1520 – ДЛЯ КРИВОРІЖЦІВ! КОРИСНИЙ РЕСУРС!
Створено: 2024-11-22 15:51:29Оновлено: 2024-11-22 15:59:58
Останнім часом від криворіжців до Контакт-центру 1520 надходять повідомлення, що неможливо додзвонитись на гарячу лінію підприємства - надавача послуги. Ми опрацьовуємо всі заявки мешканців, але все ж таки – у межах повноважень органів місцевого самоврядування.
"Вкрутити лампи у під'їзді", "потравити бліх, комарів, гризунів у підвалі". "встановити лавку біля під'їзду", "ліквідувати порив водопроводу", "обрізати дерево на прибудинковій території, тощо - мають ті служби, з якими у мешканців договори (угоди) і звертатись треба до них.
Наразі, найчастіше заявники скаржаться на неможливість додзвонитись до:
- АТ "Криворізька теплоцентраль"
- АТ «ДТЕК "Дніпровські електромережі"
- КП "Кривбасводоканал"
Надаємо актуальну інформацію по надавачам житлово-комунальних послуг у Кривому Розі:
1. АТ "Криворізька теплоцентраль" у зв’язку з початком опалювального сезону 2024-2025 років для покращення якості обслуговування, а також для більш злагодженого спілкування зі споживачами запроваджено цілодобову гарячу телефонну лінію за номером телефону
067-566-96-86, на якій у режимі 24/7 можна залишити:
- інформацію щодо пошкодження на квартальних та магістральних трубопроводах теплопостачання;
- заявки стосовно обмеження надання або якості послуги з постачання теплової енергії;
- заявки щодо нарахувань тощо.
З 1 листопада АТ "Криворізька теплоцентраль" змінила й графік прийому споживачів. Тепер криворіжців прийматимуть за наступними графіками:
Група комунікацій (каб. №30) |
понеділок з 8:00 до 12:00; середа з 8:00 до 12:00 та з 13:00 до 17:00; п’ятниця з 13:00 до 15:00. |
Відділ збуту теплової енергії (каб. 108, каб. 109, каб. 20):
|
понеділок з 8:00 до 12:00; середа з 8:00 до 12:00 та з 13:00 до 17:00; п’ятниця з 13:00 до 15:00. |
Відділ роботи зі споживачами (каб. 31):
|
понеділок з 8:00 до 12:00; середа з 8:00 до 12:00 та з 13:00 до 17:00; п’ятниця з 13:00 до 15:00. |
Начальник відділу збуту теплової енергії (каб. 7): |
понеділок з 9.00 до 11.00; середа з 15:00 до 17:00 |
Начальник відділу роботи зі споживачами (каб. 2): |
понеділок з 9.00 до 11.00; середа з 15:00 до 17:00 |
Керівник групи комунікацій (каб. 30): |
понеділок з 9.00 до 11.00; середа з 15:00 до 17:00 |
Візьміть до уваги! Під час повітряної тривоги прийоми не проводяться.
2. Про вимкнення електроенергії повідомляє сайт ДТЕК «Дніпровські Електромережі» https://www.dtek-dnem.com.ua/ua, на якому ви можете ознайомитись з контактами підприємства для зручного зв’язку:
- телефони кол-центру – для стаціонарних телефонів (056) 790 99 00;
- для мобільних телефонів – +38 (066) 790 99 00, +38 (067) 790 99 00, +38 (063) 790 99 00;
- для юридичних клієнтів – +38 (067) 522 21 12;
- адреса електронної пошти [email protected] для загальних питань і консультаційних послуг;
- під’єднатися до чат-ботів у телеграмі та вайбері https://t.me/DTEKDniprovskiElektromerezhiBot, https://chats.viber.com/dtekdniprovskielektromerezhi
3. Офіційні засоби зв’язку з КП «Кривбасводоканал»:
- Центр обслуговування клієнтів – (056) 499-15-75, (067) 659-15-75; (066) 499-15-75 – щодня з 08.00 до 20.00 (без перерви);
