ВПЛИНЬТЕ НА СУД, ПОРУШУЮТЬСЯ ПРАВА СПАДКОДАВЦЯ!
Створено: 2020-09-24 10:25:56Оновлено: 2020-09-24 10:28:05
Цього також бажають криворіжці.
Роз’яснюємо.
Контакт-центр м. Кривий Ріг розглядає всі заявки мешканців міста, але реагувати ми можемо лише за повноваженням органів місцевого самоврядування!
Чи може виконком впливати на суд? Звісно - ні! Суд – це окрема незалежна гілка влади.
Чи повинен виконком прибирати на території гаражно-будівельного кооперативу дерев’яні тумби, виставлені одним із господарей одного з гаражів, що заважають в’їзду? Звісно – ні! Вирішуйте ці питання самі, у колективі кооперативу.
Чи може виконком примусити голову ОСББ зменшити тарифи по обслуговуванню багатоквартирного будинку? Звісно – ні! Це - повноваження управління та загальних зборів ОСББ.
Чи може виконком змусити управителя відремонтувати під’їзд, освітлення, підвал, прибудинкову територію будинку? І таких заявок-викликів 39% від всіх з 07 вересня! Шановні мешканці – вирішуйте самостійно, колективом будинку – що і де вам ремонтувати у вашому помешканні і в яку чергу. Саме такий порядок прописаний чинним законодавством України. Крім того, в черговий раз закликаємо - будьте свідомими, сплатіть борги за комуналку у сумі 208 000 000 грн.! По окремим багатоповерховим будинкам ця заборгованість сягнула 100 000 – 500 000 грн.! (вул. Ватутіна 43, Адмірала Головка 41, Десантна 1,2, Староярмаркова 42, пр.Миру 33, вул.В.Великого 40, Параджанова 8, Промислова 8, Магістральна 25, Січова 2, мкр. Гірничний 50, вул. В.Матусевича 14, 35, Армавірська 4, В.Гурова 45, тощо).
Реагувати на гарячі виклики щодо пориву системи водопостачання, відкриті люки, довготривалі розкопи КП «Кривбасводоканалу» - має своєчасно і якісно його директор С.Марков й розібратись з підлеглими, окремі з яких надають відповіді на заявки до підключення до водозабезпечення так: «Чекайте дзвінка!».
Р.Божко-директор КП «Швидкісний трамвай» має негайно відреагувати на заявки криворіжців щодо неналежного стану вагонів швидкісного трамваю та недотримання в них санітарних норм в умовах карантину (масове скупчення пасажирів без масок); на диспетчерську, яка на дзвінки мешканців щодо зриву графіку руху відповідає «Допомогти не можемо!».
П. Божковська-директор КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» КМР ( що розташована в 9-й міській лікарні) на скарги мешканців «Піонеру» що не працює їх «гаряча лінія» і мешканці не мають можливість записатись на прийом до сімейного лікаря.
Голова Покровської районної у місті ради В. Коритнік, разом з ТОВ «Екоспецтранс» - на прибирання смітника з славнозвісної вул. Е.Фукса,35 і тощо.
Ці всі заявки - надійшли до Контакт-Центру позавчора. До речі, їх зареєстровано 186 - це рекордна кількість за період роботи центра. Кожна опрацьовується особисто і з цими керівниками ми забезпечимо гідне реагування.
Завдання Контакт-центру – забезпечити принциповий контроль реагування керівників на всі заявки, раз мешканці міста довірили їх нам.
24 вересня 2020