ВАШ 1520: КОНТАКТ-ЦЕНТР ВИКОНКОМУ МІСЬКОЇ РАДИ – ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ
Створено: 2022-02-22 10:08:12Оновлено: 2022-02-22 10:09:45
Дбаєте про своє місто, маєте проблемне питання або хочете отримати роз'яснення законодавчих вимог – звертайтеся до Контакт-центру 1520!
Що таке Контакт-центр?
Це електронний сервіс, який створений з метою оперативного реагування на проблемні питання мешканців та покращання зворотного зв'язку виконавців з заявниками.
Як це працює?
1. Виникла проблема - приймаємо заявку:
- телефоном 1520 або (056)499-1520 у робочі дні з 09.00 до 17.00
- через портал https://spilkuisia.kr.gov.ua/ та з мобільного додатку – щоденно 24/7
2. Оператори Контакт-центру скеровують заявку на виконання до виконавців.
3. Після виконання заявки виконавець повідомляє про результат розгляду. Якщо ви подавали електронне звернення, ви можете оцінити виконання та поставити оцінку виконавцю.
4. Проводимо онлайн-консультації з керівниками виконавчих органів місцевих рад, роз'яснюємо актуальні питання та новели законодавства.
З якими питаннями ви можете звернутись до Контакт-центру?
Житлово-комунальне господарство (послуги мешканцям будинків надавачами житлово-комунальних послуг)
Благоустрій (стан скверів, парків, дитячих майданчиків, зупиночних павільйонів, підземних переходів, реклама, встановлення дорожніх знаків, світлофорів, засобів примусового зниження швидкості, поводження з безпритульними тваринами тощо)
Зовнішнє освітлення (відновлення освітлення, заміна ламп, будівництво нових ліній)
Комунікаційні колодязі (накриття люків, ремонт колодязів тощо)
Дороги (ремонти, будівництво, прибирання)
Транспорт та зв'язок (робота громадського транспорту, поштових відділень, порушення графіків руху громадського транспорту, створення нових зупинок тощо)
Соціальна політика (призначення та отримання соціальних допомог, субсидій, питання працевлаштування, оформлення карток криворіжця, призначення соціального працівника тощо)
Охорона здоров’я (діяльність медичних закладів різних ланок, укладення декларацій, забезпечення безкоштовними ліками, робота аптек тощо)
Робота в умовах карантину (діяльність медичних підприємств, освітніх, спортивних закладів, закладів культури, громадського транспорту в умовах карантинних обмежень)
Екологія (негативний вплив від діяльності промислових підприємств, забруднення річок та водойм, спалювання опалого листя тощо)
Енергоменеджмент та енергозберігаючі технології (умови участі у програмах «Теплі кредити» та інші)
Землекористування та містобудівна діяльність (оренда, приватизація земельних ділянок, діяльність ГБК та садово-городницьких кооперативів та інші)
Комунальна власність (виявлення безхазяйного майна, передача в оренду майна комунальної власності міста, благоустрій безхазяйних будівель та територій та інші)
Діяльність ОСББ, ЖБК (щодо створення, неякісного надання послуг та інші)
Освіта (з питань діяльності закладів освіти)
Питання культури (з питань діяльності закладів культури)
Сім’я, молодь, спорт, питання опіки (діяльність спортивних закладів, секцій, оздоровлення дітей, виплати матеріальної допомоги багатодітним родинам, захист інтересів дітей та інші)
Питання підприємницької діяльності (незручності від діяльності об’єктів бізнесу, захист прав споживачів, робота ринків тощо)
Правопорядок (питання охорони громадського порядку, стихійна торгівля, перевищення рівнів шуму від діяльності об’єктів тощо)
Реєстрація (державна реєстрація за місцем проживання, реєстрація речових прав на нерухоме майно, державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань)
Будівництво (щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється за бюджетні кошти)
Інші питання (фінанси, адміністративні послуги, технічна підтримка Контакт-центру, безпека життєдіяльності, питання архівного відділу, подяки тощо)
Піклуйтеся про своє місто! Спільно ми зробимо Кривий Ріг кращим та комфортнішим!
22 лютого 2022