Відпрацьовано регламент взаємодії між Поштамтом - Центром поштового зв’язку № 2, органами місцевого самоврядування міста та Криворізьким міським управлінням юстиції щодо забезпечення спрощеного доступу до адміністративних послуг
Шановні мешканці міста - використовуйте нові можливості!
На виконання доручень віце-прем’єр-міністра О.Ю.Вілкула виконкомом міської ради відпрацьовано регламент взаємодії між Поштамтом - Центром поштового зв’язку № 2, органами місцевого самоврядування міста та Криворізьким міським управлінням юстиції щодо забезпечення спрощеного доступу громадян, суб’єктів господарювання до адміністративних послуг, їх кількість розширено із 18 до 63.
Ви маєте можливість без звернення до адміністративних установ отримати:
- соціальні послуги щодо призначення матеріальної допомоги;
- довідки про доходи, посвідчення про встановлення певного соціального статусу, призначення субсидій;
- документи щодо поводження із зеленими насадженнями;
- довідки та витяги з державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців;
- зареєструватися як фізична особа, яка має намір стати підприємцем;
- зареєструвати юридичну особу;
- присвоїти поштову адресу об’єктам нерухомого майна (приміщення, будинки).
Для цього вам необхідно звернутись у найближче відділення поштового зв’язку, де ви отримаєте від оператора всі необхідні консультації щодо формування пакету документів, терміну отримання послуги, відправити відповідний запит із пакетом документів та отримати від свого листоноші вдома потрібний вам документ.
За додатковою довідковою інформацією звертайтесь за телефоном 92-13-61 або за електронною адресою [email protected].