Електронний сервіс Контакт-центр: проєкт Юрія Вілкула в дії!
Створено: 2023-04-24 16:16:11Оновлено: 2023-04-24 16:27:38
Електронний сервіс Контакт-центр був створений за ініціативою Юрія Вілкула та почав свою роботу у вересні 2020 року. Його створено для оперативного реагування та ефективного розв’язання проблемних питань мешканців, виконання яких належить до повноважень органів місцевого самоврядування. До е-сервісу інтегровано понад 130 виконавців. Це підприємства та установи, які надають послуги мешканцям, виконавчі органи міської та районних у місті рад.
За цей період для багатьох криворіжців Контакт-центр став зрозумілим і доступним електронним сервісом для комунікації з органами місцевого самоврядування і службами, що забезпечують життєдіяльність міста.
Контакт-центр 1520 працює для мешканців міста 24 години на день, 7 днів на тиждень та 365 днів на рік. Це цілодобовий супровід найрізноманітніших потреб криворіжців: від аварій, звалищ, безпритульних тварин, стану доріг і тротуарів, дитячих майданчиків і парків, до проблем, пов’язаних з наданням медичних, освітніх послуг, підтримки вразливих верств населення тощо. Зазвичай такі запитання ставлять мешканці, коли телефонують на 1520 або звертаються на сайт.
Кілька цифр про Контакт-центр за перші три місяці роботи у 2023 році:
1. Прийнято понад 27500 дзвінків і повідомлень, з них 6707 сформовані у заявки, по іншим - надані консультації безпосередньо під час спілкування з операторами. Скористалися телефоном понад 20700 криворіжців, з них залишили телефонні заявки 5960, інші 744 надійшли через веб-сайт. Найбільше дзвінків було зареєстровано у січні – 40% від загальної кількості дзвінків, що надійшли у I кварталі 2023 року. 96,2% заявок виконані.
2. Серед заявників - 67% жінки, 33% чоловіки; 32,5% особи пенсійного віку.
3. Найактивнішими виявилися мешканці Металургійного, Саксаганського і Центрально-Міського районів: найбільші показники інтенсивності надходження заявок на 10 тис населення реєструвалися саме в цих районах (206,5, 128,4, 128,3 відповідно). А найбільш «вдячними» були мешканці Покровського, Саксаганського, Тернівського районів: за їх заявками було складено відповідно 21,3%, 18,7%, 16% подяк виконавцям.
4. ТОП- 5 «викликів» мешканців:
- надання продуктових наборів за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади – 3,6%;
- прочищення квартальної каналізації – 1,8%;
- пориви на мережах водопостачання – 1,3%;
- діяльність закладів охорони здоров’я - 1,2%;
- призначення та виплата житлових субсидій – 0,8%;
- поводження з безпритульними тваринами - 0,7%.
5. З 01 березня 2023 року відновлено проведення онлайн-прийомів керівників органів місцевого самоврядування в Контакт-центрі. Під час таких прийомів кожен криворіжець може звернутися до фахівця і отримати професійну консультацію з «перших вуст».
Е-сервіс «Контакт-центр» – це сучасний інструмент електронного врядування, що надає можливість суб’єктам виконання заявок оперативно реагувати на проблемні питання та приймати ефективні управлінські рішення. У 2022 році, незважаючи на складні умови роботи під час повномасштабного вторгнення рф, всіма користувачами е-сервісу напрацьовано ряд спільних пропозицій для його вдосконалення, в результаті запроваджено оновлене, більш сучасне програмне забезпечення е-сервісу.
Шановні мешканці! Нагадуємо вам, що звернутися на е-сервіс Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради можна:
- Щодня з 08.00 до 20.00 за телефонами 1520 (для тих, хто користується зв’язком мобільного оператора «Київстар»), (056) 499-1520 (для інших операторів мобільного і стаціонарного зв’язку) .
Цілодобово – на сайт spilkuisia.kr.gov.ua (інструкцію з користування особистим кабінетом «Контакт- центр м. Кривий Ріг» можна переглянути на сайті у вкладці «Про портал»).
24 квітня 2023