КОНТАКТ-ЦЕНТР 1520: СПІВПРАЦЮЄМО ЗАДЛЯ КРИВОРІЖЦІВ!
Створено: 2023-05-22 16:04:12Оновлено: 2023-05-22 16:06:45
Вже третій місяць поспіль представники Пенсійного фонду України проводять онлайн-прийоми у Контакт-центрі виконкому Криворізької міської ради. 18.05.2023 на черговому прийомі на запитання криворіжців відповідала начальник відділу обслуговування громадян №14 (сервісний центр) Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області – Світлана МОЦЬ.
Переважно питання стосувались:
- призначення, або не призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг;
- призначення пенсій згідно з чинним законодавством.
Онлайн-прийоми представників Пенсійного фонду України користуються популярністю серед мешканців міста. Так, за три проведених прийоми, до представників Пенсійного фонду України звернулось близько 50 криворіжців, які безпосередньо під час звернення до Контакт-центру отримали фахові відповіді на свої запитання з «перших вуст».
Довідково: у 2023 році до Контакт-центру 1520 з питань, вирішення яких належить до компетенції органів Пенсійного фонду України, надійшло понад 1300 дзвінків, опрацьовано 237 заявок, надано понад 1050 консультацій. Серед соціальних питань, з якими звертаються мешканці, ці питання займають 4 місце.
Шановні криворіжці! Нагадуємо вам, що звернутися на е-сервіс Контакт-центр виконкому Криворізької міської ради можна:
- Щодня з 08.00 до 20.00 за телефонами 1520 (для тих, хто користується зв’язком мобільного оператора «Київстар»), (056) 499-1520 (для інших операторів мобільного і стаціонарного зв’язку).
Цілодобово – на сайт spilkuisia.kr.gov.ua (інструкцію з користування особистим кабінетом «Контакт- центр м. Кривий Ріг» можна переглянути на сайті у вкладці «Про портал»).
Інформацію про наступний онлайн-прийом у Контакт-центрі 1520 представників Пенсійного фонду України читайте на нашому сайті spilkuisia.kr.gov.ua на початку червня.
22 травня 2023