ОНЛАЙН-ПРИЙМАЛЬНІ ПРОДОВЖУЮТЬ СВОЮ РОБОТУ
Створено: 2021-10-23 11:45:51Оновлено: 2021-10-23 11:59:34
18.10.2021-21.10.2021 онлайн-консультації у Контакт-центрі 1520 провели: заступник начальника управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради ЛОЛІТА КІЙЛО, директор департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА та начальник управління розвитку підприємництва ІРИНА РИЖКОВА.
18.10.2021 консультувала мешканців з питань державної реєстрації бізнесу, нерухомості, місця проживання - заступник начальника управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради ЛОЛІТА КІЙЛО.
Під час спілкування з мешканцями були надані відповіді на запитання щодо:
- Чи можна одночасно «ПРОПИСАТИСЯ» та «ВИПИСАТИСЯ» у Кривому Розі?
Для цього необхідно звернутись до офісу «прописки» за адресою нового місця проживання: працівник відділу реєстрації місця проживання громадян проведе дві дії одночасно та самостійно направить повідомлення про «виписку» за попереднім місцем реєстрації.
Зробити це у Кривому Розі можна ПРОСТО, ДОСТУПНО та ЯКІСНО в сучасних та комфортних офісах «прописки», розташованих у кожному районі міста, за 15 хвилин протягом одного візиту!
- Що являє собою перевірка технічного паспорта в ЄДЕССБ?
Технічний паспорт – це офіційна перепустка в «життя» для об’єкта нерухомого майна, яка містить основні відомості про нього: технічні характеристики, опис об'єкта, адресу розташування тощо. Без технічних паспортів неможливо укласти договори купівлі-продажу або дарування та вчинити низку інших операцій. Такий документ складається БТІ або приватними техніками, які мають дозвільні документи на виконання відповідних робіт.
Нещодавно у державних реєстраторів з’явилася нова опція у Єдиній державній електронній системі будівництва: https://e-construction.gov.ua/ – можливість здійснення перевірки відомостей технічних паспортів та довідок щодо змін у складі об’єктів нерухомого майна. Така «ревізія» дозволить перевірити дійсність технічних паспортів, убезпечившись від шахрайських дій з нерухомістю.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! У разі подання заявником технічного паспорту на об’єкт нерухомого майна чи об’єкт незавершеного будівництва державним реєстратором прав на нерухоме майно з 01 серпня 2021 року має забезпечуватись перевірка інформації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва про результати проведення технічної інвентаризації. При цьому, законодавством не встановлено будь-яких винятків в залежності від дати проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна чи складання відповідного технічного паспорта – таке офіційне роз’яснення надало Міністерство юстиції України.
Тобто з 01.08.2021 року відомості з технічного паспорту обов’язково мають бути внесені суб’єктами, які проводять технічну інвентаризацію до ЄДЕССБ.
- Чи можна зареєструвати місце проживання онлайн?
Кривий Ріг – один з передових міст в Україні з реалізації новітніх діджитал-проєктів. Серед них електронна «прописка» для криворіжців – як реальність сьогодення!
Спробувати на собі переваги такого сервісу можна на порталі Дія за декілька кліків, достатньо мати 10-15 хвилин вільного часу. Все, що потрібно, - це перейти до особистого кабінету за допомогою електронного підпису, обрати послугу «Реєстрація місця проживання» та заповнити коротку заяву (Вам знадобиться тільки ID-паспорт, після прийняття
відповідного закону — або ID-паспорт, або паспорт-книжечка). Все повністю онлайн не виходячи з дому. Без зайвих довідок, папірців та відвідування державних установ, максимально просто та зрозуміло!
Різноманітні питання 19.10.2021 від мешканців у зв’язку з запровадженням карантинних обмежень отримала директор департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради ЛЮДМИЛА ЗЕЛЕНСЬКА, а саме:
- Чи працює Центр «Віза» у карантин?
З 18 жовтня у нашому місті запроваджено «червоний» рівень карантину, який зумовлює нові жорсткі карантинні обмеження. Та, розуміючи важливість для громадян отримувати адміністративні послуги вчасно та якісно, Центр адміністративних послуг «Віза» жодного дня не перестає працювати. Хоча, відповідно до протоколу Криворізької міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі міської ради від 18.10.21, певні обмеження таки є:
- прийом замовників публічних послуг виключно за попереднім записом до електронної черги через чат-бот у Viber та Telegram, вебпортал Центру «Віза» (http://viza.kr.gov.ua), мобільний застосунок «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза» або «Гарячу» лінію 0-800-500-459;
- прийом замовників послуг з 08.00 до 15.30 (у тому числі у суботу у Флагман-офісі на пл.Молодіжній, 1) з перервою з 12.30 до 13.00 для проведення вологого прибирання, кварцювання та провітрювання приміщень;
- з 10.00 до 12.00 – пріоритетний прийом громадян похилого віку та осіб з інвалідністю;
- дистанційний прийом замовників послуг повноважними представниками підприємств, установ, організацій у Центрі адміністративних послуг «Віза» (пл. Молодіжна, 1), крім представників відділів, управлінь, інших виконавчих органів міської ради – засобами телекомунікаційного, у тому числі онлайн, поштового зв’язку та через кур’єрську доставку:
Підприємство-надавач послуг |
Контактний телефон |
КП теплових мереж «Криворіжтепломережа» |
0-800-605-187 |
АТ «Криворізька теплоцентраль» |
067-566-96-86 |
АТ «Оператор газорозподільної системи «Криворіжгаз» |
067-629-21-04 |
КП «Кривбасводоканал» |
067-659-15-75 066-499-15-75 |
Дільниця мереж доступу №343/9 м.Кривий Ріг «Дніпропетровської філії публічного акціонерного товариства Укртелеком» |
(0564) 92-26-26 |
ТОВ «Екоспецтранс» |
067-151-28-64 |
- виїзди Мобільного офісу муніципальних послуг для обслуговування замовників послуг виключно у віддалені села та селища (Авангард, Гірницьке, Коломійцеве, Новоіванівка та Тернуватий кут) з обов’язковим використанням засобів індивідуального захисту та дотриманням принципів соціального дистанціювання;
- застосування сервісу «Мобільний адміністратор» лише у невідкладних життєвих ситуаціях з обов’язковим дотриманням протиепідемічних заходів, у тому числі заявниками.
Також, наполегливо рекомендуємо громадянам та суб’єктам господарювання застосовувати дистанційну форму звернення до Центру «Віза» (поштою, кур’єрською доставкою за адресою 50101, пл. Молодіжна, 1, Центр адміністративних послуг «Віза», з обов’язковим вкладенням опису документів, а у разі звернення через представника – належним чином оформленої довіреності).
Бережімо своє здоров’я та здоров’я оточуючих!
- Як отримати готову «Картку криворіжця» у Центрі «Віза»?
На період дії карантинних обмежень видача готових результатів послуг, у тому числі і «Картки криворіжця» у Центрі «Віза» здійснюється виключно за попереднім записом. Зробити це можна на вебпорталі Центру «Віза» http://viza.kr.gov.ua або за допомогою мобільного застосунку «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза». Для цього потрібно:
1) перейти на сторінку «Електронна черга»/«Попередня реєстрація»;
2) обрати в меню розділ «Картка криворіжця»;
3) обрати «Звичайна Картка криворіжця» або «Пільгова Картка криворіжця», залежно від того, яку картку було замовлено;
4) натиснути «Центральний офіс (пл.Молодіжна, 1)», оскільки готові «Картки криворіжця» видаються лише у Флагман-офісі, та вказати своє ПІБ повністю та номер телефону у форматі 38(0хх)ххххххх;
5) визначитись зі зручною датою та часом для обслуговування та підтвердити відображену інформацію
Підтвердженням успішної реєстрації є отримання талону з ПІН-КОДОМ, який необхідно зберегти будь-яким зручним способом (роздрукувати, сфотографувати або записати). В обраний день та час, дотримуючись протиепідемічних заходів, необхідно прийти до Центру «Віза».
Для завантаження мобільного застосунку «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру адміністративних послуг «Віза» потрібно:
- на мобільному пристрої перейти в Google Play Market;
- в пошуковому рядку Google Play Market ввести: IS-Line Krivoy Rog (VIZA) або скористатися QR-кодом;
- безкоштовно завантажити та встановити мобільний застосунок «Попередня реєстрація в електронну чергу Центру адміністративних послуг «Віза».
Для користувачів популярних месенджерів є можливість зареєструватись на отримання готової «Картки криворіжця» за допомогою чат-ботів у Viber або Telegram.
Зауважимо, що електронна черга генерується о 08.00 щодня, крім вихідних днів. Фіолетовим кольором позначено доступний період для реєстрації, але зайнятий заявниками, сірим – недоступний період для реєстрації (наприклад, вихідні дні), білим – доступний період для реєстрації.
Якщо при спробі зареєструватися – «жодна кнопка не натискається», то обрана дата зайнята або недоступна для запису. Рекомендуємо здійснити вищезазначені кроки для попередньої реєстрації саме на початку нового робочого дня.
21.10.2021 начальник управління розвитку підприємництва виконкому Криворізької міської ради ІРИНА РИЖКОВА під час онлайн-прийому проінформувала про актуальні питання щодо роботи об'єктів бізнесу у «червоній» карантинній зоні, а саме:
- Які обмеження передбачені у «червоній» карантинній зоні для об'єктів бізнесу?
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних проти-епідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», зі змінами, рішення засідань Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 15 жовтня 2021 та Дніпропетровської регіональної комісії з питань техногенно - екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 17 жовтня 2021 з 18 жовтня 2021 року у місті встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19.
З 18 жовтня поточного року діють обмежувальні протиепідемічні заходи, передбачені для «червоної» зони, а саме забороняється:
1) приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері громадського харчування (барів, ресторанів, кафе тощо);
2) приймання відвідувачів у торговельно-розважальних центрах та в інших закладах розважальної діяльності;
3) приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері торговельного, побутового обслуговування населення (крім дозволених):
4) перебування без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно: в підземних переходах; на зупинках громадського транспорту; на інших територіях загального користування у разі неможливості дотримання фізичної дистанції не менше 1 метра;
5) діяльність закладів, що надають послуги з розміщення.
Також заборонено перебування без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно: в підземних переходах; на зупинках громадського транспорту; на інших територіях загального користування у разі неможливості дотримання фізичної дистанції не менше 1 метра.
Обмеження не застосовуються за умови наявності у всіх учасників (відвідувачів, користувачів), крім осіб, які не досягли 18 років, та організаторів заходу (співробітників закладу, ринку) негативного результату тестування на COVID-19 методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, яке проведене не більш як за 72 години до здійснення заходу (відвідування закладу, ринку), або документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, міжнародного, внутрішнього сертифіката або іноземного сертифіката, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією дозою однодозної вакцини або двома дозами дводозної вакцини (зелені сертифікати), які включені Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, негативний результат тестування методом ПЛР або одужання особи від зазначеної хвороби, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія).
- Яким об'єктам бізнеса міста дозволено працювати у «червоній» карантинній зоні
Враховуючи вимоги вищеназваних протоколів у «червоній» зоні дозволено працювати:
- закладам громадського харчування із здійсненням виключно адресної доставки замовлень та замовлень на винос і робота таких закладів в аеропортах;
- продовольчим магазинам;
- об’єктам бізнесу на торговельних площах, не менше 60 % яких призначено для торгівлі продуктами харчування;
- АЗС; аптекам; об’єктам бізнесу, які здійснюють торгівлю засобами гігієни та побутовою хімією, засобами зв’язку, друкованими засобами масової інформації, ветеринарними препаратами, кормами, насінням і садивним матеріалом (квітами, рослинами), добривами, засобами захисту рослин, без обмеження доступу відвідувачів до інших товарів, представлених в асортименті зазначених суб’єктів господарювання;
- об’єктам із здійсненням адресної доставки замовлень;
- об’єктам побутового обслуговування, а саме: ломбардам, банкам, здійснення діяльності з інкасації та перевезення валютних цінностей, діяльності операторів поштового зв’язку, а також медичної практики, ветеринарної практики, діяльності автозаправних комплексів (без зон харчування), СТО, об’єктам з ремонту комп’ютерів та з надання телекомунікаційних послуг, ательє, хімчисткам, перукарням та салонам краси (за попереднім записом), виконання робіт із збирання і заготівлі відходів;
- продовольчим ринкам.
- Дистанційна робота: про що треба знати роботодавцю?
Для того, щоб не припиняти роботу в умовах пандемії, роботодавці переводять працівників на віддалені форми роботи: дистанційну або надомну. Дистанційні працівники працюють у будь-якому місці за власним вибором. Водночас мають бути на зв’язку з роботодавцем за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
Надомний працівник працює за місцем проживання або в інших визначених ним місцях поза приміщеннями роботодавця. Для такої роботи характерна закріплена робоча зона або технічні засоби, наприклад інструменти, приладдя для виробництва продукції, надання послуг або іншої роботи. Надомний працівник «прив’язаний» до вказаної в трудовому договорі адреси й може змінити її лише з дозволу роботодавця.
Надомний працівник зазвичай додержується загального режиму роботи підприємства, на дистанційного робітника правила внутрішнього трудового розпорядку не поширюються. Працівник розподіляє робочий час на власний розсуд - чи рано вранці, чи пізно ввечері. Дистанційному працівнику гарантується період вільного часу для відпочинку й харчування - період відключення.
За обох форм віддаленої праці діють норми тривалості робочого часу:
- звичайна тривалість - до 40 годин на тиждень;
- скорочена (для певних категорій працівників) - до 24 або 36 годин на тиждень.
- Як оформити дистанційного працівника?
Новоприйняті працівники можуть працювати дистанційно після укладення трудового договору про таку роботу в письмовій формі.
Якщо суб’єкт господарювання запроваджує тимчасовий дистанційний режим роботи для працівників, що вже працюють, наприклад на час епідемії, необхідно оформити наказ чи розпорядження.
Працівник з наказом має бути ознайомлений упродовж двох днів із дня ухвалення, але до запровадження дистанційної роботи.
На всі питання фахівцями були надані вичерпні професійні консультації.
23 жовтня 2021