Ми прагнемо, щоб кожний споживач отримав максимально повну і доступну інформацію про споживчі права і захисту інтересів
Створено: 2015-12-22 15:05:07Оновлено: 2015-12-22 15:07:59
«Турбота про кожного споживача та підвищення уваги до його проблем та їх вирішення є визначальними», – зазначив міський голова Юрій Вілкул.
З цією метою у Центрі надання адміністративних послуг «Муніципальний центр послуг м. Кривого Рогу» (пл. Радянська, 1) створені зручні умови для прийому громадян з питань захисту прав споживачів, де надається послуга «Консультація з питань захисту прав споживачів», допомога у складанні листів-претензій до продавців товарів та виконавців послуг про поновлення прав споживачів та заяв до органів, що здійснюють захист прав споживачів.
У поточному році за отриманням консультативної допомоги, відновленням споживчих прав звернулося понад одної тисячі громадян.
Сподівання громадян на позитивне вирішення проблемних питань суттєво зростають – на їх користь вирішено понад 97% від порушених питань.
За результатами розгляду звернень суб’єктами господарювання повернуто споживачам кошти, замінено та відремонтовано неякісні товари, виконано роботи (послуги) на суму понад 160 тис. грн.
Однак, є проблемні питання, які ускладнюють розгляд звернення громадян (3%). Це відсутність документів, що засвідчують факт купівлі (замовлення) продукції, відсутність чітких договірних відносин між споживачем та виконавцем робіт (послуг), неможливість визначити місцезнаходження суб'єкта господарювання.
Виконуючи державні обов’язки, відділ з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому у межах наданих повноважень й надалі буде всебічно захищати порушені права споживачів та відстоювати їх інтереси.
Графік роботи «вікна захисту прав споживачів»: понеділок, вівторок, четвер – з 9.00 до 12.00.
Для тих городян, які володіють навиками роботи в мережі Інтернет, на офіційному веб-сайті Криворізької міської ради (kryvyrih.dp.ua) створена сторінка відділу з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому, де розміщено понад 200 актуальних інформацій з питань захисту прав споживачів, корисні поради споживачам, зразки заяв-претензій, рекомендації суб’єктам господарювання сфери торгівлі і послуг.
Мешканцям міста надано поради, застереження при придбанні продукції та замовленні будь-яких послуг, наприклад, придбання продуктів харчування і напродовольчих товарів, у тому числі на відстані у Інтернет-магазинах, додаткових сервісних послуг та страховок при придбанні побутової техніки, придбання товарів у кредит, житлово-комунальних послуг і побутових послуг тощо.
На сайті «Криворізький ресурсний центр» (krogerc.info) функціонує ресурс Центр-«Контакт», де можна поставити питання щодо захисту прав споживачів та у короткі терміни отримати відповідь.
Контактна інформація: відділ з питань захисту прав споживачів апарату міської ради і виконкому, пл. Радянська, 1, тел. 493 04 76.
22 грудня 2015