Контакт-центр 1520
Створено: 2025-01-24 14:53:12Оновлено: 2025-01-24 15:29:04
У Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради традиційно проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів» з посадовцями районних у місті рад, очільниками департаментів та управлінь міськвиконкому та державними службовцями Пенсійного фонду України.
Протягом тижня у заплановані дати відбулися 2 онлайн-прийоми представників районних у місті рад.
Найбільша кількість питань мешканців Саксаганського району стосувалася обслуговування багатоквартирних будинків управителем ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР»: проведення робіт з ремонту покрівлі, заміни вікон на сходових клітинах, ліквідації поривів на внутрішньобудинкових мережах опалення та водопостачання. Також підіймалися питання:
- · асфальтування прибудинкових територій;
- · встановлення додаткових контейнерів для збору сміття та відновлення огородження контейнерних майданчиків;
- · відповідальності за порушення правил дорожнього руху: паркування авто на газонах та тротуарах, перевищення допустимого рівня швидкості при русі по місту;
- · ліквідації наслідків ракетних обстрілів тощо.
При спілкуванні з керівником району основним питанням мешканців було отримання якісної послуги теплопостачання у багатоквартирних будинках. Крім цього були і більш індивідуальні ситуації, по яким мешканці отримали консультації:
- · незручності від діяльності закладу харчування, що розташований на першому поверсі багатоквартирного будинку;
- · встановлення нових вікон на сходових клітинах будинку, який зазнав пошкоджень внаслідок ракетного обстрілу;
- · врегулювання конфліктних ситуацій з сусідами, які ведуть антигромадський спосіб життя тощо.
У підсумку, упродовж тижня від криворіжців було розглянуто та опрацьовано 21 «виклик», жоден з яких не залишився поза увагою фахівців..
Ми завжди раді допомогти мешканцям нашої територіальної громади!
24 січня 2025