Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта
Створено: 2024-03-26 08:00:45Оновлено: 2024-03-26 08:03:14
Увага! На публічне ознайомлення виноситься звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта - рішення Криворізької міської ради від 31.01.2023 №1685 «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу», підписаний постійними комісіями Криворізької міської ради з питань: комунального господарства, транспорту та зв’язку; планування бюджету, економіки та регуляторної політики; підприємництва – 22.03.2024.
ЗВІТ
про повторне відстеження результативності регуляторного
акта - рішення Криворізької міської ради від 31.01.2023 №1685
«Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу»
1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується: проєкт рішення Криворізької міської ради від 31.01.2023 №1685 «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу».
2. Виконавець заходів з відстеження: інспекція з благоустрою, департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.
3. Цілі прийняття акта: покращення стану благоустрою, санітарного стану міста, формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища.
4. Строк виконання заходів з відстеження: з 07.02.2024 до 07.03.2024.
5. Тип відстеження: повторне.
6. Методи одержання результатів відстеження: Методами одержання показників результативності проєкту є статистичні дані про:
розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;
кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;
розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта: ознайомлення з вимогами регуляторного акта;
рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;
кількість складених приписів щодо дотримання Правил благоустрою території м. Кривого Рогу;
кількість складених адміністративних протоколів за порушення Правил благоустрою території м. Кривого Рогу.
Інспекцією з благоустрою та департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради проведено аналіз показників за період повторного відстеження:
статистичних – фактичних і прогнозних надходжень до бюджету Криворізької міської територіальної громади (адміністративні протоколи) за базовий, аналогічний повторному, повторний період та чисельності суб’єктів підприємницької діяльності, на яких розповсюджується дія акта;
оціночних – витрат та часу на реалізацію регуляторного акта за результатами консультацій з міською координаційною радою з питань розвитку підприємництва.
Рівень поінформованості є досить високим, оскільки мешканці користуються не тільки паперовими носіями засобів масової інформації, але й електронною їх версією (статистичні дані не обраховуються), офіційними вебсторінками Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, виконкомів районних у місті рад.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта, а також спосіб одержання даних: Оцінка ступеня досягнення цим актом визначених цілей, здійснена за результатами статистичних даних, зазначених у попередньому пункті.
Базове відстеження проводилося в період громадського обговорення проєкту рішення Криворізької міської ради від 31.01.2023 №1685 «Про затвердження Правил благоустрою території м. Кривого Рогу» (тобто до набуття ним чинності) на основі припущень. Це відстеження проводиться на основі фактичних даних з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта. Тому показники базового відстеження, зазначені у звіті та встановлені, фактично мають відхилення.
Ураховуючи, що завдяки дії регуляторного акта поліпшився стан благоустрою міста, прилеглих територій до об’єктів благоустрою, у тому числі до об’єктів підприємницької діяльності, можна стверджувати, що він позитивно впливає на продуктивність і конкурентоспроможність суб’єктів господарювання.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності регуляторного акта:
Визначення показників результативності регуляторного акта
Для відстеження результативності дії регуляторного акта визначено такі показники:
№ п/п |
Показники результативності |
Період відстеження |
||
Базовий 2022 рік |
Аналогічний повторному 07.02.2022- 07.02.2023 |
Повторний 07.02.2023- 07.02.2024 |
||
1
|
Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта |
6 800 грн (ураховуючи розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімальний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення складає 340 грн) |
3 400 грн (ураховуючи розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімальний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення складає 340 грн) |
21 080 грн (ураховуючи розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян станом на 01.01.2022, мінімальний штраф за ст. 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення складає 340 грн) |
2
|
Кількість суб'єктів господарювання та/ або фізичних осіб ,на яких поширювати-меться дія акта |
37 211, кількість не обмежена |
37 211, кількість не обмежена |
37 211, кількість не обмежена |
3 |
Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта: ознайомлення з вимогами регуляторного акта |
40,46 (погодинний розмір заробітної плати згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік») / 60 хв х 5 хв (час, який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет) = 3,37 грн |
40,46 (погодинний розмір заробітної плати згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік») / 60 хв х 5 хв (час, який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет) = 3,37 грн |
42,6 (погодинний розмір заробітної плати згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік») / 60 хв х 5 хв (час, який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет) = 3,55 грн |
4 |
Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/ або фізичних осіб з основних положень акта |
Високий |
Високий |
Високий |
5 |
Кількість складених приписів про дотримання вимог Правил благоустрою території м. Кривого Рогу* |
650* |
1 192* |
1 228* |
6 |
Кількість складених адміністративних протоколів за порушення Правил благоустрою території м. Кривого Рогу ** |
20** |
10** |
62** |
7 |
Кількість урн, установлених суб’єктами господарювання |
3 665 |
3 665 |
3 935 (додатково встановлених та Заміна пошкоджених) |
* З метою обізнаності суб’єктів господарювання з вимогами Правил благоустрою території м. Кривого Рогу проводиться роз’яснювальна робота та, за потреби, складаються приписи щодо недопущення порушень у сфері благоустрою.
** В аналогічний повторному період кількість протоколів зменшилася у зв’язку з
початком військової агресії Російської Федерації та відповідними економічними процесами. У повторний період кількість протоколів збільшилася у зв’язку з відновленням бізнесу та збільшенням суб’єктів господарювання, що здійснюють підприємницьку діяльність з порушеннями Правил благоустрою території м. Кривого Рогу. Крім цього, у зв’язку зі складностями опалювального періоду 2023/2024 років та великою кількістю аварійно–відновлювальних робіт, суб’єкти господарювання несвоєчасно оформлювали дозвільні документи на проведення земляних робіт.
Оціночні показники є стабільними. Розміри часу, що використовується суб’єктами господарювання, які пов’язані з виконанням вимог регуляторного акта, є стабільними та залишаються на попередньому рівні – 5 хв. Розмір коштів, що використовується суб’єктами господарювання, піднявся до 3 грн 55 коп. у зв’язку з підвищення на законодавчому рівні розміру мінімальної заробітної плати на 01.01.2024 – 7 100 грн.
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання є високим – рішення розміщено на офіційному вебсайті Криворізької міської ради та її виконавчого комітету, на сайтах виконкомів районних у місті рад, у Криворізькій міській газеті «Червоний гірник».
Крім того, під час проведення громадських слухань 16.02.2024 до змісту рішення у форматі відеоконференції (платформа «Zoom») пропозицій та зауважень від присутніх не надходило. У період здійснення заходів пропозицій від суб’єктів господарювання, громадян, консультативно-дорадчих органів не надходило.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей: За даними повторного відстеження можна зробити висновок, що, ураховуючи економічні процеси, які відбувалися в країні у 2022–2024 роках, дія регуляторного акта майже в повному обсязі дозволила досягти запланованих під час його ухвалення цілей, а саме: покращення стану благоустрою, санітарного стану міста, формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища.
Правила благоустрою території м. Кривого Рогу, затверджені рішенням міської ради від 31.01.2023 №1685, перебувають в актуальному стані, але в разі змін у законодавстві, до них невідкладно вноситимуться зміни. Ураховуючи вищевикладене, можна констатувати, що регуляторний акт не потребує перегляду та коригувань у разі відсутності суттєвих змін у законодавстві.
Голова постійної комісія з питань
комунального господарства,
транспорту та зв’язку Юрій ЯРОВИЙ
Заступник голови постійної комісії
міської ради з питань планування
бюджету, економіки та
регуляторної політики Тетяна МАЛИХІНА
Заступник голови постійної комісії
міської ради з питань підприємництва Людмила ЦАРІКОВА
26 березня 2024