Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету

ЯК УЗАКОНИТИ САМОВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО У КРИВОМУ РОЗІ?

Створено: 2019-01-23 16:15:14Оновлено: 2019-01-23 16:17:00

Виконавчий комітет Криворізької міської ради систематично проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу серед криворіжців, що самовільно перебудували своє житло. У зв’язку з цим доводимо до відома мешканців міста наступну корисну інформацію.

Відповідно до законодавства, житло вважається самовільно збудованим, якщо воно збудоване на земельній ділянці, яка не була відведена до цієї мети, або без відповідного документа, який дає право виконувати будівельні роботи чи належно затвердженого проекту, або з істотними порушеннями будівельних норм і правил. Право власності на самочинно збудовану нерухомість може бути визнано за рішенням суду.

У випадку, якщо Ви вже зареєстрували право власності до проведення самовільного будівництва починаючи від 01 січня 2013 року необхідно звернутися до державного реєстратора міськвиконкому, адміністратора Центру адміністративних послуг «Віза», його територіальних підрозділів, нотаріуса чи іншого акредитованого суб’єкта із заявою про внесення змін щодо технічних характеристик об’єкту нерухомого майна до відомостей Державного реєстру прав.

При собі необхідно мати документи, що підтверджують особу, сплатити адміністративний збір та подати:

-         рішення суду відносно самочинного будівництва;

-         документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;

-         технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна.

За таких обставин зміни будуть проведені протягом одного дня і в отриманому витязі буде зазначений сучасний стан об’єкту.

За умови, якщо право власності було зареєстровано до 01 січня 2013 року або не було зареєстровано взагалі, власнику доведеться звертатися до зазначених суб’єктів із заявою про державну реєстрацію права власності.

При собі необхідно мати документи, що підтверджують особу, сплатити адміністративний збір та подати:

-         документ – підставу виникнення права власності;

-         рішення суду відносно самочинного будівництва;

-         документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;

-         технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна.

За стандартних умов реєстрація займе п’ять робочих днів. Подібні вимоги регулюються законом.

Ми працюємо для Вас!

Наші контакти:

• Управління з питань реєстрації виконкому Криворізької міської ради: м. Кривий Ріг, вул. Героїв АТО, буд. 30; тел. 92-03-22; e-mail: [email protected].

• Центр адміністративних послуг «Віза»: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1; «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»- 0-800-500-459; e-mail: [email protected].

 

23 січня 2019

© 2009—2024, Виконком Криворізької міської ради