- повідомити про проблему можна по вайберу за номером (067) 674-75-49 (але цей номер не приймає дзвінки, а лише текстові повідомлення і фото);
- слідкувати за новинами можна на сайті підприємства https://kp-kvk.dp.ua/, на сторінці КП «Кривбасводоканал» у соціальних мережах, у телеграм каналі t.me/kryvbasvodokanal та вайбері http://surl.li/mrxlp;
- офіційні запити, заяви та інші документи можна направляти на офіційну електронну адресу [email protected]а;
- Служба технічної інспекції, відділ по роботі з юридичними особами – тел. 098-995-91-95;
- Водозбут–тел. (067)560-03-20, (0564)-74-44-28, реалізація централізованого водопостачання та водовідведення, контакти:
Центрально-Міського цеху |
067-550 - 79 - 72 |
Металургійного цеху |
067-551 - 27 - 50; 067-553-60-57 |
Довгинцівського цеху |
067-551-24-71 |
Покровського цеху |
067-551-61-37 |
Саксаганського цеху |
067-551-63-46 |
Північного цеху (географічно- Тернівський район) |
067-551-77-67 |
Інгулецького цеху |
067-551-61-34 |
4. До КПТМ «Криворіжтепломережа» можна зателефонувати:
КПТМ «Криворіжтепломережа» |
0800 605 187 |
Пн-пт з 08.00-17.00 |
067-544-56-21 |
Суб, нед- цілодобово |
|
Диспетчер Металургійного теплового району |
067-544-56-45 |
Пн-чт – 08.00-17.00, перерва з 12.00-12.48 Пт – 08.00 – 16.00 |
Диспетчер Довгинцівського теплового району |
067-543-69-82
|
Пн-чт - 08-17.00, перерва з 12.00-12.48 Пт – 08 – 16.00 |
Диспетчер Саксаганського теплового району |
067-544-56-43 067-560-44-29 |
Пн-чт - 08-17.00, перерва з 12.00-12.48 Пт – 08 – 16.00 |
Диспетчер Тернівського теплового району |
067-544-56-33 |
Пн-чт - 08-17.00, перерва з 12.00-12.48 Пт – 08 – 16.00 |
Диспетчер Ц-М теплового району |
067-544-56-46 |
Пн-чт - 08-17.00, перерва з 12.00-12.48 Пт – 08 – 16.00 |
Диспетчер Інгулецького теплового району |
067-544-56-48 |
Пн-чт - 08-17.00, перерва з 12.00-12.48 Пт – 08 – 16.00 |
5. До керуючих компаній - управителів можна звернутися за телефонами:
Підприємство |
Телефон |
Режим роботи |
ТОВ «УЮТ-2011» |
0800 501 346 |
цілодобово |
ТОВ «КК «Дом.Ком» |
067 577 27 65 |
Пн-Чт - 08:00-17:00 Пт - 08:00-15:45 |
067 636 27 68 |
||
ТОВ «Житлокомцентр» |
067 772 50 69 |
Пн-Пт - 08:00-17:00 |
067 576 01 22 |
цілодобово |
|
ПП «Домінімум» |
096 473 11 54 |
цілодобово |
ТОВ «Житлосервіс-КР» |
0800 501 346 |
цілодобово |
ТОВ «Комбінат благоустрою» |
096 648 17 48 |
Пн-Пт - 08:00-17:00 |
098 981 42 64 |
цілодобово |
|
КП «Послуга» |
097 098 49 48 |
Пн-Пт - 08:00-17:00 |
097 409 70 07 |
Пн-Пт - 17:00-8:00 Сб-Нд - цілодобово |
|
ТОВ «Сітісервіс-КР» |
0800 501 346 |
цілодобово |
ТОВ «Дивобуд» |
098 714 56 27 |
Пн-Пт - 08:00-17:00 |
097 826 32 91 |
Пн-Пт - 08:00-17:00 |
|
097 826 32 92 |
Пн-Пт - 08:00-17:00 |
|
097 409 70 07 |
Сб-Нд - цілодобово |
|
ТОВ «КК «Наш дім» |
097 581 82 22 067 916 19 66 |
цілодобово |
ТОВ «Центробуд» |
067 958 70 43 |
цілодобово |
ТОВ «КК «Смартбуд-КР» |
067 577 27 65 |
Пн-Пт - 08:00-17:00 |
Якщо вам не вдалося додзвонитися до надавачів послуг, нагадуємо, що повідомити про свою проблему ви можете, зателефонувавши до Контакт-центру 1520 за номерами 1520 та (056)499- 1520 щодня без вихідних з 08.00 до 20.00 або залишити заявку через свій особистий кабінет на сайті Контакт-центру https://spilkuisia.kr.gov.ua/ - 24/7.
22 листопада 2024