Офіційний вебсайт Криворізької міської ради та її виконавчого комітету
Офіційний сайт виконкому Криворізької міської ради Виконком Криворізької міської ради Офіційний веб-сайт виконкому Криворізької міської ради

ПОФАРБУЙТЕ ФАСАДИ БУДИНКІВ ПО ВУЛ. СОБОРНОСТІ ТА ВУЛ.ЛЕРМОНТОВА В РАЙДУЖНІ КОЛЬОРИ – ЩОБ РАДУВАЛИ НАС!

Створено: 2020-09-22 16:20:12Оновлено: 2020-09-22 16:25:29

(«Контакт-центр Кривий Ріг» набуває популярності у мешканців)

     Проєкт міського голови Юрія Вілкула «Контакт-центр м.Кривий Ріг» набуває популярності у наших мешканців: в середньому за добу надходить від 100 до 170 заявок, а за весь період роботи ( 07.09.202-21.09.2020) їх надійшло 1205.                          

Осінь. А тому багато заявок щодо ремонту дахів, зовнішнього освітлення  - і це має реалізовуватись  оперативно, таке доручення надав департаменту розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради та  виконкомам районних у місті рад Юрій Вілкул.

Мешканці активно критикують роботу управителів, в першу чергу  ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР», ТОВ «УЮТ-2011», ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР», ТОВ «Дивобуд», та вимагають від них ремонтів міжпанельних швів, прибудинкових територій, під’їздів, підвалів, тощо. І це справедливо від  мешканців, які справно сплачують комунальні платежі – і хочуть жити в комфортних домах. Але, багато їх сусідів зволікають з погашенням боргів управителям, які на 01.09.2020  стягнули 208,961 млн. грн.

 

 

У тому числі:  


УПРАВИТЕЛІ:

ТОВ «УЮТ-2011»

-         53,1 млн.грн.

ТОВ «ЖИТЛОСЕРВІС-КР»

-         49,0 млн.грн.

ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР»

-         45,2 млн.грн.

ТОВ «К.К. «Дом.Ком»

-         16,7 млн.грн

ТОВ «Житлокомцентр»

-         14,3 млн.грн.

                                       

Серед багатоквартирних будинків  «лідерами» по сумах боргів за послуги обслуговування будинку та прибудинкової території є:

вул. Ватутіна,43/3

512,000 тис.грн.

вул. Адмірала Головка,41

420,603 тис.грн.

вул. Десанта,2

380,229 тис.грн.

вул. Десанта,1

351,991 тис.грн.

вул. Володимира Великого,40

231,394 тис.грн.

    Отже, управителі мають працювати, а мешканці - розрахуватись за  послуги та контролювати їх якість!

  Серед заявок Контакт-центру є і поради, рекомендації, «крики» про допомогу.

- Мати телефонує до Контакт-центру,  що не виходить на зв'язок її син - шахтар, який у підземному горизонті (1265 м.) приймає участь у страйку, та просить повідомити про його стан. Додзвонились до шахтаря і  матір заспокоїли.

- Пофарбуйте фасади будинків вул. Соборності та вул. Лермонтова  в різні кольори – щоб радували нас! – пропонує мешканка з пл. Олександра Поля,1. Слушним  є бажання  мешканців зробити наше місто  ще красивішим - всі ж помітили як змінилась  площа  Олександра Поля у 2019 році!

 

Виконком міської ради звернувся до всіх виконавців Контакт-центру: не зволікайте з реагуванням на заявки, не допускайте тяганини і бюрократії, не відкладайте їх «на потім» – коли завершиться карантин.

Керівництво органів місцевого самоврядування, підприємств, установ несуть  персональну     відповідальність      за якість розгляду заявок мешканців –  на цьому наполягає міський голова  Юрій Вілкул.

22 вересня 2020

© 2009—2025, Виконком Криворізької міської ради