Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520 - СЕРВІС, ЯКИЙ ЗАВЖДИ НА ЗВ`ЯЗКУ!

Створено: 2021-01-26 10:49:54Оновлено: 2021-01-26 10:52:27

З вересня минулого року у місті почав працювати електронний сервіс Контакт-центр 1520. Головне для багатьох криворіжців, що 1520 - це єдиний БЕЗКОШТОВНИЙ номер, який легко запам’ятати, і не потрібно звертатися до інших гарячих ліній. Контакт-центр - це не лише засіб звернення до місцевої влади про проблеми, але й сучасний  канал комунікації з мешканцями в умовах карантинних обмежень.

Факти про Контакт-центр:

-         за цей період до Контакт-центру надійшло понад 16508 заявок;

-         80% надійшли за телефоном 1520 та 499-1520, який працює  у робочі дні та робочі часи з 09.00 до 17.00;

-         номер 1520 призначений для абонентів Київстар, дзвінки на який   БЕЗКОШТОВНІ;

-         20% заявок надійшли на сайт https://spilkuisia.kr.gov.ua/;

-         зареєстровано понад 2170 особистих кабінетів;

-         75% заявок надійшло від жінок;

-         найбільш активними виявилися мешканці Саксаганського, Покровського та Металургійного районів, від них відповідно надійшло  4129, 2734, 2462 заявок;

-         на процедуру  виконання заявки не поширюються вимоги Законів України «Про  звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації»;

-         Типи заявок визначаються з урахуванням пріоритетності виконання та складності, наявності можливості, коштів для виконання завдань. Вони поділяються на:

-         Аварійні  – повідомлення про події, під час або внаслідок яких наявна загроза життю, здоров’ю, майну особи чи групи осіб (витік води, шкідливих речовин, пориви на мережах або відсутність електропостачання, теплопостачання, водопостачання  тощо). Вони виконуються невідкладно, при цьому час їх виконання не перевищує 24 годин.

-         Поточні – заявки, що не свідчать про аварійний характер. За складністю проведення робіт, необхідних для розв’язання проблемних питань, серед них виділяються такі типи:

-         звичайні – питання, що не потребують додаткового вивчення. Виконуються, як правило,  не більше 5 днів;

-       середньострокові – питання, що потребують додаткового вивчення, комісійного обстеження чи проведення ремонтних робіт з підвищеною складністю. Виконуються в термін не більше 15 днів;

-       довгострокові – питання, що потребують проведення особливо складних ремонтних робіт, з можливим залученням інших виконавців, додаткового фінансування, включення до планів роботи тощо.  Контроль за виконанням такої заявки здійснюється до повного її виконання.

Нормативні терміни розгляду заявок можна переглянути у Класифікаторі основних заявок мешканців (https://bitly.su/p7Z2).

Для ефективного виконання заявок Контакт-центр взаємодіє з понад 130 виконавцями. Згідно з регламентом передбачено обов'язковий зворотній зв'язок виконавця з заявником по телефону або через сайт.

Для більш дієвого взаємозв'язку нагадаємо деякі корисні особливості роботи Контакт-центру:

-         якщо у Вас декілька запитань має сенс на кожне проблемне питання оформити окрему заявку, це пришвидшить їх виконання;

-         є можливість позначити місце проблеми на карті або вказувати адресу проблеми, яка може бути відмінною від місця мешкання;

-         у режимі реального часу можливо спостерігати за ходом виконання заявки та пересвідчитися у цьому, оскільки сервіс передбачає завантаження фото та документального підтвердження або спростувати, якщо такий факт має місце;

-         функціонує мобільний додаток через який можна подати заявку, поспілкуватися у чаті з фахівцем, знайти корисну інформацію. Завантажити додаток можна через Google Рlay;

-         на сайті Контакт-центру можна ознайомитись з новинами про події, які відбуваються у місті;

-         у Контакт-центрі запроваджені онлайн консультації з керівниками структурних підрозділів виконкому міської ради, до яких можна звернутися у визначений час і отримати консультацію безпосередньо під час дзвінка;

-         через вкладку gov.ua з нашого сервісу можна потрапити на  державні сайти України.

 

Якщо ВИ ще не зареєструвались на нашому сайті заходьте на Контакт-Центр м. Кривий Ріг , знайдіть вкладку Про портал та ознайомтесь з Інструкцією для роботи в особистому кабінеті мешканця в е-сервісі Контакт- центр.

 

Дякуємо ВАМ за небайдужість до розвитку нашого міста. Разом ми зробимо Кривий Ріг комфортнішим та  доступнішим для життя!

26 січня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради