Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Прийом документів у сфері будівництва – через електронний кабінет адміністратора Центру «Віза» («Центр Дії»)!

Створено: 2021-10-25 11:48:03Оновлено: 2021-10-25 11:49:33

До уваги суб’єктів звернення!

На виконання Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.06.2021  №681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» отримання адміністративних послуг у сфері будівельної діяльності у Криворізькій міській територіальній громаді здійснюється через  електронний кабінет адміністратора Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») виконкому Криворізької міської ради.

Результати звернень розміщуються у Реєстрі будівельної діяльності.

Такий порядок звернень запроваджено з 01 жовтня. Тому, були й залишаються ще окремі питання в роботі Реєстру, але, для їх вирішення його технічним адміністратором створено чат, в якому адміністратори всієї України оперативно повідомляють про виниклі проблеми, що поступово вирішуються. І ми набираємо обертів в цьому питанні – з початку місяця адміністраторами  Центру «Віза» («Центр Дії») внесено до будівельного Реєстру 68 заяв.

Отримати зазначені послуги можливо як у Флагман-офісі  (пл. Молодіжна, 1), так і в територіальних підрозділах Центру в усіх районах міста.

Нагадуємо – в умовах карантину прийом замовників здійснюється виключно за попереднім записом до електронної черги. З алгоритмом запису можливо ознайомитись на вебпорталі  Центру «Віза» («Центр Дії») за посиланням: https://viza.kr.gov.ua/#/infopages/el_cherga/video_inst .

 

Ми працюємо для Вас!

 

 

 

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
0-800-500-459 (безкоштовно)

viza@kr.gov.ua

https://viza.kr.gov.ua

 

25 жовтня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради