Обіцяли – виконуємо!
Створено: 2019-09-24 14:47:37Оновлено: 2019-09-24 14:52:25
(репортаж з першого тренінгу службовців Офісів послуг органів місцевого самоврядування Кривого Рогу для лідерів громадських організацій, які опікуються мешканцями з особливими потребами – 23.09.2019)
23.09.2019 службовці департаментів адміністративних послуг та соціальної політики виконкому Криворізької міської ради провели Ι тренінг для лідерів громадських організацій, які опікуються мешканцями з особливими потребами – Криворізької міської організації ветеранів; Криворізького об’єднання інвалідів «Ветерани Чорнобиля»; Криворізької міської організації Всеукраїнської громадської організації інвалідів «Союз Чорнобиль України»; ПОГ Криворізьке учбово-виробниче підприємство УТОС; Товариства по захисту прав дітей та дітей-інвалідів «Промінь надії»; Криворізького відділення Української спілки в’язнів-жертв нацизму; Асоціації сімей загиблих в АТО міста Кривого Рогу; Об’єднання солдатських матерів Криворіжжя; «Рух без меж», Криворізької міської організації Української Спілки ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів); Криворізької ради батьків та вдів військовослужбовців, загиблих в Афганістані та інших зарубіжних країнах по ознайомленню з роботою Офісів послуг органів місцевого самоврядування Кривого Рогу.
Заступник міського голови Надія Подоплєлова інформувала про те, як планується, та уже реалізовані пропозиції голів громадських організацій з засідання Експертної комісії з реформування системи надання адміністративних, інших публічних послуг органами місцевого самоврядування Кривого Рогу 28.08.2019:
- запровадження тренінгів для голів громадських організацій, які опікуються людьми з особливими потребами, та «нових криворіжців» (внутрішньо переміщених осіб) з питань роботи Офісів послуг, з навиків користування електронними сервісами «ВІЗА ЕЛЕКТРОННА» та Криворізького ресурсного центру, та доведено відповідний графік (затверджений рішенням виконкому міської ради від 18.09.2019 №424 «Про внесення змін до рішень виконкому міської ради з питань регламентування роботи Центру адміністративних послуг «Віза»);
- надомне обслуговування та обслуговування в лікарнях, терцентрах ветеранів із 75-річного віку (замість 80-річного) (затверджено рішенням виконкому міської ради від 18.09.2019 №424) ;
- започаткування нових рубрик з питань використання сучасних сервісів - «ВАШ ЦЕНТР ПОСЛУГ «ВІЗА»: оперативно» на ТРК «Рудана» та «Ваша Digital Віза» на офіційному сайті Криворізької міської ради та її виконкому та на веб-порталі ЦНАПу «Віза»;
- встановлення 10 інформаційних кіосків ВАШ ЦЕНТР АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЕЛЕКТРОННИЙ, в т.ч. 2 – для людей з особливими потребами в 6 територіальних підрозділах Центру «Віза»;
- надання, в черговий раз, пропозиції Головному управлінню Державної податкової служби у Дніпропетровській області щодо видачі індивідуальних податкових номерів через ЦНАП.
А керівники департаментів виконкому міської ради ознайомили громадських діячів з:
- «асортиментом» адміністративних, інших публічних послуг ЦНАПу «Віза», перевагами обслуговування через «єдине вікно» (Наталія Романовська) ;
- роботою, яка проводиться по безбар’єрному доступу до всих Офісів послуг органів місцевого самоврядування Кривого Рогу відповідно до будівельних норм і правил; можливістю залучення до навчання в «Університеті третього віку»; заходами, які проводяться по запровадженню багатофункціональної електронної «Картки криворіжця» (Інеса Благун).
Під час тренінгу узгодили питання:
- виїздів у жовтні місяці мобільного офісу – ЦНАПу в модульне містечко для обслуговування «нових криворіжців» та до членів громадської організації Українське товариство сліпих на підприємство;
- проведення 26.09.2019 тренінгів для батьків дітей з інвалідністю - членів громадської організації Товариство по захисту прав дітей та дітей-інвалідів «Промінь надії»;
- виїзного, надомного обслуговування дітей з інвалідністю;
Та надійшли додаткові пропозиції щодо:
- встановлення спеціальних програм для застосування при прийомі замовників з вадами зору в Офісах послуг органів місцевого самоврядування міста Кривого Рогу;
- придбання планшетів для дистанційного обслуговування замовників послуг з вадами слуху ;
- ведення передачі «ВАШ ЦЕНТР ПОСЛУГ «ВІЗА»: оперативно» на ТРК «Рудана» із сурдоперекладом;
- медичного обслуговування пільгових категорій громадян, у т.ч. онкохворих, хворих на серцево-судинні захворювання;
- актуальних питань в обслуговуванні сімейними лікарями.
У Кривому Розі – послуги для всих мешканців мають надаватись ПРОСТО, ДОСТУПНО, ЯКІСНО, а тому ми маємо створити комфортні умови для наших замовників. Їх пропозиції – дороговказ для нашої подальшої роботи.
Ми працюємо для Вас!
#ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected]
http://viza.kr.gov.ua
24 вересня 2019