КРИВОРІЖЦЯМ: 5 АРГУМЕНТІВ ЗВЕРНУТИСЯ ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ 1520!
Створено: 2021-11-22 16:33:40Оновлено: 2021-11-22 16:34:47
Шановні мешканці міста! З минулого року у місті працює електронний сервіс Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради. За час роботи до Контакт-центру 1520 звернулося понад 26 тисяч криворіжців, від яких прийнято близько 70 тисяч повідомлень та пропозицій. Тож чим корисний Контакт-центр 1520 для криворіжців?
1. Кожен може повідомити про проблему у ЗРУЧНИЙ для себе спосіб: за коротким номером телефону 1520, який легко запам'ятати або (056) 499-1520 та через портал https://spilkuisia.kr.gov.ua/ і мобільний додаток «Контакт-центр м. Кривого Рогу». Електронну заявку можна подати у будь-який час доби (24/7), є можливість прикріпити фотопідтвердження, що зменшує час на додаткове вивчення проблеми виконавцем.
2. КОРОТКІ терміни розгляду заявок – від 1 до 15 діб в залежності від типу проблемного питання.
3. Кожен може бути впевненим, що його заявка НЕ ЗАГУБИТЬСЯ , адже у режимі реального часу можна спостерігати за ходом її виконання. А виконавець має забезпечити зворотний зв'язок про стан виконання вашого проблемного питання.
4. Можливість отримати фахову онлайн - консультацію з «перших вуст» від керівників органів місцевих рад.
5. Ви будете в курсі актуальних новин, змін у законодавстві та всіх подій, які відбуваються у місті.
Контакт-центр 1520 це е-сервіс, що спеціально створений для зручності кожного криворіжця! Дякуємо, що звертаєтесь до нас!
22 листопада 2021