Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ЗАПИТАННЯ КРИВОРІЖЦІВ ДО КЕРІВНИКІВ ВИКОНКОМУ МІСЬКОЇ РАДИ У ПРЯМОМУ ЕФІРІ 1520

Створено: 2021-04-23 13:48:29Оновлено: 2021-04-23 13:54:31

На цьому тижні відбулися анонсовані прямі ефіри у Контакт-центрі 1520. Фахівці надавали відповіді з питань: охорони здоров’я, навколишнього природного середовища, захисту від насильства у сім’ї; житлового господарства.  

Заступник  начальника управління охорони здоров’я  виконкому Криворізької міської ради ТЕТЯНА  СУХІНА проінформувала мешканців міста  про наступне.

Щеплення вакциною AstraZeneca (CoviShield) у місті розпочата з 02.03.2021.

 І етапом проводилося щеплення медичним працівникам лікувально-профілактичних закладів міста, які надавали медичну допомогу хворим COVID-19.

ІІ етапом щеплення цією вакциною проводилося усім медичним працівникам, публічнім та громадським діячам та людям похилого віку понад 80 років.

З 16.04.2021 розпочато щеплення вакциною CoronaVac. Щеплення проводиться тільки для маломобільного контингенту та доглядальникам за ними, а також з 21.04.2021 розпочато щеплення вакциною CoronaVac учасникам ЗНО.

З 19.04.2021 вакциною Pfizer проводиться щеплення працівників та пацієнтів інтернатів та будинків похилого віку.

Щеплення проводиться у 17 стаціонарних пунктах та 7 мобільних бригад.

Пацієнти з легкою формою перебігу захворювання лікуватимуться вдома, а з середньою та важкою підлягають госпіталізації.

 

Коли госпіталізація показана?

Згідно з оновленими стандартами надання медичної допомоги хворим на COVID-19, пацієнтів з легкою формою захворювання, які не мають ризику ускладнень, а також пацієнтів, що одужують та вже не потребують цілодобового нагляду лікарів, рекомендовано лікувати амбулаторно, тобто в домашніх умовах. При цьому лікарі забезпечують контроль поточного стану пацієнта за телефоном та можуть здійснювати виїзні консультації з дотриманням правил інфекційного контролю. АМБУЛАТОРНЕ (ДОМАШНЄ) ЛІКУВАННЯ СУВОРО ЗАБОРОНЕНЕ У РАЗІ, ЯКЩО ПАЦІЄНТ ПЕРЕБУВАЄ У ГРУПІ РИЗИКУ щодо розвитку ускладнень або має симптоми, що характеризують середньо-тяжкий і тяжкий перебіг.

Рішення про госпіталізацію, залежно від стану хворого, приймає лікар. Госпіталізація показана хворим з підозрою/підтвердженим COVID-19, якщо:

  • перебіг хвороби середньої тяжкості або тяжкий (ознаки пневмонії та/або дихальної недостатності);
  • наявні клініко-інструментальні дані гострого респіраторного дистрес-синдрому;
  • наявні клініко-лабораторні дані сепсису та/або септичного шоку;
  • наявні клініко-лабораторні дані органної/системної недостатності, крім дихальної;
  • пацієнт, незалежно від тяжкості стану, належить до групи ризику розвитку ускладнень: цукровий діабет, хронічна патологія дихальної та серцево-судинної систем, ниркова недостатність, аутоімунні захворювання, тяжкі алергічні хвороби, онкологічні захворювання тощо;
  • у пацієнта, незалежно від тяжкості стану, відзначається підвищення температури вище 38 °С, що погано піддається корекції.

Пацієнтам із тяжким перебігом підтвердженої COVID-19 забезпечується моніторинг та корекція лікувальних заходів залежно від супутніх патологічних станів.

 

Догляд  за пацієнтом з COVID-19 в домашніх умовах.

  • Людям із легкими проявами захворювання лікар може рекомендувати залишатися вдома на самоізоляції. У цьому разі необхідно дотримуватися низки правил.
  • Розмістить пацієнта у добре провітрюваному приміщенні.
  • Бажано, щоб доглядала одна людина, яка не належить до осіб із ризиком появи ускладнень. Відвідування пацієнта заборонено.
  • Члени сім’ї мають перебувати в окремій кімнаті або підтримувати відстань не менше 1 м від пацієнта. Винятком є матері, що годують грудьми. Вони повинні носити медичну маску, коли перебувають поряд з дитиною, і мити руки теплою водою з милом протягом 20-40 секунд перед контактом.
  • Варто обмежити рух пацієнта місцями спільного користування.
  • Доводиться нагадувати: людина, яка доглядає, має носити медичну маску, коли перебуває в одній кімнаті з пацієнтом. Правила користування маскою: https://bit.ly/2UQtAM7.
  • Мийте руки після будь-яких контактів із пацієнтом чи його найближчим оточенням. Після миття рук з милом витирати їх варто одноразовими паперовими рушниками.
  • Використовуйте одноразові медичні рукавички для догляду за пацієнтом і прибирання приміщення. До та після зняття медичних рукавичок слід мити руки.
  • Рукавички, маски та інші відходи після догляду за пацієнтом складайте в окремому контейнері (поліетиленовому пакеті) в тому ж приміщенні, де перебуває хворий, до їх утилізації.
  • Посуд після індивідуального використання необхідно мити з мийним засобом. Викидати посуд не слід.
  • Необхідно щодня очищати і дезінфікувати поверхні в найближчому оточенні хворого, а також ванну кімнату і туалет побутовим мийно-дезінфекційним засобом.
  • Прати речі пацієнта можна звичайним милом. Для машинного прання рекомендовано температуру 60–90 °C і звичайні пральні порошки. Забруднену білизну заборонено струшувати, але можна збирати в загальний мішок.
  • Люди із симптомами хвороби мають залишатися вдома до зникнення клінічних проявів та отримання негативного результату лабораторних досліджень.
  • Якщо у члена сім’ї виникають симптоми гострої респіраторної інфекції (гарячка, кашель, біль у горлі, утруднене дихання), із ним слід поводитись як із підозрілим на інфікування SARS-CoV-2.
  • У разі появи перших симптомів ГРВІ негайно зверніться до сімейного лікаря. Якщо ви не знаєте, до кого звернутися, телефонуйте на гарячу лінію Центру громадського здоров’я України для консультації щодо нової коронавірусної інфекції: 0-800-505-840.

 

 З начальником управління екології виконкому Криворізької міської ради СВІТЛАНОЮ ОХОТНІКОВОЮ мешканці міста обговорювали наступні  питання.

 

Чи можна спалювати листя? Куди звертатися у разі виявлення спалювання листя?

 

Із настанням весни, мешканці приватних домоволодінь, житлових будинків, садівничих товариств активно починають наводити лад на земельних ділянках, при цьому спалюють гілки, суху траву та сміття.

Від спалювання рослинності та сміття значно підвищується рівень забруднення атмосферного повітря. Під час горіння рослинних залишків у повітря вивільняються шкідливі хімічні сполуки (пил, окис азоту, вуглекислий газ, важкі метали тощо), які знижують імунітет людини, викликають алергію, захворювання дихальних шляхів, посилюють негативний перебіг хронічних захворювань, а також сприяють розвитку онкологічних захворювань.

Спалювання рослинності не тільки завдає шкоди довкіллю та здоров’ю людей, а й може перерости у неконтрольоване горіння, загрожувати знищенню будівель та споруд житлового сектору, об’єктів господарювання, лісових насаджень та інше. На відкритій території в безвітряну погоду вогонь може розповсюджуватися зі швидкістю до 4-х км за годину, а у вітряну – до 30 км; висота полум’я досягає 2-х метрів.

Вогонь знищує комах, потомство тварин, рослини, бактерії, мікроорганізми, які утворюють родючий шар землі. Внаслідок цього значно погіршується якість ґрунту, посилюються процеси ерозії і деградації земель.

Статтею 20 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» та «Правилами благоустрою у місті Кривому Розі» категорично заборонено спалювання сухого опалого листя, відходів на прибудинкових територіях, в контейнерах для сміття, на території зелених насаджень.

За порушення Правил благоустрою передбачена адміністративна відповідальність за ст.152 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), а саме накладання штрафу:

- на громадян від двадцяти (340 грн.) до вісімдесяти (1360 грн.) неоподаткованих мінімумів доходів громадян;

- на посадових осіб, громадян – суб’єктів підприємницької діяльності – від п’ятдесяти (850 грн.) до ста (1700 грн.) неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

Відповідно до діючого законодавства України уповноваженими органами, що мають право притягувати до адміністративної відповідальності за спалювання залишків сухої рослинності та сміття є: національна поліція України, виконкоми районних у місті рад, інспекція з благоустрою виконкому Криворізької міської ради. У разі виявлення таких фактів необхідно звертатися до:

І. Патрульної поліції України – 102 (цілодобово).

ІІ. Виконкомів районних у місті рад:

- Металургійний – 096-174-10-10;

- Довгинцівський – 096-880-10-10;

- Покровський – 440-32-01; 068-355-10-10;

- Інгулецький – 098-021-10-10;

- Саксаганський – 94-82-20; 067-501-28-10;

- Тернівський – 097-035-10-10;

- Центрально-Міський – 94-8361; 068-970-56-97.

ІІІ. Інспекції з благоустрою виконкому Криворізької міської ради –

92-00-44.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з метою збереження довкілля щодо посилення відповідальності за дії, спрямовані на забруднення атмосферного повітря та знищення або пошкодження об’єктів рослинного світу» суттєво підвищено штрафи за знищення або пошкодження об'єктів рослинного світу, порушення вимог пожежної безпеки в лісах та самовільне випалювання сухої рослинності або її залишків (ст.77-771 КУпАП). Розміри штрафів сягають понад 30 тис. грн. (https://cutt.ly/ZcKpvfE).

Згідно ст. 255 КУпАП складати протоколи про адміністративні правопорушення визначені ст. 77 – 771 мають право:

- громадські лісові інспектори;

- громадські інспектори з охорони довкілля;

- єгері, посадові особи користувачів мисливських угідь, уповноважених на охорону державного мисливського фонду.

На підставі складених протоколів притягувати до адміністративної відповідальності за порушення вимог пожежної безпеки  в лісах та самовільне випалювання рослинності або її залишків (ст. 77-771) має право лише центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів -– Державна екологічна інспекція України (ст. 2421 КУпАП). Гаряча лінія Державної екологічної інспекції  - (044) 521-20-38.

 

Що робиться для покращання стану річки Саксагань?

З 15 квітня розпочато подачу води з Карачунівського водосховища в русло річки Стара Саксагань в Центрально-Міському районі міста. Планується подати               860 тис. м3 води, що сприятиме оздоровленню річки, покращанню її гідрологічного та санітарно-екологічного стану.

Щорічно, починаючи з 2017 року, у весняно-літній період вода з Карачунівського водосховища подається в русло річки, що відновлює водність річки.

З метою поліпшення гідрологічного режиму та екологічного оздоровлення річки Саксагань у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету розроблено проект «Поліпшення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Саксагань в межах м. Кривого Рогу Дніпропетровської області – капітальний ремонт», яким передбачено розчистку русла річки Саксагань в Покровському та Саксаганському районах міста.

Зазначений проект пройшов процедуру оцінки впливу на довкілля, 27.06.2019 отримав позитивний висновок Міністерства екології та природних ресурсів України щодо провадження планованої діяльності.

Відповідно до ст.5 Водного Кодексу України всі водні об'єкти на території міста Кривого Рогу належать до водних об'єктів загальнодержавного значення.

Тому виконкомом Криворізької міської ради порушено питання перед Державним агентством водних ресурсів України, Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.

 

Начальник управління житлової політики та природних монополій департаменту розвитку інфра-структури міста виконкому Криворізької міської ради СВІТЛАНОЮ СЕРЕЖЕНКО відповідала на таки запитання криворіжців.

 

Що робити, якщо сусіди зверху затоплюють вас та як зафіксувати факт затоплення?

      Ст.1166 і ст.1167 Цивільного кодексу України визначено, що майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.

            Моральна шкода, завдана фізичній або юридичній особі неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю, відшкодовується особою, яка її завдала, за наявності її вини, крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.

Що ж робити, якщо сусіди, з чиєї вини сталося  залиття квартири, не бажають відшкодовувати завдані збитки? Розмір  відшкодування заподіяних збитків вирішується також судом.

