ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗУПИНЕННЯ РОЗГЛЯДУ ЗАЯВИ – НЕ ПРИВІД ДЛЯ ХВИЛЮВАННЯ!
Створено: 2020-03-24 15:40:25Оновлено: 2020-03-24 15:44:27
В Україні діє трьохтижневий карантин, на період якого введено обмежувальні заходи через пандемію коронавірусу.
З метою запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби, рекомендуємо без нагальної потреби не залишати власних домівок та не відвідувати «офіси послуг».
Більшість криворіжців суворо дотримується правил карантину та отримують консультації шляхом звернення до управління з питань реєстрації виконкому міської ради засобами комунікаційного зв’язку.
Одне з «топових» питань серед мешканців міста, які звертались за консультацією телефоном: «Що робити, якщо я отримав СМС про зупинення розгляду заяви?»
ШАНОВНІ ЗАЯВНИКИ, не хвилюйтесь!
Державний реєстратор може зупинити розгляд заяви у двох випадках:
- якщо подано не всі необхідні документи;
- якщо державному реєстратору необхідно отримати додаткову інформаціювід підприємств, установ, організацій, про реєстрацію права на нерухомість до 01.01.2013 року.
Строк, протягом якого заявнику необхідно усунути недоліки, становить 30 робочих днів.
У першому випадку такий строк рахується від дня отримання рішення про зупинення.
У другому випадку – строк рахується з дати прийняття рішення, однак державний реєстратор самостійно направить запит до підприємств, установ, організацій та отримає відповідь на нього, тобто ознайомлюватись з таким рішенням заявнику не потрібно.
Тому закликаємо споживачів послуг з реєстрації нерухомості до стабілізації ситуації не поспішати до Центру адміністративних послуг «Віза» або його територіальних підрозділів задля ознайомлення з рішенням про зупинення, адже це не є нагальною необхідністю!
Заявникам, які звернулись для реєстрації нерухомості до 12.03.2020 року та вже встигли отримати рішення про зупинення і ознайомитись з його підставами, також не варто панікувати!
17.03.2020 року Верховною Радою України ухвалений Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-ІХ, який регулює строки надання адміністративних послуг на період карантину.
Друзі! Піклуючись про Вашу безпеку та здоров’я, рекомендуємо утриматися від візитів до будь-яких установ без нагальної потреби, адже безпека та здоров’я понад усе!
БУДЬТЕ ЗДОРОВІ! БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ ТА СВОЇХ БЛИЗЬКИХ!
Наші контакти:
• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-22; e-mail: [email protected]
• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected]
24 березня 2020