Сервіси Дії, які можуть бути у нагоді
Створено: 2024-07-24 14:05:09Оновлено: 2024-07-24 14:10:10
Посвідчення ветерана в Дії. Відтепер захисникам та захисницям більше не потрібно носити паперовий документ із собою. Показуйте і шерте посвідчення будь-де та будь-коли.
Додавайте посвідчення ветерана, якщо маєте статус:
- учасника бойових дій
- людини з інвалідністю внаслідок війни
- учасника війни
- постраждалого учасника Революції гідності
- члена сім’ї загиблого ветерана війни
- члена сім’ї загиблого захисника і захисниці України
Як додати документ у застосунок?
Прогортайте всі документи в Дії — натисніть Додати документ — виберіть Посвідчення ветерана — надайте дозвіл на отримання даних та натисніть Додати посвідчення.
Все готово, документ протягом кількох хвилин зʼявиться в застосунку.
Push-сповіщення про зміни статусів полонених через Дію. Щоб захистити родини полонених від дезінформації, відтепер усі сповіщення з кабінету з Координаційного штабу надходитимуть і в Дію.
Коли людина зникла — рідні реєструють особистий кабінет на сайті Координаційного штабу — подають заяву про зникнення. У Дію надійдуть сповіщення з цього кабінету про те, що: заяву підтвердили, до справи додали інформацію, людину звільнили з полону.
Якщо людина вважалась зниклою безвісти, а потім вдалося підтвердити, що вона в полоні, — також буде сповіщення в Дії.
Ви отримуватимете сповіщення від Координаційного штабу в Дію автоматично, якщо:
- авторизовані в Дії
- маєте верифіковану картку платника податків
- подавали заяви через Особистий кабінет Координаційного штабу.
Виправляйте дані про місце проживання в реєстрі без відвідування держустанов.
У яких випадках знадобиться послуга?
- помилка при замовленні витягу про місце проживання
- неактуальне місце проживання, відсутній ідентифікаційний код чи унікальний номер запису в реєстрі у витягу про місце проживання
- зміна прізвища
- немає місця проживання в паспорті в Дії, хоча ви зареєстровані
- неправильна дата реєстрації в паспорті в Дії
Зверніть увагу, сервіс нині недоступний в Одесі, Миколаєві та деяких громадах з тимчасово окупованих територій і зони бойових дій. Повний перелік тут.
Електронне бронювання військово-зобовʼязаних.
На першому етапі бронювання в Дії працюватиме для критично важливих підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони. Далі перелік розширюватиметься.
Як працюватиме бронювання?
- Керівники держустанов, компаній подають списки військовозобов’язаних на бронювання. І засвідчують заяву електронним підписом.
- Система онлайн перевіряє, чи:
- підприємство є критично важливим
- працівник офіційно працевлаштований
- дані працівника є в реєстрі Оберіг
3.Дія надішле сповіщення керівнику про результат розгляду протягом доби.
Якщо відповідь позитивна — у працівника оновиться інформація в застосунку Резерв+. Також витяг про бронювання можна буде завантажити на порталі й за потреби роздрукувати.
А невдовзі очікуємо оформлення статусу учасника бойових дій для захисників та захисниць на порталі Дія.
Також, автоматично підтягуватимуться свідоцтва про народження дитини, шлюб, розлучення та зміну імені у Дії, якщо про них є інформація в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян.
А ще обрати сімейного лікаря, подати декларацію чи оновити персональні дані в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) через Дію.
Отримуйте всі переваги «Цифрового світу» без черг та зайвої втрати часу!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
24 липня 2024