Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

«Віза» роз`яснює: Які будівельні послуги доступні в Дії

Створено: 2021-12-23 16:11:04Оновлено: 2021-12-23 16:14:09

Функціонал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва постійно оновлюється. Наразі, на порталі «Дія» доступні 11 електронних послуг у сфері будівництва. Це важливо, адже завдяки діджиталізації у данній сфері, мінімізується паперовий документообіг та контакт між суб’єктами звернення та надання послуг.

  • Декларація про готовність до експлуатації об’єктів СС1

Реєстрація: 10 днів. До будівель і споруд класу СС1 відносять об’єкти внутрішньовиробничих доріг, комунікацій і продуктопроводів. Також парники, теплиці, освітлювальні опори тощо. Після введення об’єкта до експлуатації, можна оформити право власності на нього.

  • Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

Будівельний паспорт — документ, що визначає вимоги до розміщення та будівництва індивідуального житлового, садового або дачного будинку не вище двох поверхів. Площа будівництва: до 500 квадратних метрів. Реєстрація: 10 днів. Тут можна подати заяву на видачу будівельного паспорта забудови земельної ділянки. Повідомлення про вдалу реєстрацію чи відмову в реєстрації також з’явиться в кабінеті громадянина і на електронній пошті. Як тільки будівельний паспорт буде зареєстровано — запис про це з’явиться в Реєстрі будівельної діяльності.

  •  Подання повідомлення про початок підготовчих робіт

Реєстрація повідомлення: автоматично або до 5 днів. Ви не можете виконувати будівельні роботи лише після повідомлення про початок будівельних робіт. Тільки зареєстровані повідомлення дають право це робити.

  • Повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будпаспорта

Реєстрація повідомлення: автоматично або до 10 днів. Після завершення будівельних робіт, можна подати декларацію про готовність об’єкта до експлуатації. Після реєстрації декларації, можна оформити право власності на об’єкт будівництва.

  • Повідомлення про початок будівельних робіт СС1

Реєстрація: автоматично або до 10 днів. Віднесення об’єкта будівництва до певного класу наслідків здійснює проєктна організація під час розробки проєкту будівництва. Він завжди вказується у проєктній документації.

  • Скасування повідомлення про початок підготовчих або будівельних робіт

Реєстрація: 5 робочих днів. Користувачу послуги потрібен номер дозвільного документа, який потрібно скасувати. Якщо у будівництва кілька замовників — потрібно вказати їхні контактні дані.

  • Декларація про готовність об’єкта до експлуатації на підставі будпаспорта

Реєстрація: до 10 робочих днів.  Перевірити реєстрацію декларації можна на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва.

  • Дозвіл на виконання будівельних робіт

Реєстрація: 10 днів. Можна подати заяву на видачу дозволу на виконання будівельних робіт для об’єктів, що належать до класу відповідальності СС2/СС3.

  • Внесення змін у дозвіл на виконання будівельних робіт

Реєстрація: 10 днів. Тут можна подати заяву на зміну даних або виправлення технічної помилки у дозволі на виконання будівельних робіт для об’єктів класу відповідальності СС2/СС3.

  •  Анулювання дозволу на виконання будівельних робіт

Реєстрація: 10 днів. Подають заяву на анулювання дозволу на виконання будівельних робіт для об’єктів класу відповідальності СС2/СС3. Після анулювання дозволу право на виконання будівельних робіт, продовжувати будівництво не можна.

  • Сертифікат про прийняття об’єкта в експлуатацію

Реєстрація: до 15 днів. Вартість із середніми (СС2) наслідками: з 1 січня 2021 року — 10442 гривні, з 1 липня — 10943 гривні 40 копійок, з 1 грудня — 11412 гривень 20 копійок. Вартість із значними (СС3) наслідками: з 1 січня 2021 року — 11804 гривні, з 1 липня — 12370 гривень 80 копійок, з 1 грудня — 12901 гривня 20 копійок.

          Щоб отримати будь-яку із вищепереліченних послуг, знадобиться особистий електронний підпис. Далі — потрібно зареєструватися або авторизуватися на порталі “Дія” у “кабінеті громадянина”. Потім — заповнити онлайн-форму на отримання послуги. З приводу отримання кваліфікованих електронних підписів та печаток, криворіжці  мають змогу звернутись до Криворізької «Візи», у складі якої працює ВПР №057 КНЕДП АЦСК МВС України.

 

                                     МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!

Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail:
[email protected],

http://viza.kr.gov.ua/

23 грудня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради