Переваги отримання послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану у Центрі «Віза» («Центр Дії»)
Створено: 2025-01-24 14:07:51Оновлено: 2025-01-24 14:10:08
Центр адміністративних послуг «Віза» (Центр «Дії») (надалі – Центр «Віза») на сьогодні надає 634 види адміністративних, інших публічних послуг серед яких – 9 комплексних послуг. Однією з ключових груп адміністративних послуг, що надаються у Центрі «Віза» є послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.
Користуючись комплексними послугами замовники отримують повне інформування та ряд безперечних переваг, адже для отримання одразу декількох послуг заповнюється заява, подається мінімум документів, що суттєво економить час та сили наших замовників.
Ви плануєте одружитись – Вам до нас! Необхідно лише особисто подати заяву на реєстрацію шлюбу, пред'явити паспорт громадянина України, сплатити державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн.), пред'явити документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу (за наявності) та обрати день і час. Державна реєстрація шлюбу проводиться після закінчення одного місяця з дня подання заяви або в скорочені терміни (за наявності поважної причини), у присутності нареченої та нареченого.
В Центрі «Віза» є можливість після зміни прізвища скористатись зручною комплексною послугою за життєвою ситуацією «Зміна імені» і одночасно подати заяви на отримання паспорта громадянина України. А також, після зміни прізвища ми запропонуємо Вам, якщо є потреба, змінити посвідчення водія та внести зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань якщо Ви фізична особа-підприємець.
Шановні мешканці міста, які щойно стали батьками або планують це зробити найближчим часом, запрошуємо Вас до Центру «Віза» для оформлення перших документів Ваших малюків. Зареєструвати народження необхідно протягом одного місяця після появи на світ дитини. Для реєстрації необхідно подати:
- медичний документ, виданий закладом охорони здоров'я, який підтверджує факт народження дитини;
- паспорти батьків або одного із них (якщо запис про батька буде здійснюватися зі слів матері);
- документ, що підтверджує походження дитини від батька (свідоцтво про шлюб).
Адміністратори з радістю розділять Вашу щасливу мить і допоможуть оформити документи малюка у рамках надання комплексної послуги «Народження дитини». Окрім оформлення свідоцтва про народження, Ви маєте можливість за однією заявою замовити такі послуги: реєстрація місця проживання дитини, оформлення соціальних допомог, паспорту громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм та інше.
При зверненні до Центру «Віза» щодо державної реєстрації смерті можна скористатись послугою одним пакетом за життєвою ситуацією «Втрата близької людини», тобто крім свідоцтва про смерть ми знімаємо з реєстрації місця проживання померлого, допомагаємо оформити державну допомогу у зв’язку зі смертю, припинити нарахування за житлово-комунальні послуги на померлу особу та інші послуги.
У Центрі «Віза» також доступні замовлення:
- витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
- повторного свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану.
За повторну видачу свідоцтва сплачується державне мито у розмірі 0,03 неоподаткованого мінімуму доходів громадян, що становить 0,51 коп.
За видачу витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян сплачується адміністративний збір у розмірі 73,00 грн. (станом на 01.01.2025)
Важливо! Будь-які інші платежі, крім визначених на державному рівні у Центрі «Віза» не стягуються.
Вся інформація про зручні послуги відділу ДРАЦС Центру «Віза» розміщена на вебпорталі Центру «Віза» в розділі «Послуги» – «Державна реєстрація актів цивільного стану», про комплексні послуги Центру «Віза» в розділі «Послуги» – «Комплексні послуги».
Ми працюємо для Вас!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр «Дії»):
e-mail: [email protected]
24 січня 2025