Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

З ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНОЇ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА

Створено: 2018-12-26 16:38:47Оновлено: 2018-12-26 16:41:48

На черговому засіданні постійної комісії міської ради з питань регуляторної політики та підприємництва, опрацювавши інформацію щодо здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами міської ради у 2018 році, голова комісії К.Шаповалова зазначила: «Прозора, загальнодоступна регулято-рна політика є запорукою розвитку економіки. Застосування вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» є обов’язковим під час прийняття всіх регуляторних актів.»

Регуляторна діяльність у 2018 році здійснювалася відповідно до Законів України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (надалі – Закон), «Про місцеве самоврядування в Україні», зі змінами, і в цілому була спрямована на недопущення прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів, перегляд і приведення у відповідність до вимог законодавства чинних нормативно-правових актів, забезпечення відкритості та прозорості під час розробки проектів регуляторних актів, у тому числі підготовки своєчасного й обґрунтованого аналізу результатів їх регуляторного впливу.

Скорочено «регуляторний портфель»: з 38 діючих регуляторних актів залишилося – 34. Визнано такими, що втратили чинність, 3 регуляторні акти, унесено 9 змін до діючих, установлено місцеві податки на 2019 рік, замість тих, що встановлені актами, які вичерпали термін виконання.   

Завершено 23 відстеження результативності дії прийнятих регуляторних актів, підготовлено та оприлюднено в установленому порядку звіти щодо них; залучено до консультацій понад 500 представників мікро- та малого підприємництва стосовно оцінки впливу регулювань, експертної комісії з питань підготовки проектів регуляторних актів, до складу якої введено науковців навчальних закладів міста, представників профспілкових організацій, депутатів міської ради, суб’єктів господарювання, фіскальних органів; проведено 21 громадське слухання з питань обговорення проектів регуляторних актів, аналізу їх регуляторного впливу та визначення ефективності прийнятих рішень, тощо

Виконавчі   органи   міської   ради   забезпечують  дотримання основних вимог та принципів Закону – доцільності, адекватності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, прозорості та врахування громадської думки. За результатами діяльності у поточному році визначено перспективи роботи за цим напрямом на 2019 рік.

         Також депутатами було зауважено, що одним із способів  фінансової підтримки суб’єктів господарювання є запровадження Порядку використання коштів міського бюджету для надання часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого й середнього підприємництва, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 23.05.2017 №253, зі змінами від 22.05.2018 №251.

         Протягом двох років дії даного Порядку:

- проведено 20 конкурсів проектів зі створення нових робочих місць;

- визнано 32 переможця конкурсу, якими задекларовано 47 нових робочих місць, у тому числі на перше робоче місце (в сфері інжинірингу, геології та геодезії, дизайну, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування, торгівлі будівельними матеріалами, санітарно-технічними виробами тощо);

- створено 26 нових робочих місць; 6 переможців конкурсу отримали часткову компенсацію на загальну суму 52,3 тис. грн.

               Переваги надаються учасникам  конкурсу, які створюють нові робочі місця та працевлаштовують на них робітників, у тому числі:

- спеціалістів, які не більше трьох років тому здобули освіту у вищих навчальних закладах  І-ІV рівнів акредитації;

- громадян на перше робоче місце;

- осіб з числа учасників антитерористичної операції на сході України та операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях;

- громадян з числа внутрішньо переміщених осіб.

Членами Постійної комісії обговорено питання, які стосуються реформування адміністративних послуг в органах місцевого самоврядування міста Кривого Рогу. Проект Програми розвитку Центру адміністративних послуг «Віза» на 2019 – 2021 роки має на меті створення комфортних безбар’єрних умов для всіх без винятку споживачів – замовників послуг Центру адміністративних послуг «Віза», його територіальних підрозділів, Паспортних офісів, спеціальних автомобілів-трансформерів  «Мобільні офіси муніципальних послуг», мобільних автоматизованих робочих місць адміністраторів, державних реєстраторів для отримання якісних адміністративних, інших публічних послуг у зручний та доступний способи. Голова комісії К.Шаповалова наголосила: «Центр «Віза» постійно удосконалює роботу, розширює спектр послуг. За даними моніторингу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України роботи центрів надання адміністративних послуг за 9 місяців 2018 року за переліком послуг (290) та щоденною чисельністю обслугованих замовників (1430) Центр «Віза» серед Центрів-лідерів в Україні. Але, з огляду на зручності для замовників, організація надання адміністративних, інших публічних послуг у Головному офісі Центру має окремі проблемні питання, обумовлені як об’єктивними, так і суб’єктивними причинами. Прийняття Програми дасть змогу забезпечити функціонування Центру з комфортними умовами для обслуговування суб’єктів звернень та належними умовами для роботи службовців».

Постійною комісією обговорено проекти рішень, які стосуються розширення переліку послуг Центру «Віза», впровадження у 2019 році нових сервісів в його роботі (створення спеціальних автоматизованих пунктів доступу до електронних послуг споживачів, установки індикаторів електронної черги на робочих місцях адміністраторів), медійного супроводження діяльності Центру.

 

Ми налаштовані на співпрацю!

Комісія відкрита до Ваших ініціатив і пропозицій, а також і до конструктивної критики. Зворотній зв’язок: електронна адреса [email protected]

26 грудня 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради