Контакт-центр 1520
Створено: 2024-12-25 13:56:52Оновлено: 2024-12-25 14:04:02
У Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради традиційно проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом двох тижнів у заплановані дати відбулися 4 онлайн-прийоми.
Мешканці Довгинцівського району найбільше цікавилися питаннями забезпечення якісного обслуговування внутрішньобудинкових мереж теплопостачання у багатоповерхових будинках. Також були питання щодо:
- отримання допомоги власникам майна, яке зазнало пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
- правове регулювання самовільного встановлення паркувальних бар’єрів на прибудинковій території;
- приведення до належного санітарного стану контейнерних майданчиків та територій навколо них тощо.
Фахівець надала консультації щодо:
- умов призначення та виплати житлових субсидій;
- підстав для призначення пенсії за віком тощо.
При спілкуванні з керівником району мешканці підіймали основні два питання:
- · взаємодія з керуючими компаніями для отримання якісних послуг з обслуговування будинків;
- · внесення до графіку ремонтних робіт на 2025 рік пошкоджених ділянок загальноміських та прибудинкових доріг.
Під час онлайн-прийому мешканцями були надані пропозиції щодо:
- коригування графіків руху та збільшення транспортного складу маршрутних таксі;
- внесення нової (додаткової) зупинки в паспорт автобусного маршруту №4;
- дотримання графіків роботи комунальним транспортом тощо.
У підсумку, упродовж двох тижнів фахівцями розглянуто та опрацьовано 28 «викликів», за якими надані кваліфіковані роз’яснення.
Ми завжди раді допомогти мешканцям нашої територіальної громади!
25 грудня 2024