Криворіжці зможуть дістатися з одного краю міста у інший одним видом транспорту, причому без пересадок і за помірну ціну
23 березня відбулося виїзне навчання депутатів Криворізької міської ради на підприємствах міського електротранспорту, де вивчалися питання щодо техніки та перспектив розвитку КП «Міський трамвай», КП «Міський тролейбус» і КП «Швидкісний трамвай».
Першим об’єктом, який відвідали депутати стала ремонтна майстерня КП «Міський тролейбус», де присутні були проінформовані про роботу даного підприємства. Щодо діяльності мережі міських трамваїв депутатів почали знайомити з музею КП «Міський трамвай». Ще в січні 2010 року до 75-річчя заснування підприємства тут відкрили кімнату-музей підприємства, в якій представлені експонати ще часів Великої Вітчизняної війни. На додачу гості відвідали ремонтні цехи підприємства та могли побачити нові сучасні трамваї в яких є функція заднього ходу. Щодня в 4 районах Кривого Рогу на лінію виїздить 45 трамвайних вагонів. Крім того, 20% з 88,1 кілометрів трамвайних шляхів вже реконструйовано за європейським зразком, а мешканці міста мали змогу оцінити переваги нової безшумної колії.
Скласти враження про швидкість і комфортність пересування швидкісним трамваєм, депутати мали змогу, проїхавшись у вагоні швидкісного трамваю, обладнаного електропідігрівом сидінь. За словами секретаря міськради Сергія Маляренко, перед міською владою стоїть завдання зробити увесь міський електротранспорт ще більш комфортним та конкурентоспроможним. «З міського бюджету щорічно виділяються від 90 до 100 мільйонів на розвиток міського електротранспорту, - повідомив Сергій Васильович. - Сьогодні депутати на власні очі побачили як працюють ці підприємства, переконалися у цільовому призначенні коштів, що виділяються з міського бюджету, зрозуміли, що підприємства - конкурентоспроможні. А такі великі кошти ми виділяємо комунальним підприємствам тому, що жоден приватник не зможе і не буде перевозити наших пільговиків, ветеранів, інвалідів, пенсіонерів, у тих обсягах, як це роблять підприємства електротранспорту. Тим більше, що 70% пасажирів цього транспорту є пільговиками».
Модернізація міського комунального електротранспорту потребує значних фінансових вливань. Так, як розповіли керівники підприємств, закупівля тільки одного нового тролейбусу, виготовленого Львівським автозаводом, складає 2,4 мільйони, одного трамваю, також українського виробництва, – 5,2 млн. грн., а одного швидкісного трамваю – 5 мільйонів гривень. Але, якщо в багатьох українських містах вже «закрили» у себе міський електротранспорт, в Кривому Розі виділяються кошти на те, щоб він не тільки зберігся, а й розвивався. Окремо варто виділити і роботу над покращенням комфортності пересування мешканців нашого міста. «Ми працюємо над тим, що збільшити протяжність маршрутів швидкісного трамваю, в тому числі шляхом виведення його на звичайну трамвайну колію. Таким чином, криворіжці зможуть дістатися з одного краю міста у інший одним видом транспорту, причому без пересадок і за помірну ціну», - відзначив секретар міської ради Сергій Маляренко.
(0564)92 13 03, [email protected]
Першим об’єктом, який відвідали депутати стала ремонтна майстерня КП «Міський тролейбус», де присутні були проінформовані про роботу даного підприємства. Щодо діяльності мережі міських трамваїв депутатів почали знайомити з музею КП «Міський трамвай». Ще в січні 2010 року до 75-річчя заснування підприємства тут відкрили кімнату-музей підприємства, в якій представлені експонати ще часів Великої Вітчизняної війни. На додачу гості відвідали ремонтні цехи підприємства та могли побачити нові сучасні трамваї в яких є функція заднього ходу. Щодня в 4 районах Кривого Рогу на лінію виїздить 45 трамвайних вагонів. Крім того, 20% з 88,1 кілометрів трамвайних шляхів вже реконструйовано за європейським зразком, а мешканці міста мали змогу оцінити переваги нової безшумної колії.
Скласти враження про швидкість і комфортність пересування швидкісним трамваєм, депутати мали змогу, проїхавшись у вагоні швидкісного трамваю, обладнаного електропідігрівом сидінь. За словами секретаря міськради Сергія Маляренко, перед міською владою стоїть завдання зробити увесь міський електротранспорт ще більш комфортним та конкурентоспроможним. «З міського бюджету щорічно виділяються від 90 до 100 мільйонів на розвиток міського електротранспорту, - повідомив Сергій Васильович. - Сьогодні депутати на власні очі побачили як працюють ці підприємства, переконалися у цільовому призначенні коштів, що виділяються з міського бюджету, зрозуміли, що підприємства - конкурентоспроможні. А такі великі кошти ми виділяємо комунальним підприємствам тому, що жоден приватник не зможе і не буде перевозити наших пільговиків, ветеранів, інвалідів, пенсіонерів, у тих обсягах, як це роблять підприємства електротранспорту. Тим більше, що 70% пасажирів цього транспорту є пільговиками».
Модернізація міського комунального електротранспорту потребує значних фінансових вливань. Так, як розповіли керівники підприємств, закупівля тільки одного нового тролейбусу, виготовленого Львівським автозаводом, складає 2,4 мільйони, одного трамваю, також українського виробництва, – 5,2 млн. грн., а одного швидкісного трамваю – 5 мільйонів гривень. Але, якщо в багатьох українських містах вже «закрили» у себе міський електротранспорт, в Кривому Розі виділяються кошти на те, щоб він не тільки зберігся, а й розвивався. Окремо варто виділити і роботу над покращенням комфортності пересування мешканців нашого міста. «Ми працюємо над тим, що збільшити протяжність маршрутів швидкісного трамваю, в тому числі шляхом виведення його на звичайну трамвайну колію. Таким чином, криворіжці зможуть дістатися з одного краю міста у інший одним видом транспорту, причому без пересадок і за помірну ціну», - відзначив секретар міської ради Сергій Маляренко.
(0564)92 13 03, [email protected]