`КОНТАКТ ЦЕНТР 2020` для криворіжців, незабаром!
Створено: 2020-07-24 10:13:05Оновлено: 2020-07-24 10:42:13
За ініціативи міського голови Юрія Вілкула, з метою покращення взаємодії з криворіжцями в напрямку оперативного вирішення проблемних питань, покращення зворотного зв’язку та якості взаємодії органів місцевого самоврядування, підприємств міста з мешканцями найближчим часом впроваджується електронний сервіс "КОНТАКТ ЦЕНТР 2020".
КОНТАКТ ЦЕНТР 2020 - це інноваційний, простий, ефективний та зручний інструмент організації роботи із заявками мешканців. Завдання сервісу полягає в автоматизації процесів цієї роботи. Він стане інструментом аналітики, планування, контролю та зворотного зв’язку з містянами, що дозволить вчасно реагувати на проблеми, ухвалювати необхідні управлінські рішення та підвищить якість обслуговування городян.
Переваги, що отримають мешканці від упровадження КОНТАКТ ЦЕНТРУ 2020:
- По-перше, це - можливість звернутися до влади з будь-яким питанням через одну точку доступу в зручний спосіб – телефоном, електронною поштою або використовуючи мобільний застосунок.
- По-друге, це - отримання в онлайн режимі інформації про діяльність органів влади та можливість оцінити їх роботу.
- По-третє, це - онлайн контроль своєчасності та якості робіт, що виконуються на об'єктах міста, підготовки пропозицій щодо проведення додаткових робіт тощо. Мешканці матимуть змогу підтверджувати або спростовувати відповіді виконавців про вирішення проблем за рахунок розміщення фото до і після їх розв’язання.
На засіданні виконкому міської ради затверджено регламент Контакт Центру м. Кривого Рогу та класифікатора основних заявок мешканців міста та починається тестування цього сервісу.
24 липня 2020