ВЧИМОСЯ ДІЯТИ В КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ! ПАТРУЛЬНА ПОЛІЦІЯ ПРОВЕЛА НАВЧАННЯ ДЛЯ СЛУЖБОВЦІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Створено: 2019-05-24 14:59:42Оновлено: 2019-05-24 15:28:01
Попередити конфлікт – краще, ніж усувати його наслідки. Що робити, коли заявник проявляє агресію, не хоче виходити з приміщення після закриття, свідомо чи не спеціально зіпсував майно, пред’являє чужий паспорт тощо? Навіть в таких ситуаціях для працівників міськвиконкому Кривого Рогу важливо зберегти позитивний імідж Центру «Віза» і найголовніше – довіру споживачів послуг. Для нас важливо, щоб заявники йшли не з образою, а з розумінням ситуації, а працівники знали, як себе поводити.
Проведення навчання для службовців виконкому Криворізької міськради щоп’ятниці – вже стало доброю традицією. Сьогодні в приміщенні Центру адміністративних послуг «віза» вони вчилися діяти в конфліктних ситуаціях. Спікер – фахівець полку Патрульної поліції в м. Кривий Ріг провів тренінг на тему: «Правила поведінки службовців у конфліктних ситуаціях».
Ми навчаємось для Вас!
Наші контакти:
• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-22; e-mail: [email protected].
• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].
24 травня 2019