Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

АДМІНІСТРАТОРИ ДЕПАРТАМЕНТУ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗАВЖДИ ГОТОВІ ДО ОТРИМАННЯ НОВИХ НАВИЧОК ТА ЗНАНЬ

Створено: 2023-02-23 16:08:14Оновлено: 2023-02-23 16:14:33

Ефективна комунікація з відвідувачами, ґендерна рівність, особливості надання адміністративних послуг соціально незахищеним категоріям населення та людям з інвалідністю – важливі наскрізні питання в роботі центру надання адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради (далі - ЦНАП).

З 22.02.2023 по 23.02.2023 адміністратори департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради приймали участь у онлайн-тренінгу «Ефективна комунікація та підвищення задоволеності відвідувачів ЦНАП як запорука успішної роботи. Ґендерні питання в контексті надання адміністративних послуг».

Організатор тренінгу проєкт PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» щодо підтримки реформи децентралізації в Україні. Проєкт фінансується Урядом Швеції.

Мета такого заходу: сформувати компетентність учасників щодо основних вимог до якості обслуговування суб’єктів звернень, комунікації з громадянами під час надання адміністративних послуг, розвинути навички стресостійкості, терпимості, толерантності, ділового етикету, клієнтоорієнтованості, регулювання власного емоційного стану, покращити якість обслуговування громадян.

Учасники тренінгу отримали сертифікати і можуть застосувати у практичній діяльності нові знання та навички, що відповідно покращить якість надання послуг у громаді та підвищить задоволеність відвідувачів в процесі отримання послуг.

Попри війну у 2022 році мешканці користуючись послугами  ЦНАПу залишали відгуки про роботу сервісів. Як показує аналіз результатів оцінювання у 2022 році, загальний рівень задоволеності (CSI) по Україні становить 81,5%, по Дніпропетровській області – 74,5%, а по м.Кривий Ріг цей показник значно вищий і становить 91,7%.

У всіх підрозділах ЦНАПу розміщені зручні QR-коди з опитуванням, за допомогою яких відвідувачі можуть залишити відгуки щодо якості отриманих послуг відсканувавши QR-код для мобільного застосунку «ЦНАП «ВІЗА»

або на вебпорталі Центру http://viza.kr.gov.ua у розділі «Зворотній зв’язок».

Продовжуємо працювати над тим, щоб українці отримували державні сервіси зручно, швидко, сучасно та безбар’єрно.

 

Завжди готові надалі підвищувати свій кваліфікаційний рівень!

Завжди поруч! Разом до Перемоги!

 

23 лютого 2023

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради