ВІДПОВІДАЄМО НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520
Створено: 2021-05-25 16:25:39Оновлено: 2021-05-25 16:38:22
ДИРЕКТОР ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА
- Що робити, якщо термін дії паспорта у формі ID-картки спливає, як його обміняти на новий документ та які документи для цього потрібні?
Документи для обміну ID-картки можуть бути подані протягом одного місяця до дати закінчення строку його дії. Для цього необхідно звернутися до будь якого територіального підрозділу ДМС або ЦНАП незалежно від місця реєстрації з документами, а саме:
- паспортом, що підлягає обміну;
- свідоцтвом про шлюб/розлучення (за наявності);
- квитанцією про сплату адміністративного збору.
Терміни оформлення та вартість:
- за звичайною процедурою - не пізніше ніж через 20 робочих днів - 363 грн;
- у терміновому порядку - не пізніше ніж через 10 робочих днів - 489 грн.
- Які послуги надає Центр «Віза»?
На сьогодні через Центр «Віза» надається 435 адміністративних, інших публічних послуг – реєстрація нерухомості, бізнесу, земельні, соціальні питання, оформлення паспортів, тощо.
З переліком послуг Центру «Віза» можна ознайомитись на нашому вебпорталі http://viza.kr.gov.ua/ в розділі «Послуги», сторінка «Перелік послуг».
- Чи можна замовити виїзне обслуговування на дому кейс-адміністраторами під час карантину?
22 вересня 2020 року, прийнято рішення Криворізької міської комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міськради, яким департаментам адміністративних послуг та соціальної політики, як виняток, у разі виникнення потреби мешканців у наданні невідкладних, у першу чергу соціальних послуг, дозволено здійснювати виїзне обслуговування населення у Мобільних офісах муніципальних послуг, а через кейс-адміністраторів, за місцем проживання (перебування).
Скористатись сервісом виїзного обслуговування кейс-адміністраторів можуть слідуючі категорії мешканців міста:
- особи з інвалідністю внаслідок війни;
- учасники бойових дій;
- учасники війни;
- Герої України;
- Герої Соціалістичної Праці;
- особи з інвалідністю І, ІІ груп, діти з інвалідністю;
- особи, які досягли 75-річного віку
- особи, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги;
- багатодітні сім’ї, у яких виховується 5 і більше дітей, та сім’ї, матері яких мають почесне звання «Мати-героїня»
- особи, які тимчасово втратили можливість самостійно пересуватися, та породіллі (під час перебування у лікарняних закладах, удома), які особисто не можуть звернутися до Центру «Віза.
Оформити заявку можна:
* за телефоном «Гарячої» лінії Центру «ВІЗА» 0-800-500-459 (безкоштовно);
* оформивши електронне звернення на вебпорталі Центру «Віза» http://viza.kr.gov.ua, на e-mail: [email protected], мобільному застосункі «Ваш Центр адміністративних послуг «ВІЗА» - «Виїзне обслуговування» (цілодобово).
Наголошуємо прийом документів буде здійснюватись за умови чіткого дотримання протиепідемічних заходів (наявність респіратору чи захисної маски, дотримання соціальної дистанції (не менше 1.5 м).
В.О. НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ
ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ГАННА МАЧИХИНА
- Як зареєструвати право власності на земельну ділянку?
Відповідаємо:
Управління з питань реєстрації виконкому міськради пропонує до Вашої уваги декілька порад, як зареєструвати земельну ділянку.
- В який термін потрібно «прописати» дитину?
Відповідаємо:
«Прописати» дитину необхідно протягом трьох місяців з моменту реєстрації її народження.
«Прописка» дитини здійснюється за адресою її батьків, а якщо законні представники проживають за різними адресами – «прописка» здійснюється за однією з адрес, однак за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків.
- Як отримати довідку з реєстру нерухомого майна онлайн?
Відповідаємо:
Отримати довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно можна через Кабінет електронних сервісів https://kap.minjust.gov.ua/services/registry – просто та зручно, а головне не виходячи з дому!
Довідково! Інформація надається в електронні формі (за умови ідентифікації такої особи з використанням електронно цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації). Пошук здійснюється за 3 критеріями: адресою, реєстраційним номером об’єкта нерухомості, кадастровим номером земельної ділянки. За інформацію сплачується адміністративний збір, після оплати отримуєте інформацію.
25 травня 2021