарства, транспорту та зв’язку; природокористування, екології, охорони здоров'я та соціального захисту населення; земельних відносин, містобудування, комунальної власності міста, що були відповідальними [й до сфери їх відання належало супроводження розгляду проєктів у раді]).

Використовуючи нескладний інструмент підтримки належного рівня якості виконання процедур з регуляторної діяльності, опанування фахових практичних навичок, обізнаності молоді у питаннях регуляторної діяльності здійснюється:

- у виконкомі міської ради щоквартальне навчання з посадовими особами відділів, управлінь та інших виконавчих органів міської ради, відповідальними за виконання й упровадження регуляторної діяльності;

- підвищення рівня кваліфікації фахівців виконкому міської ради за напрямом «Реалізація державної регуляторної політики на місцях», за сприяння Дніпропетровського територіального відділення Державної регуляторної служби України;

- ознайомлення молодих підприємців спеціалістами виконкому міської ради під час навчально-тренінгової програми з підприємництва для молоді «Skills Lab: власна справа» (23.07.2019) (з розповсюдженням роздаткового матеріалу).

Ініціативи розробників регуляторних актів цілком відповідають ідеології державної регуляторної політики – спочатку аналіз наявної проблеми й лише потім – пошук оптимального механізму її розв’язання.

Такий підхід до підготовки аналізу регуляторного впливу (надалі – АРВ) призвів до покращення рівня його відповідності вимогам оновленої Методики проведення АРВ (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308, зі змінами), що дозволяє не лише обирати метод вирішення проблеми, але й обґрунтовано доводити ефективність запропонованого державного регулювання. До всіх проєктів (у разі, коли питома вага суб’єктів малого підприємництва в загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких впливає проблема, перевищує 10 відсотків) був проведений розрахунок витрат на запровадження регулювання для суб’єктів малого підприємництва (М-тест).

Доопрацювання зазнала низка проєктів регуляторних актів, метою яких є спрощення умов ведення бізнесу, а саме: «Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва  м. Кривого Рогу на 2020 рік», «Про встановлення ставок земельного податку, розміру орендної плати та пільг зі сплати за землю на території м. Кривого Рогу у 2020 році», «Про затвердження Правил додержання тиші в громадських місцях на території міста Кривого Рогу» та ін.

Продовжено практику надання «адресних» консультацій представникам бізнес-спільноти під час розробки проєктів регуляторних актів.

Ураховано при підготовці аналізу регуляторного впливу проєктів регуляторних актів консультації щодо встановлення місцевих податків і зборів з представниками Всеукраїнських громадських організацій «Асоціація платників податків України», «Спілка податкових консультантів України»,  Криворізького представництва Дніпропетровської торгово-промислової палати.

До регуляторної діяльності залучаються неурядові інституції. Консультативно-дорадчими органами з питань здійснення регуляторної політики органами місцевого самоврядування м. Кривого Рогу є міська координаційна рада з питань розвитку підприємництва (яка також є активним ініціатором діалогу з державними органами влади, у тому числі у вирішенні проблемних питань економічного блоку) та 12 міських галузевих рад підприємців відповідної  фахової  спрямованості,  представники  яких  безпосередньо беруть

участь у процесі обговорення проєктів регуляторних актів та заходах з відстеження результативності чинних регуляторних актів, долучаються до  оцінки впливу регуляторного акта на конкуренцію в рамках проведення аналізу

регуляторного впливу, розрахунку витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.

Задля всебічного розгляду проєктів регуляторних актів та аналізу їх регуляторного впливу при виконкомі міської ради функціонує консультативно-дорадчий орган – експертна комісія з питань підготовки проєктів регуляторних актів. До дослідження регуляторної діяльності на місцевому рівні застосовувався індивідуальний підхід та ретельно оцінювалася соціально-економічна ситуація на засіданнях міських галузевих рад підприємців (відповідної галузевої спрямованості) та міської координаційної ради з питань розвитку підприємництва.

Планування підготовки проєктів регуляторних актів у 2019 році  передбачено рішеннями міської ради від 28.11.2018 №3169 та її виконавчого комітету від 12.12.2018 №549, зі змінами. Частина із запланованих до підготовки регуляторних актів у зв’язку з об’єктивними обставинами та за відповідними роз’ясненнями розробників не розглядалася на сесіях міської ради й засіданнях її виконавчого комітету. Це, зокрема, відбувалося через зміни в нормативно-правовій базі в різних сферах господарської діяльності, через які  їх ухвалення стало неактуальним. Однією з причин призупинення регуляторної процедури за проєктом рішення міської ради щодо ухвалення Правил благоустрою є перенесення терміну його підготовки на І півріччя 2020 року.

 Протягом року запланована  підготовка семи проєктів рішень міської ради та двох її виконавчого комітету. Протягом року до плану міської ради 4 рази вносилися зміни, а в план виконкому – 3 рази. Планування діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2019 рік здійснено відповідно до термінів, визначених законом та план було оприлюднено.

Фактично підготовлено та оприлюднено 8 проєктів регуляторних актів. Разом з кожним проєктом, що вносився на розгляд міської ради та її виконавчого комітету, готувалися повідомлення про його оприлюднення та аналіз регуляторного впливу з метою одержання пропозицій з удосконалення проєкту відповідно до принципів державної регуляторної політики.

Наразі на стадії громадського обговорення перебувають проєкти рішення міської ради «Про встановлення Правил утримання домашніх тварин у                       м. Кривому Розі» та виконкому міської ради «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Кривому Розі».

Протягом звітного року було ухвалено 6 регуляторних актів: 3 рішення міської ради щодо встановлення місцевих податків на 2020 рік  від:

- 24.04.2019 №3669 «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у м. Кривому Розі на 2020 рік»;

- 26.06.2019 №3849 «Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва  м. Кривого Рогу на 2020 рік»;

- 26.06.2019 №3897 «Про встановлення ставок плати за землю та пільг щодо земельного податку на території м. Кривого Рогу у 2020 році»;

та 3 рішення виконкому міської ради від:

- 09.01.2019 №20 «Про встановлення в м. Кривому Розі тарифів на послуги з перевезення пасажирів та багажу автобусними маршрутами загального користування»;

- 13.02.2019 №79 «Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення м. Кривого Рогу»;

- 13.03.2019 №165 «Про встановлення тарифів (цін) на платні послуги, що надаються архівним відділом виконкому Криворізької міської ради населенню, бюджетним установам та іншим споживачам». Два з них ухвалені за регуляторною процедурою, розпочатою минулого року.

Сприяли на користь підвищення стандартів із забезпечення балансу інтересів територіальної громади міста Кривого Рогу, суб’єктів господарювання, органів місцевого самоврядування зміни податкової картини бізнесу щодо встановлення місцевих податків і зборів на рівні, нижчому максимально допустимого: єдиний податок для його платників І групи – на рівні 8% у відсотках до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого законом на 01 січня податкового (звітного) року, з розрахунку на календарний місяць, та ІІ групи – 17%  розміру мінімальної заробітної плати, установленої законом на 01 січня податкового (звітного) року, з розрахунку на календарний місяць при максимально допустимих 10 та 20% відповідно; з урахуванням застосування зональності встановлено ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки 0,09  – 1,5% розміру мінімальної заробітної плати, установленої законом на 01 січня податкового (звітного) року, за 1 кв. метр бази оподаткування тощо.

Усі  проєкти рішень міської ради з аналізом їх регуляторного впливу   направлялися до Державної регуляторної служби України для підготовки пропозицій щодо удосконалення проєктів відповідно до принципів державної регуляторної політики.

Відповідно до статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики» стосовно регуляторних актів здійснювалися базові, повторні та періодичні відстеження їх результативності. Рішенням виконкому міської ради від 12.12.2018 №549, зі змінами, було затверджено графік здійснення заходів з відстеження результативності дії 29 регуляторних актів відділами, управліннями, іншими виконавчими органами міської ради на 2019 рік.

Наразі тривають заходи з відстеження за трьома рішеннями, з яких 2 періодичні та 1 повторне. Завершено заходи з двох базових відстежень, що були розпочаті минулого року. Таким чином, у 2019 році проведено 28 заходів з відстеженні результативності регуляторних актів, звіти про які в терміни та в спосіб, визначені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» оприлюднено (базові – 14 , повторні відстеження – 7, періодичні – 7 [додаток]*).

Виважене місцеве регулювання дало змогу суб’єктам господарювання організовувати роботу сезонних ярмарків. За період дії конкурсних засад розміщення пересувних тимчасових  споруд  впорядковано роботу 76 стихійних

місць торгівлі, за користування об’єктами комунальної власності, на яких організовано роботу ярмарків, до бюджету міста надійшло 673,7 тис. грн, оформлено трудові відносини з 83 особами.

Після впровадження рішення виконкому міської ради щодо надання з міського бюджету часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами, суб’єкти господарювання на конкурсній основі мають можливість отримати таку фінансову підтримку за створені нові робочі місця.

За період його впровадження створено 35 нових робочих місць. З міського бюджету 18 переможцям вже виплачена часткова компенсація на загальну суму 200,8 тис. грн, у тому числі з початку року – 136,2 тис. грн. У залежності від кількості створених нових робочих місць та суми фактично сплачених відсоткових ставок за кредитом розмір виплаченої часткової компенсації складав від 26,3 тис. грн  до 4,5 тис. грн.

Робота з перегляду місцевих регуляторних актів є постійною. Завдяки перегляду чинних регуляторних актів, розпочатому минулого року, регуляторне навантаження знизилося з 38  до 29 регуляторних актів. Частина регуляторних актів, за тематикою яких було внесено зміни в чинне законодавство України, ще має бути опрацьована. Це рішення міської ради щодо самоврядного контролю за використанням та охороною земель, затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, правил дотримання тиші на території міста та ін.

Одним з прикладів перегляду регуляторних актів є відстеження їх результативності. За його результатами формується висновок про необхідність скасування або внесення змін до рішень. Робота з дерегуляції бізнесу на місцевому рівні постійно триває. Протягом поточного року на місцевому рівні втратили чинність 5 регуляторних актів та внесено зміни до 3 діючих регулювань, якими було регламентовано порядок приватизації об’єктів комунальної власності та незавершеного будівництва, методику розрахунку орендної плати за комунальне майно, порядок переведення житлових приміщень у нежитлові, установлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, тарифів на послуги з користування майданчиками для платного паркування, затвердження регламенту центру надання адміністративних послуг,  установлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у м. Кривому Розі на 2019 рік, Положення про порядок оформлення оренди об’єктів комунальної власності міста, Правил благоустрою в місті Кривому Розі.

За 2019 рік ухвалено рішення, що передбачають приведення чинних регуляторних актів до вимог актів вищої юридичної сили (не змінюючи або деталізуючи його вимоги). У таких випадках нормативно-правові акти визнано Державною регуляторною службою України такими, до яких не застосовуються вимоги  Закону  України  «Про  засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», про що надано відповідні висновки за результатами аналізу повного тексту конкретного документа.

            З метою усунення надмірного або неефективного регулювання господарської діяльності  протягом року під час проведення обговорення та відстеження найбільш актуальних для підприємницького середовища проєктів і діючих регуляторних актів  проведено 15 громадських слухань.

На виконання вимог статей 5, 10, 13, 14, 35 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» у визначений спосіб оприлюднюється інформація про здійснення регуляторної діяльності. На виконання Програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва в м. Кривому Розі, що підтримана депутатами міської ради (рішення міської ради від 21.12.2016 №1173, зі змінами), та міського бюджету на 2019 рік (рішення міської ради від 26.12.2018 №3274, зі змінами), на які у звітному році витрачено близько 630,0 тис. грн, безкоштовно розпов-сюджується збірник міських регуляторних актів (з його електронною версією можливо ознайомитися на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, на тематичному модулі «Віртуальний бізнес-інкубатор» офіційного вебпорталу міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр»).

Актуальність ведення реєстру регуляторних актів є індикатором для суб’єктів господарювання щодо підтримки, впливу на інвестиційну, правову та організаційну привабливість муніципальних органів.

Задля найбільш повного вивчення питання впливу місцевих регуляторних актів на ділову активність і розвиток підприємництва, інвестиційну привабливість, виконкомом міської ради спільно з виконкомами районних у місті рад проводиться анкетування серед суб’єктів господарювання. За підсумками анкетування за 3 квартали 2019 року можна констатувати обізнаність з правами у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності висловили 85,9% респондентів. Серед них 97,1% респондентів  Інгулецького району та найнижчий показник 52,7% серед опитаних у Тернівському районі. У публічному обговоренні проєктів та діючих регуляторних актів брали участь 57,8% респондентів міста. Відмічається досить високий показник впливу громадськості на ухвалення регуляторних актів, задоволеності отриманням інформації та проведенням реформ органами місцевого самоврядування. Ці показники складають 77,6 і 86,7 та 84,4 відсотки відповідно.

Політика відкритості передбачає, що вся інформація, якою володіє місцева влада, має бути доступною громадянам та бізнесу і оприлюдненою органами влади у формі відкритих даних на єдиному національному порталі data.gov.ua. Особливе місце в наборах відкритих даних посідає інформація про регуляторні акти, від якості та ефективності яких напряму залежить робота бізнесу.

Оприлюднення регуляторних відкритих даних є логічним втіленням принципу прозорості органів місцевого самоврядування та врахування громадської   думки  в  часи  стрімкої  цифровізації,  отримання  інформації  про регуляторну діяльність зацікавленими особами, а оприлюднення їх у єдиній платформі (data.gov.ua) сприяло зменшенню часових витрат та зробило інформацію більш доступною для громадян і суб’єктів господарювання.

Принцип прозорості полягає в забезпеченні відкритості для фізичних, юридичних осіб та їх об’єднань дій регуляторних органів на всіх етапах, обов’язковому розгляді регуляторами ініціатив, зауважень та пропозицій бізнесу, обов’язковості й своєчасності доведення ухвалених регуляторних актів до відома бізнес-спільноти, інформуванні громадськості про здійснення регуляторної діяльності. Прозора, загальнодоступна регуляторна політика має стати запорукою розвитку економіки, інвестиційної привабливості міста.

У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (у редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2017 року №1100) Криворізькою міською радою та її виконавчим комітетом оприлюднено 230 наборів даних. Їх оприлюднення на порталі https://data.gov.ua здійснюється з  використанням стандартних методів, у тому числі даних з питань, пов’язаних з регуляторною діяльністю. Висвітлюються такі набори даних: перелік чинних регуляторних актів,  плани  діяльності міської ради та її виконавчого комітету з підготовки проєктів регуляторних актів.

Також у наборі даних «Нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником інформації, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики» розміщено повідомлення про проведення заходів з відстеження результативності та звіти про відстеження результативності регуляторних актів, що завершено. 

Інформація на порталі підтримується в актуальному стані та системно оновлюється.

Відкриті дані дають змогу відстежувати зміни в регулюванні бізнесу на місцевому рівні, оцінювати бізнес-середовище для започаткування та ведення  бізнесу. У окремих випадках використання відкритих даних дає змогу уникнути ухвалення нових «шкідливих» регулювань. Ми прагнемо, щоб регуляторне навантаження на бізнес не збільшувалося та було виправданим!  Цьому сприяє, у числі іншого, і використання відкритих даних.

            Підсумовуючи зазначене,  до основних тенденцій у реалізації державної регуляторної політики протягом року можна віднести:

– запобігання корупційним проявам шляхом запровадження інституційної боротьби з корупцією;

– оптимізація адміністративних та електронних послуг;

– підвищення  рівня обґрунтованості прийняття регуляторних рішень шляхом запровадження обов’язковості здійснення регуляторними органами «cost-benefit analysis» (оцінки витрат та економічних вигод) і SMI-test;

– зменшення кількості місцевих регуляторних актів.

Пріоритетами в забезпеченні та реалізації державної регуляторної політики у 2020 році мають стати:

– вивчення питання про розміщення розділу «Регуляторна політика» на головній (стартовій) сторінці офіційного вебсайта Криворізької міської ради та її виконавчого комітету;

– системність проведення семінарів для посадових осіб відділів, управлінь, інших виконавчих органів міської ради, відповідальних за виконання та впровадження регуляторної діяльності;  

– продовження розпочатих у минулі роки заходів:

  • з підвищення якості підготовки проєктів регуляторних актів та аналізів регуляторного впливу до них, у тому числі, шляхом визначення в АРВ компенсаторних заходів у разі, якщо від запровадження регулювання прогнозується надмірне навантаження на малий бізнес;
  • спрямованих на втрату чинності положень регуляторних актів, які ускладнюють ведення  господарської діяльності.

Питання реалізації покладених на виконавчі органи Криворізької міської  ради повноважень у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності перебувають на постійному контролі.

 

Міський голова         Юрій Вілкул

 

Додаток

до  Звіту міського голови  щодо здійс-нення державної регуляторної полі-тики виконавчими органами міської ради  у 2019 році

ПЕРЕЛІК

рішень міської ради та її виконкому, за якими  здійснювалися базові, повторні й періодичні відстеження результативності дії

Базові:

- рішення виконкому міської ради від 10.05.2018 №244 «Про встановлення тарифів (цін) на платні послуги, що надаються архівним відділом виконкому Криворізької міської ради населенню, бюджетним  установам  та іншим споживачам» (рішення виконкому міської ради від 09.01.2019 №43 «Про затвердження звіту про базове відстеження результативності дії регуляторного акта - рішення виконкому міської ради від 10.05.2018 №244 «Про встановлення тарифів (цін) на платні послуги, що надаються архівним відділом виконкому Криворізької міської ради населенню, бюджетним установам та іншим споживачам»);

- рішення виконкому міської ради від 22.05.2018 №251 «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 23.05.2017 №253 «Про Порядок використання коштів міського бюджету для надання часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого й середнього підприємництва»  (від 09.01.2019 №38 «Про затвердження звіту про базове відстеження результативності дії регуляторного акта - рішення виконкому міської ради від 22.05.2018 №251 «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 23.05.2017 №253 «Про Порядок використання коштів міського бюджету для надання часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого й середнього підприємництва»);

- проєкт рішення виконкому міської ради «Про встановлення в м. Кривому Розі тарифів на послуги з перевезення  пасажирів та багажу автобусними маршрутами загального користування» (рішення виконкому міської ради від 09.01.2019 №19 «Про затвердження звіту про базове відстеження результативності регуляторного акта – проєкту рішення виконкому  міської  ради «Про встановлення в м. Кривому Розі тарифів на  послуги з перевезення пасажирів та багажу автобусними маршрутами загального користування»);

- проєкт рішення міської ради «Про затвердження Правил додержання тиші в громадських місцях на території міста Кривого Рогу» (розглянуто постійними комісіями міської ради  з питань екології, охорони здоров’я та соціального захисту населення 25.01.2019, законності, правопорядку, депутатської діяльності та етики, свободи слова 28.01.2019);

- проєкт рішення виконкому міської ради «Про встановлення тарифів (цін) на платні послуги, що надаються архівним відділом виконкому Криворізької міської ради населенню, бюджетним установам та іншим споживачам» (рішення виконкому міської ради від 13.03.2019 №166 «Про затвердження звіту про базове відстеження результативності проекту регуляторного акта – рішення виконкому міської ради «Про встановлення тарифів (цін) на платні послуги, що надаються архівним відділом виконкому Криворізької міської ради населенню, бюджетним установам та іншим споживачам»);

- проєкт рішення міської ради «Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва м. Кривого Рогу на 2020 рік» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва; планування бюджету та економіки 19.04.2019);

- проєкт рішення міської ради «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у м. Кривому Розі на  2020 рік» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва; планування бюджету та економіки 19.04.2019);

- проєкт рішення міської ради «Про встановлення ставок земельного податку, розміру орендної плати та пільг зі сплати за землю на території м. Кривого Рогу у 2020 році» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань земельних відносин, містобудування, комунальної власності міста; планування бюджету та економіки 22.04.2019);

- проєкт рішення міської ради «Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва м. Кривого Рогу на 2020 рік» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва; планування бюджету та економіки 20.05.2019);

- проєкт рішення міської ради «Про встановлення ставок плати за землю та пільг щодо земельного податку на території м. Кривого Рогу у 2020 році» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань земельних відносин, містобудування, комунальної власності міста; планування бюджету та економіки 24.06.2019);

- проєкт рішення міської ради «Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва м. Кривого Рогу на 2020 рік» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва; планування бюджету та економіки 25.06.2019);

- рішення міської ради від 28.11.2018 №3194 «Про внесення змін до Порядку залучення забудовників до пайової участі в створенні й розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструкрури м. Кривого Рогу» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань планування бюджету та економіки 24.07.2019, земельних відносин, містобудування, комунальної власності міста 29.07.2019);

- рішення міської ради від 27.06.2018 №2816 «Про встановлення ставок земельного податку, розміру орендної плати, пільг зі сплати за землю та затвердження Регламенту оподаткування земельних ділянок на території міста Кривого Рогу у 2019 році» (розглянуто постійною комісією міської ради з питань земельних відносин, містобудування, комунальної власності міста 27.08.2019);

- рішення виконкому міської ради від 13.02.2019 №79 «Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення м. Кривого Рогу» (рішення виконкому міської ради від 16.10.2019 №471 «Про затвердження звіту про базове відстеження результативності  дії  регуляторного  акта - рішення виконкому міської ради від 13.02.2019  №79 «Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення  м. Кривого Рогу»).

 

Повторні:

- рішення міської ради від 27.06.2017 №1774 «Про встановлення ставок єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва міста Кривого Рогу на 2018 рік» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва; планування бюджету та економіки 22.02.2019);

- рішення міської ради  від 27.06.2017 №1775 «Про встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у  м. Кривому Розі на 2018 рік» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва; планування бюджету та економіки 22.02.2019);

- рішення міської ради  від 12.07.2017 №1862 «Про встановлення ставок земельного податку, розміру орендної плати, пільг зі сплати за землю та затвердження Регламенту оподаткування земельних ділянок на території міста Кривого Рогу у 2018 році» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань планування бюджету та економіки 22.02.2019, земельних відносин, містобудування, комунальної власності міста 25.02.2019);

 - рішення виконкому міської ради від 14.02.2018 №66 «Про конкурсні засади розміщення тимчасових споруд та утримання об’єктів благоустрою в     м. Кривому  Розі» (рішення виконкому міської ради від 10.04.2019 №194 «Про затвердження звіту про повторне відстеження результативності дії  регуляторного акта – рішення виконкому міської ради від 14.02.2018 №66 «Про конкурсні засади розміщення тимчасових споруд та утримання об’єктів благоустрою в м. Кривому Розі»);

- рішення міської ради від 28.03.2018 №2564 «Про затвердження Правил дотримання тиші в громадських місцях на території міста Кривого Рогу» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань  екології, охорони здоров’я та соціального захисту населення 17.05.2019, законності, правопорядку, депутатської діяльності та етики, свободи слова 22.05.2019);

- рішення міської ради від 28.03.2018 №2566 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою, відмови в їх видачі, переоформлення та анулювання таких дозволів» (розглянуто постійною комісією міської ради з питань комунального господарства, транспорту та зв’язку 22.05.2019);

- рішення виконкому міської ради від 22.05.2018 №251 «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 23.05.2017 №253 «Про Порядок використання коштів міського бюджету для надання часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого й середнього підприємництва»  (рішення виконкому міської ради від 17.07.2019 №340 «Про затвердження звіту про повторне відстеження результативності дії регуляторного акта – рішення виконкому міської ради від 22.05.2018 №251 «Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 23.05.2017 №253 «Про Порядок використання коштів міського бюджету для надання часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого й середнього підприємництва»).

 

Періодичні:

- рішення міської ради від 23.11.2011 №726 «Про затвердження Положення про порядок оформлення оренди об’єктів комунальної власності міста» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань земельних відносин, містобудування, комунальної власності міста; планування бюджету та економіки 22.02.2019);

- рішення виконкому міської ради від 27.12.2011 №435 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової  території для власників (орендарів) нежитлових приміщень в житлових будинках (гуртожитках) у  м. Кривому Розі» (рішення виконкому міської ради від 13.03.2019 №137 «Про затвердження звіту про періодичне відстеження результативності  дії  регуляторного  акта – рішення виконкому міської ради від 27.12.2011  №435 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території для власників (орендарів) нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) у м. Кривому Розі»);

- рішення міської ради від 21.12.2011 №778 «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за комунальне майно та пропозиції її розподілу» (розглянуто постійною комісією міської ради з питань земельних відносин, містобудування, комунальної власності міста 25.03.2019);

- рішення міської ради від 31.01.2015 №3310 «Про затвердження Регламенту Центру адміністративних послуг «Віза» та його територіальних підрозділів» (розглянуто постійною комісією міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва 19.04.2019);

- рішення міської ради від 27.05.2009 №3265 «Про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна» (розглянуто постійною комісією міської ради з питань земельних відносин, містобудування, комунальної власності міста 27.08.2019)

- рішення міської ради від 24.06.2015 №3713 «Про затвердження Положення про паркування транспортних засобів у місті Кривому Розі» (розглянуто постійними комісіями міської ради з питань планування бюджету та економіки 20.09.2019, комунального господарства, транспорту та зв’язку 24.09.2019);

- рішення міської ради від 24.06.2009 №3283 «Про затвердження Положення про організацію робіт зі створення та технічного обслуговування телекомунікаційних мереж у м. Кривому Розі» (розглянуто постійною комісією міської ради з питань комунального господарства, транспорту та зв’язку 24.09.2019).

26 грудня 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради