«Гарячі» питання ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ «Візи»: роз’яснюємо актуальне
Створено: 2020-08-25 14:41:05Оновлено: 2020-08-25 14:45:53
У період карантину неабияким попитом користується «Гаряча» лінія Центру «Віза» 0-800-500-459, якою з початку року опрацьовано більше 19 500 звернень. Сьогодні роз’яснюємо актуальне:
- Як зареєструватися в електронній черзі на прийом до адміністратора Центру «Віза»?
Найактуальнішим питанням, що задають замовники послуг на «ГАРЯЧУ» ЛІНІЮ Центру «Віза» залишається - «Як зареєструватися в електронній черзі на прийом до адміністратора Центру «Віза»?».
Наголошуємо, з метою уникнення скупченості людей, у період карантину, Центр «Віза» та його служби здійснюють прийом та видачу готових результатів послуг, лише за попереднім записом в електронній черзі.
Зареєструватись в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза» можна, скориставшись:
- вебпорталом Центру (http://viza.kr.gov.ua/), перейшовши в розділі «Електронна черга» на сторінку «Попередня реєстрація»;
- мобільним застосунком «Система керування чергою «IS-Line», безкоштовно завантаживши з Google Play;
Алгоритм попередньої реєстрації на вебпорталі Центру «Віза»:
Крок 1. На вебпорталі Центру «Віза» перейти у розділ «Електронна черга» - підрозділ «Попередня реєстрація»
Крок 2. Обрати:
- попередня реєстрація;
- послугу;
- філію, до якої Ви бажаєте звернутись;
- зручний час для візиту та підтвердити реєстрацію;
Крок 3. Записати або сфотографувати № талона.
Результатом успішної реєстрації є отримання талону з ПІН-кодом.
Звертаємо Вашу увагу!
Попередня реєстрація здійснюється безоплатно шляхом запису на дні та години, які є доступними (ячейки визначені білим кольором - вільні, сірим – запис не доступний, фіолетовим – зайнятий іншими заявниками).
У визначений час звертайтесь до Центру «Віза» та його територіальних підрозділів, дотримуючись обмежувальних заходів (маска, рукавички, соціальна дистанція, температурний скринінг).
- Що робити при втраті або викраденні паспорта?
При втраті або викраденні паспорта невідкладно зверніться із заявою до поліції та отримайте витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Надалі для оформлення нового документа зверніться до ДП «Документ», підрозділу Державної міграційної служби або Центру «Віза». Під час дії карантину скасовано правило оформлення ID-картки вперше виключно за місцем реєстрації. Це означає, що кожен громадянин України відтепер може оформити ID-картку, вперше, за місцем звернення – у ДП «Документ», будь-якому підрозділі ДМС чи ЦНАПі. Ці зміни дають змогу громадянам не наражатися на загрозу інфікування під час вимушеної поїздки «за документами», зберегти час та гроші - оформити ID-картку в найзручнішому для них місці.
Контакти районних відділів м.Кривого Рогу ГУ ДМС України в Дніпропетровській області:
- Довгинцівсько-Металургійний: тел. 098-754-86-10;
- Центрально-Міський: тел. 063-715-21-51;
- Інгулецький: тел. 096-024-12-98;
- Тернівський: тел. 097-100-98-14;
- Саксаганський: тел. 096-600-37-70;
- Покровський: тел. 098-605-47-80.
Контакти ДП «Документ»: 096-496-57-75, (056) 462-90-12
- Контакти аварійно-диспетчерських служб підприємств, які надають житлово-комунальні послуги:
КП «Кривбасводоканал» |
Центр обслуговування абонентів |
(056)499-15-75 067-659-15-75 |
Центральний диспетчер |
(056)499-15-78 067-541-61-02 |
|
КПТМ «Криворіжтепломережа» |
Телефон для звернень громадян |
(056)409-51-22 |
Центральний диспетчер (цілодобово) |
(056)409-51-62 067-544-56-21 |
|
АТ «Криворізька теплоцентраль» |
Телефон для звернень громадян |
(056)499-96-69 067-566-96-86 |
Центральний диспетчер (цілодобово) |
(056)499-96-68 |
|
ПАТ «Криворіжгаз» |
Центр обслуговування абонентів |
(056)462-61-04 067-629-21-04 |
Служба аварійно-відновлювальних робіт (цілодобово) |
104 |
|
АТ «ДТЕК «Дніпровські електромережі» |
Кол-центр |
(056)790-99-00 (066)790-99-00 (067)790-99-00 |
Ми працюємо для Вас!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
25 серпня 2020