Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ОБСЛУГОВУВАННЯ У МОБІЛЬНОМУ ОФІСІ З 26.02.2018 ПО 28.02.2018

Створено: 2018-02-26 10:41:04Оновлено: 2018-02-26 10:51:58

Закінчується лютий 2018 року. За цей місяць Мобільним офісом муніципальних послуг здійснено 12 виїздів,  прийнято більше 1000 замовників послуг, з яких - 90 % з соціальних питань (виплата часткової компенсації вартості послуг  за тепло- і водопостачання, на оформлення житлових субсидій, отримання консультацій з пенсійних питань).

З 26.02.2018 по 28.02.2018 року Мобільний офіс працює:

26.02.2018          Центрально-Міський р-он, ж/м Макулан, Всебратське-2, КЗШ №85;

27.02.2018          Центрально-Міський р-он, ж/м Чорногірка, вул.Шкільна,27Ж, КНВК №13;

28.02.2018          Саксаганський р-он, вул.Житомирська,2, біля ПК шахти «Родіна».

 

Прийом відвідувачів в Мобільному офісі здійснюється з 10.00 до 14.00.

 

ШАНОВНІ КРИВОРІЖЦІ,

А ЯКІ ВАШІ ПРОПОЗИЦІЇ, ПОБАЖАННЯ ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ

У  МОБІЛЬНИМУ ОФІСІ ТА КЕЙС-ОФІСАХ У БЕРЕЗНІ 2018?!

Пропонуємо скористатися послугами Мобільного офісу муніципальних послуг. Заявку можна надати на безкоштовну «гарячу лінію» Центру «Віза» - 0 800 500 459, або у виконкоми районних у місті рад за телефонами:

Довгинцівський район – 71-44-19, 71-67-18

Інгулецький район – 098-021-10-10

Металургійний район–  92-85-73, 92-81-40

Покровський район– 448-08-19

Саксаганський район– 64-50-06, 64-34-55

Тернівський район– 35-23-44

Центрально-Міський район– 90-10-10     

Довідково: бригада фахівців для обслуговування у Мобільному офісі у березні буде сформована відповідно до побажань мешканців міста та існуючого попиту на послуги.

 Шановні криворіжці! Ми працюємо для Вас!
Наша якість- Ваша довіра!

  Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]


 

26 лютого 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради