Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Контакт-центр 1520

Створено: 2025-02-24 14:24:07Оновлено: 2025-02-24 14:39:08

 

З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому  та державними службовцями Пенсійного фонду України.  

Протягом двох тижнів у заплановані дати відбулося 6 онлайн-прийомів.

1 1 / 0 2 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів

Жителі Інгулецького району отримали консультації щодо:

  • особливості користування спільним майном та ефективної взаємодії співвласників у багатоквартирному будинку;
  • незручності від діяльності об’єкту бізнесу, який розташований поруч з житловим будинком та  створює шум у нічний час.

1 2 / 0 2 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела

При спілкуванні з посадовицею обговорювалися наступні питання:

  • умов оформлення соціального працівника;
  • оформлення матеріальної допомоги для внутрішньо переміщених осіб;
  • отримання виплат соціальних допомог пільговій категорії громадян, які мають реєстрацію в іншій області.

1 3 / 0 2 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів

До керівника департаменту записалося найбільше бажаючих поспілкуватися! Чимала кількість питань стосувалися стану доріг, тротуарів, мостів та необхідності їх ремонту. Крім цього, запитували й про:

  • · відновлення зовнішнього освітлення по вул. Василя Сліпака;
  • · отримання якісних послуг з тепло- та водопостачання у багатоквартирних будинках та виконання перерахунку за вказані послуги;
  • відновлення міжповерхових вікон у під’їздах будинків, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
  • умови участі в міській програмі «Теплий дім» тощо.

1 7 / 0 2 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів

 Більшість питань, з якими телефонували жителі до керівника району, стосувалася поліпшення якості послуг з тепло- та водопостачання у багатоповерхових будинках. Також задавали питання щодо :  

  • асфальтування тротуарів  та доріг на території району;
  • встановлення нового зупиночного павільйону на зупинці громадського транспорту «вул. Електрична».

1 8 / 0 2 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела

Як і у більшості прийомів, переважна кількість питань до посадовиці стосувалася житлово-комунальних послуг:

  • незадовільні параметри теплоносія, який надходить до будинків;
  • виконання обрізки дерев на прибудинкових територіях.

Також надійшла пропозиція щодо встановлення пристрою примусового зниження швидкості та нанесення розмітки на перехресті вулиць Проїзна  та Зеленодольська  для запобігання дорожнього травматизму.

2 0 / 0 2 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела

Під час спілкування мешканцям надавалися роз’яснення щодо: 

  • • порядку призначення та виплати житлових субсидій; 
  • • умов призначення та перерахунку пенсії.

У підсумку, упродовж двох тижнів фахівцями розглянуто та опрацьовано   

Ми завжди раді допомогти мешканцям міста!

 

24 лютого 2025

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради