«ДОБРІ СПРАВИ» КРИВОРІЖЦЯМ!
Створено: 2020-10-23 10:05:38Оновлено: 2020-10-23 10:07:04
Добридень, Вас вітає оператор Контакт-центру!
Так зазвичай починається робочий день у операторів Контакт-центру м. Кривого Рогу. А далі, щоденно приблизно 180-230 заявок від криворіжців з проблемними питаннями: від відсутності води, непрацюючого ліфта, незаасфальтованої дороги, роботи транспорту до питань соціальної підтримки громадян, захисту прав дітей, медичної допомоги в умовах COVID та інших. В них є все – і біль та розчарування від ігнорування проблем, і радість від вирішення наболілого питання, і професійні поради, і щирі подяки.
Реальне життя забарвлене різними красками. Але хтось завзято не хоче бачити відремонтованих доріг або нових тролейбусів, амбулаторій, облаштованих парків та скверів. А для когось важливі і маленькі «добрі справи», яких за період нашої недовгої роботи вже вдосталь.
Ось, наприклад. Звернулись небайдужі сусіди, занепокоєні долею людини з інвалідністю, який потребував постійного догляду. Соціальні працівники допомогли зібрати необхідні документи на МСЕК для подовження групи інвалідності та організували доставку йому гарячих обідів.
Або така ситуація. Військовий пенсіонер, учасник бойових дій, учасник ліквідації аварії на ЧАЕС отримав довгоочікуваний візок для пересування від міського голови, оскільки допомогу від держави чекати потрібно було б не один місяць.
Надійшов дзвінок від схвильованої бабусі, яка не могла отримати свідоцтво своїй онуці, щоб вона могла навчатися у школі, бо її мати десь на заробітках. Допомогли, ще визначили і місце проживання дитини.
Телефонував небайдужий громадянин про непритомну людину на зупинці громадського транспорту, до якої понад годину не приїздила ані швидка, ані поліція. Допомогли й тут.
Дуже багато подяк надходить лікарям, нашим сьогоднішнім героям, які працюють в таких незвичних і небезпечних умовах - за доброту та людяність, небайдужість та професіоналізм. Хоча й проблемних питань з обслуговуванням пацієнтів, особливо сімейними лікарями, достатньо.
Багато виконано заявок по відновленню зовнішнього освітлення у дворах, управителі ремонтують покрівлі, встановлюються нові контейнерні системи на контейнерних майданчиках, ліквідуються пориви на мережах водопостачання, водовідведення, накриваються люками комунікаційні колодязі та інші.
Криворіжці задоволені, а для керівників органів місцевого самоврядування цей сервіс надає можливість своєчасно виявляти проблемні питання та швидко приймати необхідні управлінські рішення.
Дякуємо всім, хто довіряє нам! З нами просто, ефективно та зручно!
23 жовтня 2020