Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Електронний сервіс Контакт-центр: проєкт Юрія Вілкула в дії!

Створено: 2023-04-24 16:16:11Оновлено: 2023-04-24 16:27:38

Електронний сервіс Контакт-центр був створений за ініціативою Юрія Вілкула та почав свою роботу у вересні 2020 року. Його створено для оперативного реагування та ефективного розв’язання проблемних питань мешканців, виконання яких належить до повноважень органів місцевого самоврядування. До е-сервісу інтегровано понад 130 виконавців. Це підприємства та установи, які надають послуги мешканцям, виконавчі органи міської та районних у місті рад.

За цей період для багатьох криворіжців Контакт-центр став зрозумілим і  доступним електронним сервісом для комунікації з органами місцевого самоврядування і службами, що забезпечують життєдіяльність міста. 

Контакт-центр 1520 працює для мешканців міста  24 години на день, 7 днів на тиждень та 365 днів на рік.  Це цілодобовий супровід найрізноманітніших потреб  криворіжців: від аварій, звалищ, безпритульних тварин, стану доріг і тротуарів, дитячих майданчиків і парків, до проблем, пов’язаних з наданням медичних, освітніх послуг, підтримки вразливих верств населення тощо. Зазвичай такі запитання ставлять мешканці, коли телефонують на 1520 або звертаються на сайт.

Кілька цифр про Контакт-центр за перші три місяці роботи у 2023 році:

1. Прийнято понад 27500 дзвінків і повідомлень, з них 6707 сформовані у заявки, по іншим - надані консультації безпосередньо під час спілкування з операторами. Скористалися телефоном понад 20700 криворіжців,  з  них залишили телефонні заявки 5960, інші 744 надійшли через веб-сайт. Найбільше дзвінків було зареєстровано  у січні – 40% від загальної кількості дзвінків, що надійшли  у I кварталі 2023 року. 96,2% заявок виконані.

2.  Серед заявників - 67% жінки, 33% чоловіки; 32,5% особи пенсійного віку.

3. Найактивнішими виявилися мешканці Металургійного, Саксаганського і Центрально-Міського районів: найбільші показники інтенсивності надходження заявок на 10 тис населення реєструвалися саме в цих районах (206,5, 128,4, 128,3 відповідно). А найбільш «вдячними» були мешканці Покровського, Саксаганського, Тернівського районів: за їх заявками було складено відповідно 21,3%, 18,7%, 16% подяк виконавцям.

4. ТОП- 5 «викликів» мешканців:

-  надання продуктових наборів за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади – 3,6%;

- прочищення квартальної каналізації – 1,8%;

-  пориви на мережах водопостачання – 1,3%;

- діяльність закладів охорони здоров’я  - 1,2%;

-  призначення та виплата житлових субсидій – 0,8%;

-  поводження з безпритульними тваринами  - 0,7%.

5. З 01 березня 2023 року відновлено проведення онлайн-прийомів керівників органів місцевого самоврядування в Контакт-центрі. Під час таких прийомів кожен криворіжець може звернутися до фахівця і отримати професійну консультацію з «перших вуст».

Е-сервіс «Контакт-центр» – це сучасний інструмент електронного врядування, що надає можливість суб’єктам виконання заявок оперативно реагувати на проблемні питання та приймати ефективні управлінські рішення.  У 2022 році, незважаючи на складні умови роботи під час повномасштабного вторгнення рф, всіма користувачами е-сервісу напрацьовано ряд спільних пропозицій для його вдосконалення, в результаті  запроваджено оновлене, більш сучасне програмне забезпечення е-сервісу.

Шановні мешканці! Нагадуємо вам, що звернутися на е-сервіс Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради можна:

-   Щодня з 08.00 до 20.00 за телефонами 1520 (для тих, хто користується зв’язком мобільного оператора «Київстар»), (056) 499-1520 (для інших операторів мобільного і стаціонарного зв’язку) .

Цілодобово – на сайт spilkuisia.kr.gov.ua (інструкцію з користування особистим кабінетом «Контакт- центр м. Кривий Ріг»  можна переглянути на сайті у вкладці «Про портал»).

24 квітня 2023

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради