Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

Криворізькі депутати виступили «ЗА» підвищення якості пасажирських перевезень у місті, але «ПРОТИ» - непродуманих, популістських рішень

Створено: 2018-05-23 17:00:31Оновлено: 2018-05-23 17:05:35

23 травня відбулось пленарне засідання 35 сесії, на якій депутати прийняли рішення майже з 80 питань. Була також розглянута петиція про негайну заміну всіх маршруток у місті на автобуси.

Начальник відділу транспорту і зв'язку Сергій Сиротюк зазначив, що керівництво міста системно займається покращенням транспортних пасажирських перевезень. Восьмий рік працює програма мера Юрія Вілкула з розвитку міськелектротранспорту. За цей час у Кривому Розі відкрили 7 нових тролейбусних і трамвайних маршрутів, капітально відремонтували 35 тролейбусів і 7 трамваїв. Наприкінці 2017 року на найдовші міські маршрути в Україні - 43 і 44 км вийшли одинадцять сучасних комфортабельних автобусів "МАЗ-103965" білоруського виробництва. Сучасні машини, придбані містом, з'єднали центр Кривого Рогу із південною та північною частинами. За завданням мера проїзд в автобусах становить всього 4 грн., крім того, збережено пільговий проїзд.

Пріоритет розвитку міської транспортної мережі - екологічно чистий і доступний транспорт. Він повинен бути комфортним для пасажирів. Це - велика, комплексна робота і вона ведеться постійно. До кінця 2018 року в рамках партнерства з Європейським банком реконструкції та розвитку до міста надійде 50 нових тролейбусів. Також, з міського бюджету виділено кошти на придбання 8 сучасних тролейбусів і 3 автобусів. Крім придбання нової техніки, буде капітально відремонтовано сім тролейбусів, у тому числі, зроблено чотири гібридних.

Депутат міськради Валентина Максименко сказала: «Шкода, що автор петиції не прийшов на сесію, мені б хотілося запитати у нього - назвіть хоча б одне місто в Україні, яке змогло відразу повністю відмовитися від маршрутних таксі? Реалії такі, що на сьогодні це зробити неможливо. Візьмемо наше місто. Щоб повністю ліквідувати маршрутки нам потрібні 100 автобусів і 50 тролейбусів. Для цього треба з міського бюджету виділити 1 млрд. грн, а потім щороку виділяти близько 500 млн. грн. на їх експлуатацію та обслуговування. Уникнути таких витрат ми можемо, тільки збільшивши вартість проїзду. Хто готовий зараз з криворіжців платити за проїзд 2 євро (60,7 грн.) як у Польщі й Угорщині, або як в Британії - 5 фунтів (176 грн)?».

«Не можна не враховувати і специфіку Кривого Рогу - його велику протяжність. Прибравши всі маршрутні таксі та перейшовши на автобуси, фактично, ми позбавимо жителів віддалених селищ, таких як Рахманівка, Степове, Авангард, Мирове транспортного забезпечення. Так немає ніякої «економіки», щоб направляти туди великовантажні автобуси, поїздки вийдуть «золотими». Або автори петиції пропонують платити людям по 200 грн. за проїзд?! Питання підвищення якості пасажирських перевезень важливе і дуже актуальне для всіх українських міст. Але до нього необхідно підходити виважено і продумано, а не шляхом популістських вимог і рішень », - зазначила депутат Олена Волик.

За підсумками голосування криворізькі депутати більшістю голосів не підтримали петицію, яка могла привести до транспортного колапсу в Кривому Розі.


 


 

23 травня 2018

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради