Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Найпопулярніші сервіси Дії у період воєнного часу

Створено: 2022-08-26 09:37:38Оновлено: 2022-08-26 09:41:47

Центр «Віза» («Центр Дії») зробив підбірку сервісів  Дії які користуються найбільшим попитом у період воєнного часу:

-   єДокумент у період воєнного стану українці вимушені були  евакуйовуватися у більш безпечні регіони країни, багато з них не встигли захопити з собою необхідні паперові документи, а цифрові документи у Дії не завжди відкриваються, адже від початку бойових дій всі державні реєстри відключили з міркувань безпеки. Тому, Міністерством цифрової трансформації України було створено альтернативу — єДокумент, який містить: паспортні дані, РНОКПП (картка платника податків). Таким цифровим документом можете підтвердити особу. єДокумент доступний користувачам Дії після оновлення застосунку.

Отримання статусу безробітного (https://cutt.ly/WKXurj0) – спрощена реєстрація безробітної особи доступна тим, хто втратив роботу або можливість працювати та отримувати прибуток під час воєнного стану, хто є у переліку застрахованих осіб, що надав Пенсійний фонд України, а також тим, чиї місця роботи на території тимчасової окупації чи ведення активних бойових дій. Довідково: також, дану послугу можливо отримати звернувшись до  Криворізького міськрайонного центру зайнятості за адресою: м.Кривий Ріг, вул. Космонавтів, 1.

Скасування статусу безробітного (https://cutt.ly/AXcBNAZ ) - послуга доступна у кабінеті громадянина на Єдиному порталі державних послуг Дія та в застосунку Дія.  Для скасування статусу безробітного необхідно заповнити онлайн-форму на отримання е-послуги:

  • перевірити, чи правильні ваші дані, у профілі користувача, оновити їх за необхідності;
  • вибрати центр зайнятості, у якому ви обслуговуєтесь, та вказати причину скасування статусу безробітного;
  • підписати заяву електронним підписом та відправити її на розгляд у центр зайнятості.

Державний центр зайнятості розгляне заяву протягом одного робочого дня. Повідомлення про результат розгляду можна переглянути в особистому  кабінеті громадянина на Порталі Дія та на електронній пошті.

Автоматична реєстрація ФОП (https://cutt.ly/5XgSvyw). Українці, які переїхали, рятуючись від війни, також намагаються знайти роботу на новому місці. Якщо Ви маєте на меті зареєструвати  ФОП, Вам необхідно  зареєструватися чи авторизуватися (якщо вже зареєстровані) в кабінеті громадянина на Порталі  Дія, заповнити онлайн-форму на отримання е-послуги. Заява на реєстрацію ФОП буде перевірена та автоматично надіслана до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань (надалі - ЄДР) для проведення державної реєстрації в автоматичному режимі без участі державного реєстратора. В особистий кабінет та на електронну пошту надсилається повідомлення про успішну реєстрацію ФОП. Після того, як запис про реєстрацію ФОП з’явиться в ЄДР, впродовж  двох робочих днів, на Порталі Дія можна отримати виписку з реєстру в кабінеті громадянина або у ЄДР за кодом доступу — він також надійде на електронну пошту. Виписка має юридичну силу — її можна роздрукувати й користуватися як будь-яким іншим документом.

Зазначимо, що починаючи з травня 2021 року відокремлений пункт реєстрації №057 АЦСК МВС України у Центрі «Віза» («Центр ДІЇ») надає безоплатно криворіжцям послуги з оформлення кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) та печатки. Звернувшись до нашого Центру Ви зможете: оформити, скасувати, блокувати КЕП, печатку (безоплатно).

Використання КЕП забезпечує:

  • юридичну силу електронних документів;
  • конфіденційність;
  • удосконалення бізнес-процесів на підприємстві;
  • ведення ділових відносин на сучасному рівні;
  • спрощення та прискорення численних комерційних операцій;
  • е-Декларування;
  • доступ до державних реєстрів та ресурсів;
  • можливість здійснення закупівель через систему Prozorro;
  • eHealth: цифровізація медичної сфери (медпослуг), та інше.

Нагадуємо, що в умовах воєнного стану в Україні Центр «Віза»  («Центр Дії») здійснює прийом замовників послуг виключно за попереднім записом. Зробити це можливо на вебпорталі Центру «Віза» («Центр Дії»), за допомогою мобільного застосунку «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза» або у месенджерах Viber та  Telegram.

 

Ми працюємо для Вас!

Отримуйте всі переваги «Цифрового світу» без черг та зайвої втрати часу!

 

 Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:

[email protected]

https://viza.kr.gov.ua

26 серпня 2022

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради