Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

КОНТАКТ-ЦЕНТР 15-20: У НАШІЙ РОБОТІ НЕМАЄ ДРІБНИЦЬ!

Створено: 2020-10-22 14:47:04Оновлено: 2020-10-22 14:53:03

 За результатами розгляду заявок мешканців відзначаємо, що по 72% із них –  надано роз’яснення. Необхідно зазначити, що надання роз’яснень – це теж важлива робота. Деякі мешканці саме і звертаються до Контакт-центру для того, щоб отримати необхідну інформацію. Останнім часом найбільше мешканці зверталися за роз’ясненнями з проблемних питань отримання коштів одинокими матерями, нарахування субсидії, отримання часткової компенсації за житлово-комунальні послуги.

Не завжди підприємства міста надають чіткі і зрозумілі роз’яснення, тому мешканці звертаються до влади за допомогою. У заявниці був борг перед ЖЕО №14, який вона  на сьогоднішній день оплатила. Заявницю цікавило, чому в Єдиній міській автоматизованій системі комунальних розрахунків «НОВА-КОМ» в розділі «Сума до сплати» залишається відображатися борг (проплата боргу системою зафіксована). В телефонній розмові заявниці роз’яснено, що розрахункові  рахунки комунального підприємства КП «КЖП №14»  арештовано Тернівським  відділом державної  виконавчої служби. Бухгалтер підприємства звільнений. Господарським судом

відкрито провадження у справі про банкрутство комунального підприємства "Житлово-експлуатаційна організація №14" та визначена кандидатура арбітражного керуючого для призначення розпорядником майна.  Після початку роботи ліквідаційної комісії інформація стосовно боргів буде скорегована. Таку детальну інформацію мешканка змогла отримати лише після того, як звернулася до Контакт-центру.

         У багатьох випадках роз’яснення надаються, тому що роботи виконати неможливо або через нестачу коштів, або внаслідок того, що мешканці бажають виконати роботи по обслуговуванню багатоквартирного будинку, а оплачувати за ці роботи не хочуть, вважаючи, що всі роботи повинні бути виконані за рахунок міського бюджету. Мешканці не розуміють, що ці роботи проводяться лише за кошти, які вони сплачують управителю. Роз’яснення теж дають результати, коли люди отримують інформацію, як вирішувати ту чи іншу проблему, багато з них прислуховується до порад і йдуть законним шляхом до вирішення питання.

         Разом з тим, окрім роз’яснень, багато робіт виконується. Ось лише деякі із них за останній тиждень:

  •  Відновлення зовнішнього освітлення – вул. Копиленка, на прос-ті Поштовому між будинками 76-80, вул. Халтуріна, вул.Павлоградська., вул. Мухіної,7, вул. Академіка Павлова. Про те, що ці питання важливі для людей, свідчать подяки міському голові за їх оперативне вирішення.
  •  Виконано ремонт покрівлі за адресами вул. Петра Дорошенка над квартирами №33,34, вул. Мартіна Шимановського,6, вул.Груні Романової, 6 (планували виконання на 1 квартал 2021 року, але коли група контролю звернула увагу – мешкає літня хвора жінка, погано пересувається навіть по квартирі - ремонт виконали дуже оперативно), мкр. Гірницький, 42.

Мешканці дякують, оскільки не очікували такого швидкого реагування.

  •  Накрито люки: вул.Курчатова, вул.Алябьєва, а біля  будівлі  ПриватБанку роботи були виконані цією установою. Оскільки колодязь, що належить банку, знаходиться біля його будівлі,  був у незадовільному технічному стані, міська влада звернулася до приватної установи щодо вирішення питання, яка швидко і якісно відреагувала.
  •  Усунено засмічення внутрішньобудинкової мережі водовідведення біля будинків №40 мкр. 5 Зарічний, від будинку 86 до 126 на вул. Глазунова.
  •  Прибрано сміттєзбірник на вул.Павла Глазового
  • По вул.Кам'яна, Цандера прибрали гілля, яке було зрізане КП "Сансервіс"
  • По вулиці Подлєпи приведено до ладу дорогу на прибудинковій території.
  • Вирішуються і нетипові заявки. Наприклад:

Мешканка вул. Каткова,63 звернулася стосовно 2 великих металевих  ящиків, в яких раніше зберігалося обладнання  "Укртелекому". Ці ящики заважали вільному доступу мешканців до під'їзду.  Працівниками ПАТ “Укртелеком” заявку виконано (ящики вивезено), мешканці дякують.

Вирішення таких питань важливо для багатьох людей.

 

А є індивідуальні проблемні питання, вирішення яких саме для цієї людини є життєвою необхідністю:

 

  •  Вагітна жінка звернулася з питання постановки на облік. Сімейний лікар у відпустці, а інший лікар не надає таких послуг. Після того, як вона зателефонувала до Контакт-центру, питання було вирішено.

 

  •  Мешканка звернулася щодо забезпечення кімнатним візком на благодійній основі матері, яка хворіє на цукровий діабет, має перелом стегна, перенесла два інсульти… Проблему оперативно вирішено.

Можливо такі питання комусь здадуться дрібними незначними, але людям які звернулися до влади за допомогою, дуже  важливо  почути слова: «Ваша мама забезпечена візком», «Ви отримаєте матеріальну допомогу».

Міський голова Юрій Вілкул постійно наголошує: «У нашій роботі немає дрібниць. Всі питання важливі. Ми працюємо для людей». Не всі питання можна вирішити так, як хочуть люди, внаслідок різних суб’єктивних та об’єктивних причин, але багато проблем дійсно вирішується.

 

 

22 жовтня 2020

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради