Ефективні сервіси надання послуг для криворіжців: про прийняте рішення на засіданні виконкому міської ради
Створено: 2019-10-23 15:31:32Оновлено: 2019-10-23 15:35:02
Закони України, прийняті Верховною Радою України у жовтні, потребують від всіх учасників процесу надання адміністративних послуг – чіткої і системної роботи, прозорості і чесності, яку від нас завжди вимагає і міський голова.
Сьогодні на засіданні виконкому міської ради прийнято рішення «Про впровадження ефективних сервісів надання публічних послуг в органах місцевого самоврядування м. Кривого Рогу».
Ним передбачається:
- «закріпити норму», за якою суб’єкти надання послуг між собою та через підприємства, установи, організації, що належать до сфери їх управління, мають самостійно, у т.ч. і засобами електронного документообігу одержувати інформацію, що є в їх розпорядженні, та яка необхідна для надання послуг. Це стосується і взаємодії міськвиконкому з райвиконкомами, і підрозділів міськвиконкому між собою, і одержання інформації з відповідних державних реєстрів, яких більше 100: від реєстрів бізнесу, нерухомості, до реєстрів Держгеокадастру для економії часу, коштів та й нервів споживачів публічних послуг;
- прискорення надання послуг споживачам «Візи», які зареєстрували себе в Електронному реєстрі Криворізької громади, через забезпечення доступу до нього адміністраторів ЦНАПу (на сьогодні – ліцензійний доступ мають управління праці та соцзахисту та паспортисти «Візи»);
- доповнення пакетної послуги «Народження дитини» послугою - оформлення соціальної картки в рамках муніципального проекту «Найкраще дітям»;
- доповнення переліку категорій криворіжців для надомного безкоштовного обслуговування «Візою» за допомогою цифрових мобільних кейсів – багатодітними сім’ями, в яких виховується 5 та більше дітей та сім’ями, матері яких мають почесне звання «Мати-героїня».
ЦНАП «Віза» і надалі продовжуватиме роботу над тим, щоб отримання послуг криворіжцями було ПРОСТО, ДОСТУПНО, ЯКІСНО.
Ми працюємо для Вас!
#ВсеБудеЦНАП!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
0-800-500-459 (безкоштовно)
23 жовтня 2019