НАЙЗАТРЕБУВАНІШІ ПОСЛУГИ З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ ТА НЕРУХОМОГО МАЙНА І ЗОВСІМ НЕСКЛАДНО!
Створено: 2019-01-24 15:03:25Оновлено: 2019-01-24 15:06:11
Найзатребуванішою послугою в Кривому Розі з державної реєстрації бізнесу є реєстрація фізичної особи-підприємця. З початку року в Кривому Розі вже зареєстровано більше 200 фізичних осіб-підприємців (ФОП).
Для державної реєстрації ФОП необхідно звернутися до управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» або його територіальних підрозділів, нотаріусів чи інших акредитованих суб’єктів з наступними документами:
- заява;
- заява про обрання спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість – за бажанням;
- нотаріально засвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування - для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років;
- договір (декларація) про створення сімейного фермерського господарства - у разі державної реєстрації фізичної особи, яка самостійно або з членами сім’ї створює сімейне фермерське господарство відповідно до Закону України «Про фермерське господарство»;
- документ, що відповідно до закону посвідчує особу (у разі подання документів представником – оригінал (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження.
Документи для державної реєстрації ФОП можуть подаватися у паперовій (особисто, поштою) або електронній формі через портал електронних сервісів.
Найзатребуванішою послугою при реєстрації нерухомості серед наших земляків можна назвати видачу інформаційних довідок з Державного реєстру нерухомості. З початку року тільки працівниками виконкому Криворізької міськради інформація з Реєстру нерухомості видавалася понад сотню разів.
Інформацію з Державного реєстру нерухомості можна отримати, звернувшись, зокрема, до управління з питань реєстрації виконкому міської ради, Центру адміністративних послуг «Віза» або його територіальних підрозділів, нотаріусів чи інших акредитованих суб’єктів.
При собі необхідно мати: паспорт, податковий номер та квитанцію про сплату адміністративного збору.
Державний реєстратор самостійно оформить заяву та роздрукує довідку з Державного реєстру нерухомості без проставлення підпису та печатки посадової особи. В правому нижньому кутку документа автоматично проставляється QR-код.
Інформація з Державного реєстру прав буде містити актуальні відомості про нерухомість, якщо вона була зареєстрована, починаючи з 2003 року. За бажанням відвідувача довідка може містити інформацію про зміни, що відбувались у Реєстрі, у хронологічному порядку.
Отримати довідку з Державного реєстру нерухомості мешканці міста також можуть в електронному вигляді, не виходячи з дому або офісу.
Для цього необхідно зареєструватись у Кабінеті електронних сервісів на сайті Міністерства юстиції України за допомогою системи BankID.
Пошук інформації можна здійснити за адресою нерухомості або ідентифікаційними даними власника майна.
За отримання довідки в електронному вигляді справляється адміністративний збір. Після оплати на екрані з’явиться інформація, яку можна переглянути, зберегти та роздрукувати для подальшого використання. Інформація, отримана в Кабінеті електронних сервісів, має таку ж юридичну силу, що й паперова.
Ми працюємо для Вас!
# ВсеБудеЦНАП!
Наші контакти:
- Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, 30; тел. 92-03-34, 92-03-22, 74-29-49; e-mail: vpr@kr.gov.ua.
- Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «гаряча» лінія»- 0-800-500-459; e-mail: viza@kr.gov.ua.
24 січня 2019