ЯК ПРАЦЮЄ НА КРИВОРІЗЬКУ ГРОМАДУ ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ РЕЄСТРАЦІЙНИХ СПРАВ НЕРУХОМОСТІ ТА БІЗНЕСУ?
Створено: 2019-10-24 15:41:14Оновлено: 2019-10-24 15:42:31
Управлінням з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради зберігаються документи на нерухомість та бізнес Кривого Рогу. Щодня реєстратори формують нові реєстраційні справи, триває потік документів від інших суб’єктів державної реєстрації. На сьогодні управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради зберігає більш ніж 230 000 реєстраційних справ.
Кожна реєстраційна справа повинна бути «під рукою» за першої необхідності, адже копії документів з реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців видаються заявникам за їх зверненням протягом 24 годин.
Щоб ефективно оперувати в надвеликих обсягах документів, в 2017 році було впроваджено Електронний архів реєстраційних справ – сучасне програмне забезпечення, що дозволяє приводити до ладу будь-який масив інформації, адже надання якісних адміністративних послуг сьогодні вже неможливо без впровадження новітніх технологій муніципального менеджменту!
Ми працюємо для Вас!
Наші контакти:
• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49; e-mail: [email protected].
• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
24 жовтня 2019