Актуальні питання ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ «ВІЗИ» за минулий тиждень
Створено: 2018-11-26 16:18:11Оновлено: 2018-11-26 16:22:17
0-800-500-459 – це номер Гарячої лінії ЦНАПу «Віза», створеної за дорученням міського голови Ю.Г.Вілкула, як один із механізмів зворотнього зв’язку з громадою по реформі адмінпослуг в місті. Всі дзвінки, які надходять на неї від споживачів адміністративних, інших публічних послуг, є безкоштовними для мешканців.
За час роботи лінії ми одержали більше 7000 дзвінків (7625), серед них:
60% - паспортні питання;
14% - адмінпослуги;
5% - питання до ВІЗИ МОБІЛЬНОЇ;
3% - регламент роботи «Візи»;
Інші 18% - це питання, які не стосуються повноважень ЦНАПу.
За минулий тиждень надійшло 157 звернень.
Надаємо роз’яснення з питань, що є актуальними сьогодні:
- Чи можна в Центрі «Віза» одержати витяг з ДЗК?
За ініціативою міського голови Ю.Г.Вілкула з 20 вересня в Головному офісі Центру «Віза» (пл.Молодіжна,1) поновив роботу Земельний офіс у новому форматі.
В складі Земельного офісу працюють 3 адміністратори відділу адміністраторів Центру «Віза», у тому числі 2 з повноваженнями доступу до роботи в автоматизованій системі Державного земельного кадастру, фахівці департаменту регулювання містобудівної діяльності та земельних відносин виконкому міської ради, державний кадастровий реєстратор відділу у Криворізькому районі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області.
Для отримання витягу з Державного земельного кадастру необхідно надати наступні документи:
- заяву встановленого зразка;
- документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку;
- документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).
Документи подаються до Центру адміністративних послуг особисто заявником (уповноваженою особою заявника) або надсилаються поштою. Крім того, можливо замовити послугу в електронному вигляді через офіційний веб-сайт Держгеокадастру (www.land.gov.ua).
Сума адмінзбору складає 88 грн. 10 коп. Послуга надається в момент звернення.
- Як Центр «Віза» інформує замовників про готовність документів?
Замовники адміністративних, інших публічних послуг в Центрі «Віза» мають можливість отримати готовий результат послуги наступним чином:
- особисто;
- засобами поштового зв’язку;
- засобами телекомунікаційного зв’язку.
В Центрі «Віза» та його територіальних підрозділах інформування замовників послуг про результат, за їх бажанням, відбувається шляхом направлення СМС-повідомлення щодо готовності документів.
СМС-повідомлення направляється на зазначений у зверненні номер телефону наступного тексту: «Ваші документи готові в Центрі адмінпослуг «Віза». Код № ХХХХХХ», де номер коду ідентифікує саме Ваше звернення. При отриманні результатів послуг при собі бажано мати СМС-повідомлення або набір шести цифр коду з СМС-повідомлення.
- Як і де можна отримати довідку про зареєстрованих в Кривому Розі?
Органи місцевого самоврядування м. Кривого Рогу у 2016 році отримали повноваження від Державної міграційної служби України щодо «прописки/виписки». Після чого, з 2017 року почалась реалізація завдання Криворізького міського голови Юрія Григоровича Вілкула по впровадженню в роботу програмного забезпечення «Електронний реєстр територіальної громади м. Кривого Рогу».
Виконавчий комітет Криворізької міської ради був серед перших органів місцевого самоврядування України, які почали цю роботу. І виваженість та далекоглядність цього рішення виправдана часом! На імплементацію програмного продукту було виділено кошти з міського бюджету – і це варто того, щоб криворіжці не витрачали свій час, кошти і, звісно, нерви на отримання довідок для їх подальшого «транспортування» між кабінетами службовців.
В Реєстрі уже більше 571 тисячі криворіжців, або 89 % статистичної чисельності населення міста.
Відділи реєстрації місця проживання громадян виконкомів районних у місті рад наповнюють Реєстр територіальної громади м. Кривого Рогу інформацією, а управління праці та соціального захисту населення отримують відомості безпосередньо з Реєстру при оформленні соціальних допомог. Тільки протягом 2017 – 2018 років працівниками управлінь праці та соціального захисту населення отримано безпосередньо з Реєстру близько 200 тисяч довідок про реєстрацію місця проживання громадян.
Переваги Реєстру – це:
- можливість заявникам отримувати послуги у сфері реєстрації місця проживання протягом 15 хвилин;
- вдосконалення адмінпроцесів через використання інформаційно – телекомунікаційних технологій;
- створення основи для інформаційної інфраструктури електронного урядування міста.
Звісно і зручності для службовців також є – через сервіси Реєстру.
- Графік прийому служб Центру «Віза».
З графіком прийому служб Центру «Віза» можна ознайомитись перейшовши за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1TCfzZ2_-Pm2b_G4XFW3Z6aejWvM3GzweqnIbZucgLdc/edit
Ми працюємо для вас!
Гаряча лінія «Візи»:
Консультуємо з будь-якої життєвої ситуації!
Робимо процедуру отримання документів простою і зручною!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
26 листопада 2018