Перше, що слід зробити, коли ви виявили, що вашу квартиру затоплюють, – зафіксувати цей факт за допомогою технічних засобів (фото-, відеофіксація). При цьому слід забезпечити правильне відтворення дати й часу фіксації цими технічними засобами. Також дуже важливим є з’ясування причини затоплення, адже винуватцем затоплення квартири можуть бути не тільки сусіди зверху над вами. Також проблема може бути і в суміжній квартирі сусідів зверху, якщо, наприклад, санітарно-технічні системи розташовані поруч. Причина затоплення може ховатися і в системі водопостачання загального користування (центральної труби або «стояку»).

Для з’ясування причини затоплення, а також для забезпечення письмового факту затоплення слід викликати представників організації, що надає послуги з управління будинку, які складають відповідний акт, наведений у додатку № 4 наказу   Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 №76  «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій».

В акті вказується: коли та в якій квартирі сталося затоплення, на якій саме системі (холодного водопостачання, теплопостачання тощо). Далі описується подія, що спричинила затоплення та наслідки: що та скільки затоплено  та ін.

В акті повинна бути чітко вказана причина затоплення. Наприклад, це могло бути несанкціоноване втручання мешканців певної квартири в роботу системи (заміна радіаторів, трубопроводів, вентилів і т.п.), незадовільне технічне обслуговування систем, передчасний вихід з ладу радіаторів опалення, трубопроводів, вентилів, гнучких підводок та ін. або недбалість в експлуатації сантехніки жителями сусідніх квартир. З актом, підписаним членами комісії повинні під підпис ознайомитися власники квартири, з якої сталося затоплення та потерпіла сторона (Для будинків, в яких створено ОСББ або ЖБК, законодавство не передбачає спеціальної форми акта обстеження житлових умов або акта про затоплення. У такому випадку за аналогією слід застосовувати вищенаведену форму акту).

Наступним етапом є оцінка вартості майнової шкоди, заподіяної вам в результаті затоплення.

При цьому слід зазначити, що управителі не здійснюють оцінку завданих збитків, спричинених залиттям.

Для цього необхідно звернутися до експерта – суб’єкта оціночної діяльності, який проведе незалежну оцінку майна та за її результатами складе звіт про оцінку майна, пошкодженого в результаті затоплення.

Це необхідно для визначення ціни позову. При цьому  потрібно мати на увазі, що оціночна вартість постраждалого майна може бути оскаржена на суді відповідачем.

В такому випадку судом додатково призначається оцінка та експертиза (будівельно-технічна та товарознавча). Тому особі, постраждалій від залиття необхідно не поспішати  з ремонтом  та не викидати пошкоджені залиттям речі. 

Таким чином, для подачі позову до суду про відшкодування шкоди заподіяної затопленням квартири, в наявності необхідно мати такі документи:                             

- акт про затоплення квартири, бажано з інформацією про причини затоплення;                                                                                                                               

- документи, що підтверджують право власності або володіння квартирою;                                                                                                                                                     

- висновок експерта про розмір збитку (на свій страх і ризик).

Якщо ж ви самі випадково залили чиюсь квартиру, не уникайте контактів із потерпілими. Адже винна і потерпіла сторони можуть домовитися між собою, уникнути судових процесів та зберегти добросусідські стосунки».

 

Що робити, якщо житлово-комунальні послуги не надаються споживачам вчасно та належної якості?

 

Сьогодні гостро постає питання у житті споживача – отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги, оскільки до чинного законодавства внесено значні зміни.

Так, на виконання Закону України «Про житлово-комунальні послуги» Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України розроблено Порядок проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, який ухвалено Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145, що набрав чинності 05.01.2019.

 Що саме повинен знати споживач у разі сумніву в якості наданих житлово-комунальних послуг, куди звертатись?

  Наведемо основні положення вищевказаного Порядку.

  У разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості житлово-комунальних послуг споживач має право викликати виконавців цих послуг (їх представників) для перевірки якості та/або кількості цих послуг, а також затверджено відповідну форму акта-претензії.

 В акті-претензії зазначаються виявлені факти невідповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг.

Акт-претензія складається у двох примірниках і підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги (його представником) або управителем багатоквартирного будинку. Один примірник акта-претензії передається споживачеві, другий — зберігається у виконавця комунальної послуги (його представника) або управителя багатоквартирним будинком.

У разі неприбуття виконавця комунальної послуги (його представника) або управителя багатоквартирного будинку в установлений договором про надання відповідних послуг строк для проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим зазначеним договором, чи необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо він підписаний споживачем та не менш як двома іншими споживачами відповідної послуги). У такому випадку акт-претензія надсилається виконавцю комунальної послуги або управителю багатоквартирного будинку рекомендованим листом.

Крім цього, з метою інформування населення щодо порядку дій  споживачів у разі ненадання або неналежного надання виконавцем житлово-комунальних послуг, департаментом розвитку інфраструктури міста виконкому міської ради підготовлено та розміщено на офіційній веб-сторінці виконкому міськради у розділі Події та анонси «Новини» та у підрозділі «Департамент розвитку інфраструктури міста», «Повідомлення»  в мережі Інтернет відповідну публікацію

(посилання: https://kr.gov.ua/ua/news/pg/200219697207449_s/).

Слід зазначити, що вищевказаний Порядок повністю виключає участь органів місцевого самоврядування у процесі надання житлово-комунальних послуг, а також контролю за їх якістю, у тому числі і шляхом задоволення звернень громадян.

Разом з цим,  відповідно до п.3 Порядку, споживач також має право звернутися до відповідних уповноважених державних органів за захистом порушених прав щодо якості надання комунальних послуг та/або послуг з управління багатоквартирним будинком».

 

Обслуговування житлових будинків та прибудинкових територій (поточний ремонт покрівлі, обслуговування внутрішньобудинкових систем централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення, незадовільне опалення, прибирання прибудинкової території, відновлення освітлення по будинку, незгода з нарахуваннями за надані послуги, антисанітарний стан підвального приміщення, дезінсекція та дератизація підвального приміщення, тощо).

Куди звертатись?

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з п.1 ст.12 Закону  України «Про житлово-комунальні послуги», надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах.

Предметом регулювання вищезазначеного Закону є відносини, що виникають у процесі надання споживачам послуг, в тому числі і з управління багатоквартирним будинком.

Учасниками правовідносин у сфері надання послуг з управління багатоквартирним будинком є: споживачі (індивідуальні та колективні) та управитель.

Індивідуальний споживач - фізична або юридична особа, яка є власником (співвласником) нерухомого майна, або за згодою власника інша особа, яка користується об’єктом нерухомого майна і отримує житлово-комунальну послугу для власних потреб та з якою або від імені якої укладено відповідний договір про надання житлово-комунальної послуги.

Послуга з управління багатоквартирним будинком включає: утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо; купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку; поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку.

Законом України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» (надалі – Закон) чітко визначені повноваження та обов’язки співвласників будинку щодо управління багатоквартирним будинком.

Прийняття співвласниками багатоквартирного будинку рішень щодо управління багатоквартирним будинком на зборах здійснюється у порядку, передбаченому ст. 10 Закону.

До повноважень зборів співвласників належить прийняття рішень з усіх питань управління багатоквартирним будинком, у тому числі про: визначення управителя та його відкликання, затвердження та зміну умов договору з управителем; обрання уповноваженої особи (осіб) співвласників під час укладання, внесення змін та розірвання договору з управителем, здійснення контролю за його виконанням, тощо.

Згідно зі ст.11 Закону, вартість послуг з управління багатоквартирним будинком визначається за рішенням зборів співвласників і згодою управителя та зазначається у договорі з управителем.

Статтею 11 Закону та статтею 15 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» встановлено:  договір з управителем про надання послуг з управління багатоквартирним будинком (зміни до нього) підписується співвласником (співвласниками), уповноваженим (уповноваженими) на це рішенням зборів співвласників.

Умови договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком повинні відповідати умовам типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Варто зазначити, що учасниками зазначених договірних відносин є виключно співвласники будинку, які є споживачами та управитель – надавач послуг.

Управитель виконує роботи по управлінню будинком мешканцям виключно в межах сплачених ними коштів за надані послуги.

 Тобто, з усіх питань щодо надання послуг з управління багатоквартирним будинком необхідно звертатись виключно до управителя, який на договірних засадах надає мешканцям зазначені послуги.

              

З директором департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту виконкому Криворізької міської ради СВІТЛАНОЮ ЛАВРЕНКО спілкувалися по таким  питанням.

Куди можна звернутись у разі вчиненні домашнього насильства?

У разі вчинення домашнього насильства постраждала особа може звернутись до відділів поліції, або за номером 102, зателефонувати до мобільної бригади соціально-психологічної допомоги (0633383872, 0993666344), до центру соціальних служб для сімей, дітей та молоді (0973577100) та до комітетів відділів у справах сім`ї і молоді виконкомів районних у місті рад.    Для безпечного місця перебування постраждалої особи, за направленням мобільної бригади жінку або жінку з дітьми можуть розмістити у Комунальному закладі «Кризовий центр для жінок, постраждалих від насильства в сім`ї, «З надією в майбутнє» Криворізької міської ради».


Яка категорія дітей має право на пільгове оздоровлення?

Відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» до дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки відносяться: діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування; діти осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-21 частини першої статті 6 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"; діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного у період участі в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях; діти, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту; діти, зареєстровані як внутрішньо переміщені особи; діти, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення; рідні діти батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї; діти, взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах; діти з інвалідністю; діти, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; діти, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; діти з багатодітних сімей; діти з малозабезпечених сімей; діти, батьки яких загинули від нещасного випадку на виробництві або під час виконання службових обов’язків, у тому числі діти журналістів, які загинули під час виконання службових обов’язків; діти, одному з батьків яких встановлено інвалідність I або II групи; діти, які перебувають на диспансерному обліку; талановиті та обдаровані діти - переможці міжнародних, всеукраїнських, обласних, міських, районних олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, відмінники навчання, лідери дитячих громадських організацій; діти - учасники дитячих творчих колективів та спортивних команд.

       

Чи продовжено в цьому році виплата матеріальної допомоги багатодітним сім’ям міста?

Матеріальна допомога надається багатодітним сім’ям міста та багатодітним сім’ям, що складаються з  внутрішньо переміщених осіб, які виїхали з окупованої території та із зони проведення антитерористичної операції на сході України й операції об’єднаних сил у Донецькій і Луганській областях і взяті на облік в управліннях праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад.

Допомога нараховується лише на дітей, місцем реєстрації яких є Кривий Ріг.

Для отримання матеріальної допомоги одному з батьків необхідно звернутися до відділів у справах сім’ї і молоді виконкомів районних у місті рад з - особистою заявою на ім’я міського голови;

- письмовою згодою на збір та обробку персональних даних, необхідних для призначення матеріальної допомоги, а також пред’явити:

- паспорт одного з батьків багатодітної сім’ї;

- довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через релігійні або інші переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки та мають відмітку в паспорті про відмову від прийняття такого номера);

- посвідчення батьків багатодітної сім’ї;

- свідоцтва про народження дітей. 

У разі звернення за матеріальною допомогою внутрішньо переміщеної особи, до пакета документів додається копія довідки встановленого зразка, яка підтверджує статус.

Матеріальна допомога виплачується 1 раз протягом року, тому документи від сімей приймаються до 01 грудня 2021 року через банківські установи.

 

Чому в місті в період ускладнення епідеміологічної ситуації працюють дитячо-юнацькі спортивні школи, а інші заклади позашкільної освіти усіх типів та профілів, включаючи спеціалізовані мистецькі, творчі колективи в Палацах культури переведені на дистанційну форму навчання?

Згідно п.11 Протоколу позачергового засідання Криворізької міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при виконкомі Криворізької міської ради №6 від 15.04.2021 дозволено дитячо-юнацьким спортивним школам до 30.04.2021 року проводити навчально-тренувальні заняття. Це зумовлено насамперед тим, що більшість занять проводиться на відкритому повітрі.

Також треба зазначити, що групові заняття проводяться для старшої вікової групи, а саме груп базової підготовки 3 року навчання і більше, тобто групи початкової підготовки та базової підготовки 1-2 року навчання також перебувають на дистанційному навчанні.

Крім того в спортивних залах групові заняття проводяться не більше 8 осіб за умови перебування не більше одного відвідувача на 20 кв. м. загальної площі приміщення та неухильного дотримання відповідних санітарних і проти епідеміологічних заходів.

В басейнах у відділеннях плавання спортивних шкіл групові заняття проводяться за умови одночасного перебування не більше чотирьох осіб на одній доріжці.

 

Дякуємо криворіжцям за питання!

Сподіваємося, що консультації були для ВАС корисними!

 

 

23 квітня 2021

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради