Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Ми не конкуруємо з районними ДМС, ми прагнемо до сервісу клієнтоорієнтованого

Створено: 2017-11-24 16:40:53Оновлено: 2017-11-24 16:53:05

Виконком Криворізької міської ради – перший орган місцевого самоврядування на Дніпропетровщині, який отримав такі повноваження від Державної міграційної служби України (ДМС). Після нас дані повноваження отримав тільки сільський ЦНАП Олександрополя Солонянського району.

За цей час прийнято більше 2 тисяч заявок на оформлення паспортів, з яких 99% - для виїзду за кордон. Від сплати адміністративного збору до бюджету надійшло майже 700 тис. грн. Крім того, Центр адміністративних послуг «Віза» почав видачу паспорту у формі ID-картки та забезпечує продовження терміну дії звичайних паспортів.

 

Технічно Центр можемо обслуговувати не більше 30 замовників в день на прийом документів, а ще йде видача готових паспортів.

Адміністратори Центру працюють на 2 робочих станціях, придбаних за кошти міського бюджету, підключених до відомчої бази ДМС України, а також в електронній системі оцінки якості наших адміністраторів (ЕСОЯ) – що дає можливість контролювати терміни виконання послуг по кожному замовнику в режимі on-line.

 

У своїй роботі із клієнтами, крім високовартісних станцій (вартість однієї на сьогодні становить біля 300 тис. грн.), адміністратори Центру використовують: цифрові фотоапарати; сканери відбитку пальців та для відцифрованого підпису, зчитувачі для паспортів.

Допоміжною технікою також є рідери, які зчитують інформацію з паспорта громадянина України у формі ID-картки. Ними забезпечені всі адміністратори Центру та його територіальних підрозділів.

 

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон Центр приймає заявки від усіх мешканців України, не тільки від криворожан – бо це є норма Закону. Тоді як, для оформлення паспорта у формі ID-картки тільки особам, які зареєстровані у Металургійному районі, де розташований наш виконком це є також норма Закону.

Як ви знаєте, попит на нові паспорти значний, хоча вже 54 тис. криворіжців одержали закордонні паспорти та 17 тис. ID-картки. До речі, Ю.Г.Вілкул 09 листопада підписав розпорядження, яким доручив керівникам підприємств, організацій, установ міста, які забезпечують його життєдіяльніть придбати рідери, а голів районних у місті рад забезпечити наявність у виконкомах райрад мобільного телефонного зв’язку для прийому звернень громадян та оперативного реагування на них.

Для зручностей мешканців та запобігання корупційним ризикам, ми ввели попередній запис в електронній черзі та безпосередньо на місці. Вся інформація про це дуже прозора.

 

Процедуру оформлення і видачі закордонного паспорта у нас в Центрі наступна:

1.За електронною чергою Ви заходите до нас в офіс. У нас є зручності для сплати за послугу.

2.Надаєте адміністратору повний пакет документів.

3.Вас фотографують, знімаю Ваші відцифровані відбитки пальців рук та підпису.

Ви бачите, скільки у нас сучасної техніки!

4.Адміністратор формує заявку-анкету. Замовник послуги її перевіряє та підписуєте.

5.По завершенню прийому, адміністратор передає пакет документів на оформлення паспорта до територіального підрозділу ДМС (у нашому випадку – Металургійний підрозділ). Вони перевіряють законність наших дій та проводять перевірку на встановлення особи.

На сьогодні, від незалежних від нас причин, порушуються терміни виконання послуг. Але

6.При одержанні готових паспортів, адміністратори Центру відразу інформують своїх замовників за допомогою SMS-повідомлень

До речі, це стосується не лише паспортів, а й всіх послуг нашого Центру.

 

7.Після одержання повідомлення, Ви приходите до Центру, і процедура продовжується. Адміністратор проводить  повторну верифікацію особи, тобто зіставлення відбитків пальців та видає Вам паспорт.

Дана процедура, на перший погляд не тривала.

Проте, як свідчить практика, процедура зняття відбитків пальців може тривати від декількох хвилин до 1,5 години. Це залежить від того, як працює реєстр, фізичних особливостей замовника. У випадку, коли відбитки зняти не можливо – складається відповідний акт. Такі випадки у нас є, наприклад, коли паспорт оформлює учасник АТО, інвалід.

 

Паспортний офіс «Візи» отримує багато позитивних відгуків від криворіжців і це приємно. Замовникам у нас подобається, бо у нас просто, доступно, якісно!

Працювати в офісі цікаво, але й дуже складно! Адміністраторів Центру, як і наших замовників, турбує недотримання термінів виконання адміністративної послуги з боку ДМС та КП «Поліграфкомбінат Україна»; відсутність механізму відшкодування повернення коштів за невчасно виконану послугу; незадовільна робота реєстру ДМС (часто зі збоями); та від самої ДМС відсутня чітка координаційна функція в цій справі. Ми вчимося самі на своїх помилках, у тому числі і починаючи від придбання обладнання до видачі паспорта!

А тепер про нашу перспективу. Міським головою Вілкулом Ю.Г., видано розпорядження про відкриття ще в 6 районах міста «Паспортних офісів», крім Металургійного  із зрозумілих причин).

У Центрально-Міському районі планується відкрити офіс у грудні (вул. Староярмаркова, 44).

 

В стадії ремонту – майбутній офіс у Інгулецькому районі.

 

Ми не конкуруємо з районними ДМС, ми прагнемо до сервісу клієнтоорієнтованого.

Для цього Центр організував зворотній зв'язок з мешканцями міста через сервіс «Активний громадянин», зустрічі з мешканцями міста, трудовими колективами, учнівською молоддю, депутатами та органами самоорганізації населення.

 

Ми працюємо для Вас!
Наша якість - Ваша довіра!

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail:
[email protected]

 


 

24 листопада 2017

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради