Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта

Створено: 2024-03-26 08:00:45Оновлено: 2024-03-26 08:03:14

Увага! На публічне ознайомлення виноситься звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта - рішення Криворізької міської ради від 31.01.2023 №1685 «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу», підписаний постійними комісіями Криворізької міської ради з питань: комунального господарства, транспорту та зв’язку; планування бюджету, економіки та регуляторної політики; підприємництва – 22.03.2024.

 

ЗВІТ

про повторне відстеження результативності регуляторного

акта - рішення Криворізької міської ради від 31.01.2023 №1685

«Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу»

 

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: проєкт рішення Криворізької міської ради від 31.01.2023 №1685 «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу».

 

2. Виконавець заходів з відстеження: інспекція з благоустрою, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської  ради.

 

3. Цілі прийняття акта: покращення стану благоустрою, санітарного стану міста, формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища.

 

4. Строк виконання заходів з відстеження:  з  07.02.2024 до 07.03.2024.

 

5.  Тип  відстеження: повторне.

 

6. Методи одержання результатів відстеження: Методами одержання показників результативності проєкту є статистичні дані про:

розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;

кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;

розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта: ознайомлення з вимогами регуляторного акта;

рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;

кількість складених приписів щодо дотримання Правил благоустрою території м. Кривого Рогу;

кількість складених адміністративних протоколів за порушення Правил благоустрою території м. Кривого Рогу.

Інспекцією з благоустрою та  департаментом розвитку інфраструктури міста  виконкому Криворізької міської ради проведено аналіз показників за період повторного відстеження:

статистичних – фактичних і прогнозних надходжень до бюджету Криворізької міської територіальної громади (адміністративні протоколи) за базовий, аналогічний повторному, повторний період та чисельності суб’єктів підприємницької діяльності, на яких розповсюджується дія акта;

оціночних – витрат та часу на реалізацію регуляторного акта за результатами   консультацій  з міською  координаційною   радою  з  питань розвитку   підприємництва.

Рівень поінформованості є досить високим, оскільки мешканці користуються не тільки паперовими носіями засобів масової інформації, але й електронною їх версією (статистичні дані не обраховуються), офіційними вебсторінками Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, виконкомів районних у місті рад.

 

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта, а також спосіб одержання даних:   Оцінка ступеня досягнення цим актом визначених цілей, здійснена за результатами статистичних даних, зазначених у попередньому пункті.

Базове відстеження проводилося в період громадського обговорення проєкту рішення Криворізької міської ради від 31.01.2023 №1685 «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу» (тобто до набуття ним чинності) на основі припущень. Це відстеження проводиться на основі фактичних даних  з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта. Тому показники базового відстеження, зазначені у звіті та встановлені, фактично мають відхилення.

Ураховуючи, що завдяки дії регуляторного акта поліпшився стан благоустрою міста, прилеглих територій до об’єктів благоустрою, у тому числі до об’єктів підприємницької діяльності, можна стверджувати, що він позитивно впливає на продуктивність і конкурентоспроможність суб’єктів господарювання.

 

8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:

Визначення показників результативності регуляторного акта

Для відстеження результативності дії регуляторного акта визначено такі показники:

 

п/п

Показники

результативності

Період відстеження

Базовий

2022 рік

Аналогічний повторному

07.02.2022-

07.02.2023

Повторний

07.02.2023-

07.02.2024

1

 

 

Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта

6 800 грн

(ураховуючи розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімальний штраф за ст. 152 Кодексу України про

адміністративні правопорушення складає 340 грн)

3 400 грн

(ураховуючи розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімальний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення складає 340 грн)

21 080 грн

(ураховуючи  розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімальний штраф за ст. 152 Кодексу України про

адміністративні правопорушення складає 340 грн)

2

 

Кількість суб'єктів  господарювання та/ або фізичних

осіб ,на яких поширювати-меться дія  акта

37 211,

кількість не обмежена

37 211,

кількість не обмежена

37 211,

кількість не обмежена

3

Розмір коштів і час, що витрачатимуться    суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з  виконанням вимог акта: ознайомлення     з вимогами регуляторного акта

40,46 (погодинний розмір заробітної плати згідно із Законом України «Про  Державний бюджет України на 2022 рік») / 60 хв х     5 хв  (час, який витрачається суб’єктами на пошук  акта   в мережі Інтернет)             = 3,37 грн

40,46 (погодинний розмір заробітної  плати згідно із  Законом України    «Про  Державний бюджет України на 2023 рік») / 60 хв х        5 хв (час, який витрачається суб’єктами  на пошук  акта   в                        мережі Інтернет)                = 3,37 грн

42,6 (погодинний розмір заробітної плати згідно із Законом України «Про  Державний бюджет України на 2024 рік») / 60 хв х     5 хв  (час, який витрачається суб’єктами на пошук  акта   в мережі Інтернет)                = 3,55 грн

4

Рівень   поінформованості суб'єктів  господарювання та/ або  фізичних   осіб                  з основних положень акта

Високий

Високий

Високий

5

Кількість складених приписів про дотримання вимог Правил благоустрою території м. Кривого Рогу*

650*

1 192*

1 228*

6

Кількість складених адміністративних протоколів за порушення

Правил

благоустрою території                  м. Кривого Рогу **

20**

10**

62**

7

Кількість  урн,  установлених

суб’єктами господарювання

3 665

3 665

3 935 (додатково встановлених та

Заміна пошкоджених)

 

* З метою обізнаності суб’єктів господарювання з вимогами Правил благоустрою території м. Кривого Рогу проводиться роз’яснювальна робота та, за потреби, складаються приписи щодо недопущення порушень у сфері благоустрою.

** В аналогічний  повторному період  кількість  протоколів  зменшилася у зв’язку  з

початком військової агресії Російської Федерації та  відповідними економічними процесами. У повторний період кількість протоколів збільшилася у зв’язку з відновленням бізнесу та збільшенням суб’єктів господарювання, що здійснюють підприємницьку діяльність з порушеннями  Правил благоустрою території м. Кривого Рогу. Крім цього, у зв’язку зі складностями опалювального періоду 2023/2024 років та великою кількістю аварійно–відновлювальних робіт, суб’єкти господарювання несвоєчасно оформлювали дозвільні документи на проведення земляних робіт.

 

Оціночні показники є стабільними. Розміри часу, що використовується суб’єктами господарювання, які пов’язані з виконанням вимог регуляторного акта, є стабільними та залишаються на попередньому рівні – 5 хв. Розмір коштів, що використовується суб’єктами господарювання, піднявся до 3 грн 55 коп. у зв’язку з підвищення на законодавчому рівні розміру мінімальної заробітної плати на 01.01.2024 – 7 100 грн.

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання є високим – рішення розміщено на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, на сайтах виконкомів районних у місті рад, у Криворізькій міській газеті «Червоний гірник».

Крім того, під час проведення громадських слухань 16.02.2024 до змісту рішення у форматі відеоконференції (платформа «Zoom») пропозицій та зауважень від присутніх не надходило. У період здійснення заходів пропозицій від суб’єктів господарювання, громадян, консультативно-дорадчих органів не надходило.

 

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: За даними повторного відстеження можна зробити висновок, що, ураховуючи  економічні процеси, які відбувалися в країні у 2022–2024 роках, дія регуляторного акта майже в повному обсязі дозволила досягти запланованих під час його ухвалення цілей, а саме: покращення стану благоустрою, санітарного стану міста, формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища.

Правила благоустрою території м. Кривого Рогу, затверджені рішенням міської ради від 31.01.2023 №1685, перебувають в актуальному стані, але в разі змін у законодавстві, до них невідкладно вноситимуться зміни. Ураховуючи вищевикладене, можна констатувати, що регуляторний акт не потребує перегляду та коригувань у разі відсутності суттєвих змін у законодавстві.

 

 

 

Голова постійної комісія з питань

комунального господарства,

транспорту та зв’язку                                                            Юрій ЯРОВИЙ

 

 

              

Заступник голови постійної комісії

 міської ради з питань планування

 бюджету, економіки та

 регуляторної політики                                                         Тетяна МАЛИХІНА

 

 

Заступник голови постійної комісії

 міської ради з питань підприємництва                          Людмила ЦАРІКОВА

 

 

 

26 березня 2024

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради