Зміни законодавства у сфері реєстрації бізнесу (коментує управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради)
Створено: 2019-01-25 10:59:12Оновлено: 2019-01-25 11:00:46
2019 рік розпочався із змін у діючому законодавстві, пов’язаних з удосконаленням процесів реєстрації бізнесу.
Зміни торкнулися, зокрема подачі документів для державної реєстрації бізнесу в електронній формі.
У разі подачі документів в електронній формі, заява формується заявником в електронній формі з обов’язковим долученням до неї оригіналів електронних документів для державної реєстрації. Плата за надання адміністративних послуг здійснюється на порталі електронних сервісів з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.
Крім того, документи для державної реєстрації, які подаються стосовно одного суб’єкта господарювання, розглядаються в порядку черговості їх надходження після проведення державної реєстрації чи відмови в ній на підставі попередньо поданих документів.
Важливо!!! До заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (форма 3) внесені зміни відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 29.12.2018 року
№ 4146/5.
Ми працюємо для Вас!
Наші контакти:
Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради:
м. Кривий Ріг, майдан Праці, 1;
e-mail: [email protected]
Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1;
«ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
Територіальні підрозділи Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тернівський район, вул. Короленка, 1А, каб. 129;
Покровський район, вул. Шурупова, 2, каб. 113 ;
Саксаганський район, вул.Володимира Великого 32, каб.119;
Довгинцівський район, вул. Дніпровське шосе, 11, каб. 102;
Центрально-Міський район, вул. Староярмаркова, 44;
Інгулецький район, проспект Південний, 1;
Інгулецький район, вул. Гірників, 19, каб.11
25 січня 2019