Відтепер архівні послуги можливо отримати у Центрі «Віза»
Створено: 2021-06-23 09:36:07Оновлено: 2021-06-23 09:38:37
Центр «Віза» у своїй роботі керується основними принципами державної політики у сфері надання адміністративних послуг - відкритість та прозорість, доступність, зручність, професійність і найголовніше це результативність. Ми завжди прагнемо, щоб замовники послуг могли отримати якомога більше послуг «під одним дахом».
Відтепер у Центрі «Віза» можна отримати публічні послуги з надання архівних довідок, копій та витягів з документів Національного архівного фонду з тематичних питань (з певної проблематики, теми, події, факту), з питань підтвердження майнових прав на землю та нерухоме майно, перейменування назв провулків, вулиць, площ, а також про встановлення опіки над дітьми, усиновлення, підтвердження обрання особи депутатом місцевої ради (міської, районної в місті, селищної ради), участь у виборних кампаніях.
На засіданні виконкому міської ради 18.06.2021 були затверджені інформаційні та технологічні картки зазначених послуг, з якими можна ознайомитись на вебпорталі Центру «Віза» в розділі Послуги/ Інші/ Архівний відділ виконкому Криворізької міської ради.
Прийом заяв та консультування здійснюється повноважним представником архівного відділу виконкому Криворізької міської ради щовівторка та щочетверга у флагман-офісі Центру «Віза» за адресою: пл.Молодіжна,1, робоче місце 33.
Нагадуємо, що в умовах карантину прийом замовників послуг у Центрі «Віза» здійснюється виключно за попереднім записом. Реєстрація до електронної «черги» відбувається онлайн за допомогою:
- веб-порталу Центру «Віза» (http://viza.kr.gov.ua) у розділі «Електронна черга»/ «Попередня реєстрація»;
- мобільного додатку «Попередня реєстрація в електронній черзі Центру «Віза», який можна завантажити в Googl Play Market або за допомогою сервісу швидкого переходу (QR-коду).
Ми працюємо для Вас!
Контакти Центру адміністративних послуг «Віза»:
Тел. 0-800-500-459 (безкоштовно),
e-mail: [email protected],
23 червня 2021