ВІДПОВІДАЄ НА АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ
Створено: 2020-11-23 09:27:12Оновлено: 2020-11-23 09:34:58
НАЧАЛЬНИК УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОСТЯНТИН МУРАШКО
- Мій сімейний лікар звільнився, декларація деактивована. Вільних лікарів для укладання декларації кажуть немає! Що робити?
У разі, коли пацієнт хоче укласти декларацію, а вільних лікарів немає, треба звернутись безпосередньо до керівника амбулаторії загальної практики сімейної медицини або керівника Центру первинної медико-санітарної допомоги.
- Родичами було виплачено 33 тис.грн. на придбання медикаментів та засобів індивідуального захисту для лікування хворої на COVID-19 в лікарні № 7. Поясніть, що було безкоштовне?
Лікування пацієнтів з COVID-19 у стаціонарі проводиться безкоштовно згідно протоколу лікування хворих на COVID-19. При ускладненому перебігу захворювання, наявності важкої супутньої патології, при лікуванні у відділенні інтенсивної терапії виникає необхідність у призначенні медикаментів, які не входять до протоколу лікування COVID-19.
- 13.11.2020 здав ПЛР-тест на COVID-19 в амбулаторії. Хто і коли мені повідомить результати?
Результати проведеного обстеження на COVID-19, пацієнту повідомляє сімейний лікар Центру первинної медико-санітарної допомоги, до якого звернувся пацієнт.
- Одержав направлення сімейного лікаря на рентген – а в місті постійні черги в усіх кабінетах. Направлення на КТ не надається без урахування тесту, вартість якого 1600 грн., а пенсія трохи менше 2000 грн. Як мені бути?
Надання медичної допомоги пацієнтам з підозрою на COVID-19 здійснюється відповідно до Стандартів МОЗ.
Рентгенологічне обстеження можна виконати у будь-якому медичному закладі, який уклав договір з НСЗУ, за вибором пацієнта та електронним направленням сімейного лікаря, з яким укладено декларацію.
- Хворію тиждень, з підозрою на COVID-19 звернулась до сімейного лікаря, а він звільнився. Хто мене направити на обстеження?
Лікар, з яким Ви переукладете декларацію на медичне обслуговування.
Невідкладна медична допомога сімейними лікарями Центрів первинної медико-санітарної допомоги надається пацієнтам у будь-якому разі, навіть у разі відсутності декларації на медичне обслуговування.
- У мене висока температура і тиск. Швидка не їде. Що робити?
Зателефонуйте сімейному лікарю. Він надасть рекомендації щодо подальших дій згідно алгоритму надання медичної допомоги.
В разі необхідності повторно зателефонуйте диспетчеру станції швидкої медичної допомоги, він визначиться з термінами та відповість, коли чекати бригаду швидкої медичної допомоги або як діяти.
23 листопада 2020