Контакт-центр 1520
Створено: 2025-02-24 14:24:07Оновлено: 2025-02-24 14:39:08
З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом двох тижнів у заплановані дати відбулося 6 онлайн-прийомів.
1 1 / 0 2 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів
Жителі Інгулецького району отримали консультації щодо:
- особливості користування спільним майном та ефективної взаємодії співвласників у багатоквартирному будинку;
- незручності від діяльності об’єкту бізнесу, який розташований поруч з житловим будинком та створює шум у нічний час.
1 2 / 0 2 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела
При спілкуванні з посадовицею обговорювалися наступні питання:
- умов оформлення соціального працівника;
- оформлення матеріальної допомоги для внутрішньо переміщених осіб;
- отримання виплат соціальних допомог пільговій категорії громадян, які мають реєстрацію в іншій області.
1 3 / 0 2 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів
До керівника департаменту записалося найбільше бажаючих поспілкуватися! Чимала кількість питань стосувалися стану доріг, тротуарів, мостів та необхідності їх ремонту. Крім цього, запитували й про:
- · відновлення зовнішнього освітлення по вул. Василя Сліпака;
- · отримання якісних послуг з тепло- та водопостачання у багатоквартирних будинках та виконання перерахунку за вказані послуги;
- відновлення міжповерхових вікон у під’їздах будинків, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетних обстрілів;
- умови участі в міській програмі «Теплий дім» тощо.
1 7 / 0 2 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів
Більшість питань, з якими телефонували жителі до керівника району, стосувалася поліпшення якості послуг з тепло- та водопостачання у багатоповерхових будинках. Також задавали питання щодо :
- асфальтування тротуарів та доріг на території району;
- встановлення нового зупиночного павільйону на зупинці громадського транспорту «вул. Електрична».
1 8 / 0 2 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела
Як і у більшості прийомів, переважна кількість питань до посадовиці стосувалася житлово-комунальних послуг:
- незадовільні параметри теплоносія, який надходить до будинків;
- виконання обрізки дерев на прибудинкових територіях.
Також надійшла пропозиція щодо встановлення пристрою примусового зниження швидкості та нанесення розмітки на перехресті вулиць Проїзна та Зеленодольська для запобігання дорожнього травматизму.
2 0 / 0 2 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела
Під час спілкування мешканцям надавалися роз’яснення щодо:
- • порядку призначення та виплати житлових субсидій;
- • умов призначення та перерахунку пенсії.
У підсумку, упродовж двох тижнів фахівцями розглянуто та опрацьовано
Ми завжди раді допомогти мешканцям міста!
24 лютого 2025