`ГАРЯЧІ ПИТАННЯ` КРИВОРІЖЦІВ НА `КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520`
Створено: 2020-10-22 16:20:54Оновлено: 2020-10-22 16:22:47
Коментує управління культури
виконкому міської ради
- Щодо проведення культурно-масових заходів в період карантину, на територіях, на яких установлено «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки.
З метою недопущення поширення захворювань на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2 культурно-масові заходи, а саме фестивалі, конкурси, виставки, звітні концерти, презентації тощо проводяться тільки в режимі онлайн на сайтах та офіційних сторінках у соціальних мережах закладів культури і мистецтва міста.
У Палацах культури міста працюють гуртки, клубні формування, проводяться репетиції з дотриманням усіх протиепідемічних заходів за участі не більше 20 осіб.
Міські театри проводять вистави з наповненістю залів не більше 50 відсотків місць.
Коментує виконком Інгулецької районної в місті ради
- Хто має право отримувати послуги «соціального таксі» та які необхідно надати документи.
Порядок надання послуг «соціального таксі» окремим категоріям мешканців міста Кривого Рогу» затверджений рішенням виконкому Криворізької міської ради від 15.01.2014 № 17 (зі змінами). Даним Порядком визначено механізм надання в межах міста послуг «соціального таксі» окремим категоріям мешканців Кривого Рогу, які перебувають на обліку в управліннях праці та соціального захисту населення виконкомів районних у місті рад і не мають власного автотранспорту, а саме: 4 рази на місяць: особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, які пересуваються за допомогою крісел колісних, хворим на злоякісні новоутворення з обмеженою здатністю до самостійного пересування, у виняткових випадках (2 рази на рік) – малорухомим громадянам (хворим на злоякісні новоутворення або особам без установленої групи інвалідності з обмеженою здатністю до самостійного пересування); без обмежень – дітям, хворим на дитячий церебральний параліч та злоякісні новоутворення ( в тому числі в стадії ремісії).
Заявки надаються громадянами вказаних категорій або їх законними представниками телефоном 097-001-38-68 до комунальної установи «Будинок милосердя «Затишок» Криворізької міської ради не пізніше ніж за 2 доби до надання послуги на кожну поїздку окремо, із зазначенням мети та маршруту руху «соціального таксі».
«Соціальне таксі» можна замовити, щоб дістатися до: лікувально-профілактичних закладів,діагностичних центрів, лабораторій; банківських установ, поштових відділень або нотаріальних контор; виконавчих органів місцевого самоврядування; протезно-ортопедичної майстерні; організацій, які надають житлово-комунальні послуги; вокзалів; соціально-культурних закладів; органів Пенсійного фонду України; судових інстанцій; місць богослужіння; кладовищ; міграційної служби; реабілітаційних та спортивно-оздоровчих закладів; органів податкової Державної служби України; дачних будинків (не більше 2 разів на рік); звичайних виборчих дільниць (під час виборчого процесу).
Необхідні документи: згода громадян на обробку персональних даних, направлення лікувальних закладів для проведення операцій (лікування) та епікриз (після проведення) операції (лікування) за межами міста, копії: довідки лікувальних закладів для малорухомих громадян з числа осіб з інвалідністю щодо обмеженої здатності до самостійного пересування; паспорта для громадянина або законного представника для дітей, свідоцтва про народження дитини, довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності, висновку лікарсько-консультативної комісії про встановлення статусу «дитина з інвалідністю», договору про відшкодування вартості путівки для санаторно-курортного лікування або бланка санаторно-курортної путівки встановленого зразка, рішення про направлення на комплексну реабілітацію встановленого зразка або договору про здійснення для дитини реабілітаційних заходів, довідки встановленого зразка про взяття на облік у м. Кривому Роз і (для внутрішньо переміщених осіб).
Перевезення громадян здійснюється безкоштовно.
З початку дії проєкту «Соціальне таксі» (з 01.10.2014) надано понад 5,1 тис. послуг 569 користувачам, в тому числі з початку 2020 року – 747 послуг 230 користувачам.
22 жовтня 2020