Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

Поділили або змінили частки в праві власності на нерухомість: як відобразити зміни в реєстрі нерухомості ?

Створено: 2020-04-23 15:24:37Оновлено: 2020-04-23 15:27:04

(роз’яснює управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради)

Наразі в сфері реєстрації прав на нерухомість більшість змін, що відбувається з об’єктом чи власником не відображається в Державному реєстрі нерухомості.

Законодавством передбачено, що зміна прізвища чи проведена реконструкція, зміни характеристик нерухомого майна будуть внесені при його продажу (спадкуванні, даруванні і т.ін.).

Та залишаються випадки, коли можна звернутися до державного реєстратора і повідомити про зміни, що трапилися з правами на нерухомість. Серед них - визначення часток у праві спільної власності чи їх зміна.

Якщо Ви, разом зі своєю сім’єю, володіли житлом на праві спільної сумісної власності (в документах не було зазначено в якій частині кожен член сім’ї володіє нерухомістю), а потім кожному виділили його окрему частку, або ж змінили їх розмір (була половина, а стала – 1/3), має сенс звернутися по оновлення інформації в Державному реєстрі нерухомості.

Законом визначено, що при цьому дата та час державної реєстрації залишаються незмінними (залишається такою, як при реєстрації спільної сумісної власності, або половини).

Наразі, програмне забезпечення Державного реєстру нерухомого майна не відповідає вимогам закону і зберегти початкові дату та час реєстрації немає можливості.

Таким чином, радимо криворіжцям, що зіткнулися з проблемою реєстрації часток в Реєстрі нерухомості, дочекатися наступних оновлень в програмному забезпеченні Реєстру, які мають відбутися на центральному рівні не пізніше 16.07.2020. Тим паче, що Постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211» визначено перелік адміністративних послуг, які можуть надаватися через центри надання адміністративних послуг у період дії карантину, а реєстрація права власності на нерухоме майно не входить до визначеного переліку.

 

Ми працюємо для Вас!

 

Наші контакти:

Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, майдан Праці, 1; e-mail:  [email protected].;

Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].

23 квітня 2020

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради