Контакт-центр 1520 – пульс Криворізької громади!
Створено: 2021-07-22 15:12:34Оновлено: 2021-07-22 15:13:42
З вересня минулого року у місті функціонує Контакт-центр виконкому міської ради, як інноваційний інструмент комунікації з громадою.
«Електронна платформа Контакт-центр, - зазначив на засіданні виконкому міської ради міський голова Костянтин Павлов, призначена для ефективної взаємодії всіх, без винятку, служб органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств з криворіжцями. Задача Центру, як «єдиного вікна» заявок та «викликів» – почути пропозиції, зауваження, скарги мешканців; правильно спрямувати їх для ефективного розгляду; отримати результат з дієвими справами і забезпечити зворотний зв'язок з тими, хто зробив запит. Тобто - допомогти людям!»
За період роботи Контакт-центру оформлені понад 32 тисячі заявок, які приймаються за телефонами 1520 та (056) 499-1520 у робочі часи виконкому міської ради та у цілодобовому режимі - 24/7 через засоби електронного звʹязку – портал https://spilkuisia.kr.gov.ua/ та мобільний додаток. На сьогодні опрацьовано майже 90% заявок, з іншими працюють виконавці.
«Отже, наше завдання, наголосив Костянтин Павлов – при правильній логістиці заявок враховувати системні зауваження, пропозиції мешканців в роботі з суб’єктами господарювання, напрацьовувати ефективні управлінські рішення, принципово і відповідально вимагати, від усіх, їх дотримання».
Контакт-центр – пульс Криворізької громади! Нам довіряють криворіжці, а це вимагає сумісної, злагодженої роботи, ретельного опрацювання кожної проблеми! Це – наша безпосередня робота і прямий обов’язок.
22 липня 2021