КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520: ПРОВОДИМО ТРЕНІНГИ З ВИКОНАВЦЯМИ ЗАЯВОК, УДОСКОНАЛЮЄМО ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ!
Створено: 2023-04-26 15:13:48Оновлено: 2023-04-26 15:17:29
У квітні 2023 року управлінням електронної комунікації з громадою «Контакт-центр 1520» виконкому Криворізької міської ради розпочато серію тренінгів для суб’єктів виконання заявок.
13.04.2023 та 21.04.2023 відбулися навчання для відповідальних осіб суб’єктів виконання заявок у медичній та соціальній сферах щодо роботи в електронному сервісі Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради. Під час тренінгу учасники ознайомилися з основним функціоналом оновленого програмного забезпечення сервісу, у режимі реального часу відпрацювали етапи від створення заявки до закінчення її життєвого циклу, а також отримали корисні рекомендації щодо:
- методики дій суб’єкта виконання заявок при опрацюванні проблемних питань мешканців та зворотного зв’язку з заявниками;
- оформлення електронної картки заявки;
- функціональних можливостей веб-сайту spilkuisia.kr.gov.ua для мешканців.
Також обговорили аналітично-статистичні показники роботи виконавців з заявками до е-сервісу Контакт-центр, визначили напрями покращання роботи.
Шановні криворіжці! Нагадуємо Вам, що звернутись до Контакт-центру ви можете:
- Щодня з 08.00 до 20.00 за телефонами 1520 (для тих, хто користується зв’язком мобільного оператора «Київстар»), (056) 499-1520 (для інших операторів мобільного і стаціонарного зв’язку) .
Цілодобово – на сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/ (інструкцію з користування особистим кабінетом «Контакт- центр м. Кривий Ріг» можна переглянути на сайті у вкладці «Про портал») .
26 квітня 2023