«Гаряча» телефонна лінія працює в постійному режимі»
Створено: 2020-05-26 13:15:42Оновлено: 2020-05-26 13:19:36
Коментує департамент соціальної політики виконкому
Криворізької міської ради
Два місяці дії обмежувальних заходів пройшли у режимі безконтактного обслуговування мешканців міста, зокрема і з соціальних питань. «Дистанційну» підтримку за цей час отримали близько 2000 громадян, які звернулись на гарячу лінію департаменту соціальної політики 097-027-2624. Життя на карантині внесло свої корективи в тематику звернень, тож наводимо статистику топ-5 «гарячих» питань:
- як отримати спеціальну перепустку для проїзду в громадському транспорті під час карантину - 367;
- субсидії - 354;
- чому не отримали компенсацію часткової вартості послуг тепло- або водопостачання та водовідведення - 256;
- як отримати допомогу на дітей фізичним особам-підриємцям під час карантину, питання, пов’язані із занятістю та працевлаштуванням - 158;
- виплата матеріальної допомоги - 112.
Отже – питання є, вирішувати потрібно! Користуйтесь нагодою отримати відповідь на соціальні питання безкоштовно, гарантовано та доступно, і сподіваємось, що такий формат спілкування сприяє вирішенню питань наших мешканців. Бажаємо здоров’я та щоб усі негаразди залишились позаду.
А у зв’язку з численними запитаннями щодо неотримання деяких видів матеріальної допомоги окремим категоріям громадян, інформуємо, що усі заплановані виплати з міського бюджету на сьогоднішній день здійснено.
Ми працюємо для мешканців міста і завжди готові допомогати.
Ваші зауваження та пропозиції просимо надавати за електронною адресою: e-mail:upszn@kr.gov.ua
Телефон «гарячої лінії» 097 027 2624
26 травня 2020